1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door ferrari4ever80, 22 okt 2003.

1. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel eens met Tompie, de FIFA-serie is op de goede weg maar komt nog niet helemaal in de buurt van PES. Maar dat hoeft ook niet. ff kort:

+ realistische snelheid
    + goeie passing
    + Meer tegenstand van de AI
    + Animaties zijn veel realistischer

- Carriere duurt maar vijf jaar
    - Van afstand scoren is te gemakkelijk
    - Wat foutjes bij sommige spelers (verkeerde nemen van de commentator, verkeerde huidskleur)
    - Geen penalties schieten :mad:

Al met al veruit de beste voetbalgame voor de Xbox. Al is daar ook niet zo heel veel voor nodig...

2. tompie

tompie his royal dumbo

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat ik in mijn post heb gezet dat de gameplay het belangrijkste is, en dat ik vind dat die fel verbeterd is, wil dat nu al zeggen dat ik een ea hater ben (neen, dan had ik het spel trouwens niet gekocht), wil dat zeggen dat ik fifa 2004 te realistisch vind (neen, dan had ik gezegd dat ik de gameplay slechter vond dan vorig jaar), wil dat zeggen dat jullie mijn post niet goed interpreteren (volmondig JA :+ ), dus geen gezever meer, het is een héél goed spel, en ik heb in mijn vorige post op een hele duidelijke en geordende manier neergeschreven wat ik goed, maar ook een beetje wat ik slecht vind, als je dan al direct een ea-hater bent... dan kunnen we dit hele forum maar beter meteen sluiten, want mensen die ernstig hun mening geven over een bepaald spel krijgen een label opgeplakt, en hun post wordt maar van één kant bekeken, met een slechte interpretatie als gevolg... LEER DENKEN is de boodschap!

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
  4. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een fifa hater van het eerste uur. Omdat de gameplay sucked. Heb fifa 2003 ff gespeeld en was verrast. Het begon een beetje op PES te lijken. Dus heb ik een stap gewaagd en fifa 2004 aangeschaft en ik moet zeggen het is geen PES maarre het komt echt dicht in de buurt. In ieder geval sublieme gameplay. Had nooit verwacht dat Fifa mij nog `s zou kunnen overtuigen. Laat staan dat ik een fifa game zou kopen. Met deze game hebben ze dit zeker gedaan. Voor het eerst in mijn ogen de FIFA-licentie echt waardig...!!!

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik wacht nog steeds op Fifa 2004 :'-(
    Hoop dat ik 'm morgen toch echt heb want anders komt dinsdag pas weer de post en moet ik naar college en kan ik niet gamen :{

Ik wil ook een reviewtje maken hier... zodat ik ook mensen evt. kan overtuigen. :D

6. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    fifa2004 is goed.

7. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat.......

Maar over het feit dat je na een jaar pas CL en Uefa Cup hebt (als je het verdiend teminste), is het dan wel zo dat als je het hebt, en je op nieuw begint met een andere club/competitie dat je er dan wel mee begint of moet je dan weer een seizoen spelen voordat je ze weer kan spelen?

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je het vrij moet spelen voor een keer? :confused:

9. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er nou wel of geen seizoen competitie in Fifa 2004 ?

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk wel. Vanaf dit jaar ook weer de Nederlandse _O_

11. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik kan het nergens vinden. Sommigen zeggen dat het Career mode is.

12. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik krijg fifa 2004 morgen toegestuurd dus ik zal ook gelijk gaan kijken hoe het zit.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waar is het nederlands elftal en hoe werkt een een tweetje??? met de zwarte knop?????????

verder zitten er veel fouten in keepers die door de paal lopen spelers doen slidings door elkaar heen ... en blijven toch staan .. jammer jammer... maar de het spel heeft toch nieuwe gameplay en id daardoor uitdagend geworden!!

7,4

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    NL Elftal is AFWEZIG.

Rede: KNVB wou teveel geld voor de licentie en dan denkt EA: Pech voor jullie! :p

15. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Het commentaar is idd om te janken. Bijna hetzelfde als vorig jaar, en soms onverstaanbaar. ( Ja, ik heb m'n crowd-geluid al zachter gezet:+ )
    En de schema's zijn ook een stuk onoverzichtelijker.
    Wat ik wel gaaf vind is natuurlijk dat 'off the ball' gebeuren, en de career-mode. De gameplay is ook erg goed. Al moet ik nog wel ff oefenen op vrije trappen. ;)

16. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo! Ze halen het EK toch niet. (denk ik)

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het er niet mee eens dat het geluid om te janken is. Nogmaals commentators zeggen af en toe dezelfde zinnen maar goed EA kan onmogelijk zo'n grote database aanleggen dat dit nooit gebeurd... :{

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe zit het met de "feeling", heb je echt het gevoel dat je in het stadion zit, omdat ze extra veel tijd hadden besteed aan de omgeving...:confused:

19. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    De sfeer is best goed. Als je terughoudend doet gaan ze een fluitconcert houden. Als je flink aanvalt gaan ze meer juichen :)

20. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Het is zelfs zo erg dat als ik in de ArenA speel ik ook de sfeer van de ArenA voel, echt waar:eek: . En dat het Nederlands elftal er niet in zit, daar heb ik echt geen problemen mee, stom Nederlands elftal;) .
    Dat is ook zo, maar dat maakt niet veel uit, het enigste verschil is dat het maximaal 5 jaar duurt en je doelstellingen hebt. En dat het maximaal 5 jaar duurt vind ik niet erg want na 5 jaar wil ik ook weer eens wat anders:) .

Deel Deze Pagina