Wat vinden jullie van Timesplitters 2??

Discussie in 'Algemeen' gestart door viper, 18 okt 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heb maar niet heel je verhaal gecopypaste maar dat klinkt erg irritant, verders vind iedereen hem lekker spelen??

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een heel erg vreemd verhaal.
    Ik speel ook al een aardige tijd shooters, van Perfect Dark tot Wolfenstein en met Timesplitters II heb ik absoluut geen problemen.
    Die aim mode zou inderdaad wat beter uitgewerkt kunnen worden door niet dat auto-center toe te passen maar ik vind het niet hinderlijk, eerder een beetje uitdagend.
    Deze controls horen eigenlijk juist bij een console maar das een mening.:)

En een uur met 1 camera bezig zijn? Lijkt me sterk...

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit spel dus echt 3x nix, nu hou ik al helemaal niet van shooters maar het level design ben ik nou niet echt van onder de indruk, nogal fantasieloos, veel grote ruimtes zonder iets erin.

Nog niet veel verder gespeeld dan level 2 dus weet worden volgende levels wel beter. Ergers me ook aan de wapens die raar in je handen heen en weer gaat als je beweegd.

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dus dat iets origineels geen afbreuk mag doen aan de gameplay. Dat gebeurt hier dus duidelijk wel. En ik vind het tempo ook te hoog in de multiplayer, en het lijkt wel of die gasten een health bar hebben 900 want ze gaan maar nie dood (of ik mis alles wat me weer terug brengt op de klote aim).

Sorry maar Halo is en blijft gewoon king kwa controls en multiplayer en snelheid (ik d8 eerst dat halo te langzaam ging, maar kom hierop terug de snelheid van halo is gewoon precies de goede voor console gaming).

Als ik zo verder kijk denk ik ook dat Halo 2 mij pas weer het gaming plezier kwa fps kan geven op de xbox zoals halo dat deed. Tot die tijd moet ik het doen met goede 3de persoons titels zoals Splinter cell (hoewel bij mij de ingame filmpjes ook een erg houterige indruk gaven (bv. als onze held naar boven springt om zon split sprong te doen tussen 2 muren kwam erg houterig over)) en de enigste game die van mij houterig mag overkomen is Mortal kombat DA. Want mortal kombat was altijd al houterig van het begin af aan, dat houterige is mortal kombat op en top.

Ik denk dat ik timesplitters 2 wel hou maar ik denk zeker dat de game mij multiplayer niet geeft wat ik wou hebben voor deze vakantie.

Conclusie: Dure vakantie omdat ik weer SSS nodig heb voor mijn multiplayer honger te stillen

5. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maar 1 tip voor WiXX: headshots

dan ben je in 1 keer van ze af...

6. Ik vind het zeker wel een goed spel!!! Het aimen moet je even onder de knie krijgen maar daarna gaat het ook prima. Voor de rest is het gewoon 1 groot gekkenhuis met tal van mogelijkheden en spelvarianten. De omgevingen van halo zien er wel strakker uit moet ik zeggen, maar timesplitters heeft veel meer variatie wat de game wel ten goede komt. Ik denk ook wel dat deze game over een lange termijn met veel plezier blijft spelen.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeer het jongen , ik probeer het :{

maar ik krijg die kut aim niet onder controle

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Heb inmiddels alles in level 1 gecompleted behalve 1 ding en dat is; Deactivate the communications dish. Dus hoe doe ik dat?

Laatst bewerkt: 19 okt 2002
  9. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    *SPOILER*

Da's niet zo moeilijk, je moet helemaal teruggaan naar die gebouwen waar je begon... Dan klim je op de trap naar boven en loop je naar die draaiende schotelantenne op het dak van een van die gebouwen... Die schotelantenne IS "the communications dish"! Richt erop met een tijdgranaat en gooi die op dak daarboven en probeer afstand te bewaren... Een ontploffing... Weg communications dish, objective complete... ;)

*EINDE SPOILER*

Laatst bewerkt: 20 okt 2002
  10. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, IK heb net een poosje bij Flamingo gespeeld, maar we kwamen er echt niet uit. Dus nou weten we het. Bedankt!!

Trouwens ik vind het een vet spel. Ik had niet verwacht dat ie zo mooi zou zijn. Eigenlijk wil ik hem nu ook wel kopen.....................

11. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan!

Verder frons ik mijn wenkbrauwen ook wel een beetje over het feit dat hier in deze topic soms hier en daar "geklaagd" wordt over de besturing, die wat mij aangaat uitstekend in orde is... Het is wel een kwestie van wennen, dat is waar... Maar het is wat mij betreft goed te doen... Jammer voor degene(n) die het gevoel hebben dat ze de besturing van Timesplitters 2 niet onder de knie krijgen, voor mij is het geen probleem... :)

12. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat was bij mij ook geen probleem, ik had het vrij snel onder de knie.

13. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    besturing gaat wel, wijkt alleen nogal af van bijv. halo of conflict DS. vooral omdat er geen crosshair is buiten de aim mode. maar wat mij betreft is het juist mooi dat het anders speelt dan de andere spellen. coole game IMHO

Deel Deze Pagina