wat vinden jullie van nederlandse muziek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xxx, 19 apr 2003.

1. xxx

xxx biertje!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf gek op nederlandse muziek en dan bedoel ik nie borsato ofzo maar meer jannes, hazes, roel britink, lucas hulshof enz . ik vindt het ook klote dat de politie nu alle piraten zo hard aanpakken laat die jongens gewoon draaien heb ik op de bouw nog een beetje fatsoenlijke muziek
    wat vinden jullie hiervan ?

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    borsato gaat nog maar de rest die je opnoemt dat vind ik echt helemaal niks!!!! en ze mogen die piraten best laten draaien ik luister er toch niet naar!!

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    lol precies ;)

4. Frans Bouwer is echt kamper muziek (btw: hij is zelf ook een kamper:))
    Borsato is best wel goed.

5. xxx

xxx biertje!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    aaaahhhh ik haat borsato
    en wat is er mis met frans bauer en met kampianen ?

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat daar mis mee is. Als ik dat hoor heb ik altijd de neiging om 20 bier te gaan drinken omdat dan nog de enigste kans is dat het mischien nog gezzelig wordt. Oftewel Frans Bauer en de kampianen kosten veelste veel geld. Met carnaval gaat het nog wel ik wel later op de avond dan als ik toch al ladder ben!

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    xxx,

Ik dacht dat ik de enige op dit forum was die naar die muziek luisterde/luisterd. Ik heb ook allemaal van die nummers, Hulshof, De Vries, Hazes, Bauer, etc etc etc. Ik heb ook ik weet niet hoeveel nummers op m'n pc staan, en idd het is mooi kloten dat ze strenger gaan controleren met die piraten zenders. Zulke relaxte muziek is het als je op de steiger staat in de zon en meezingend met de rest van de bouwvakkers. Van radio 538 wordt je ook hondsdol van, voorbeeld van 1 min. ; Welkom bij 538, 538 wacht op jou, als jij de muziek ergens anders hoort is het nog steeds de muziek van 5....3.....8, jij bepaalt wat we draaien bij 538 etc etc etc en om het uur dezelfde nummers.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel leuk om van die oudhollandse meezingers laat in de kroeg te hebben ofzo, maar om het zelf nou te gaan luisteren.. nee, dank je.

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ik luister naar deze nederlandse muziek soms: Blof en voetballiederen. Dat laatste is leuk als je halfbezopen in een bus of een cafe zit ofzo :p

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind alleen Blof goed van de NederlandsTALIGE muziek.. Er zijn genoeg Engels-zingende Nederlandse bandjes met ontzettend veel talent en die ontzettend goed zijn...

maar Frans Bauer, Marco Borsato, Andre Hazes....
    Neeee.. :)

11. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Geef mij Brainpower maar

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Tellen Limburgse dialectbands ook mee als Nederlandse muziek, want dat is de enige Nederlandstalige muziek die ik vet vind.

13. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Nederlandse muziek echt mooi. Maakt me eigenlijk niet echt uit welke muziek, piraten, Hazes, Blof, Borsato, Acda en de Munnik, je kunt er heerlijk op meezingen:)

14. Dragon Hunter

Dragon Hunter Gaurdian of Honor

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind sommige piraten nummers wel mooi en Hazes, maar Blof en Borsato vind ik maar niks

Greetz Dragon Hunter

15. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    bij nederlands talig vind ik de rap wel leuk

16. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    nee , ik vind brainpower een beetje een wannabee

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nederlandse muziek ...

Nederlandstalig zuigt imo.. Vooral Fransje & MArianne Weber & friends :r :r :r

Maar Nederlands is ook Dana, MarcoV, Rank 1... Heerlijke muziek als je 't mij vraagt :cool:

18. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Dana ...jamjam :p zeker goede muziek.

van de nederlandstalige muziek is Borsato de enige die ik nog een beetje uit kan staan de rest zit over het algemeen best wel een stuk lager qua niveau vind ik.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Er zijn zeer goede nederlandstalige acts!!!!!
    Jammah Tammah, Space Marines (r.i.p. :mad:), OP

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Hardstyle uiteraard goede muziek(Dana :D),

en brainpower is ook wel goed...

Deel Deze Pagina