1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vindt je het irritants in de fora??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 17 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Het enige wat ik wilde aangeven Penjannl was dat dit topic niet bedoeld was om mods af te zeiken maar om irritatie weg te nemen bij leden.
    En als jij deze thread niet interessant vind of "te zwaar" zoals jij dat dan noemt, gooi er dan aub een slotje op.
    Het leek mij gewoon wel nuttig om een beetje rekening met elkaar te houden.

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan mensen die hier threads gaan starten van: 'de gamecube krijgt 5 exclisives erbij'

Nou en? bespreek dat op een Cube forum dan. Moeten we daar jaloers van worden ofzo? Gelukkig gebeurt dit de laatste tijd niet zo veel meer en doen mensen met een ps2 dat nooit (nog nooit gezien iig) zou misschien toch aan hun leeftijd liggen:+

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik erger me aan de mensen die de zoekmachine niet gebruiken.
    Mensen die way-offtopic gaan zodateen(mischien interesante)threads gesloten worden.

5. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan mensen die geen normale woorden gebruiken, ik bedoel dus al die flauwekul met w00t en breezah ofzoiets. Ik heb dan altijd zoiets van doe normaal, niet iedereen hoeft te zien wat voor nerd je bent.

Ook irriteer ik me aan het onnodig veel gebruik van smillies door sommige leden.

Verder vind ik het hele games forum met al die centrale threads zwaar klote!!! Er zijn 10 centrale topics van splinter cell. Dit gaat echt helemaal nergens over!!!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat is handig en gaat wel ergens over :) Niet alleen zorgt het ervoor dat je geen dingen leest over komende levels (spoils the shit) maar kan je ook makkelijk dingen terugvinden.

7. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk gaat het wel ergens over, maar ik vind het onhandig dat jullie de centrale threads bij de alle andere threads hebben geplaatst.

Verder vind ik dit trouwens een prima forum!!!

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ben ik trouwens de enige die zich irriteert aan die mensen die bij info over nieuwe games meteen het spel al gaan afzeiken alleen maar omdat er geen XBox Live mogelijkheid bij zit? Alsof een goede singleplayer mode ineens niet meer goed genoeg is.

9. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad,xbox live is een toevoeging die het punt kan verhogen maar als het er niet bij zit moet het niet automatisch een slecht punt zijn of een laag punt krijgen,halo moet dan HEEL slecht zijn,en halo is voor mij een 10+.(Ook door onlinr mogelijkheden zoals Xbox connect/gamespy)Maar het is en blijft goed.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Personen zoals p1m die dit soort reactie's plaatsen. Ik vind het leuk dat mensen willen helpen maar dat kan je beter niet doen als je geen mod-rechten heb. Leuk dat je meld dat het ergens anders moet maar je verandert er niks aan, daar meot je toch echt een mod voor inschakelen. Bijvoorbeeld via de 'Meld dit bericht bij een moderator' knop die die persoon dan weer niet gebruikt.

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Waar ik me ook aan kan irriteren is mensen die iets aanbieden in Xbazar en vervolgens een tijd lang nix van zich laten horen.

12. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Over die knop zou ik het ook graag is willen hebben.Ik heb dat vroeger is een paar keer gedaan over topics die duidelijk in bestreid waren met het beleid,maar de desbetreffende topics werden niet gesloten(netjes geformuleert of niet?:) )

13. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik het helemaal mee eens, of je krijgt geen reactie terug. Dus je weet zelf nooit of er nou wat aan gedaan is of niet door die knop te gebruiken.

14. ikah

ikah Guest

waar ik mij dood aan erger? ja de sfeer ,kom op gamesen en iedereen kent elkaar en ze hebben heel veel leden en je hebt daar voor iedereen respect het is een echte gamesite en er is zoveel humor onder de senners je kan echt lachen op die site en die modjes zijn daar niet zo streng hier sluiten ze meteen de topics die niks met games te maken hebben of als het een opsomtopic is.

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    niet streng, rechtvaardig. De mods waren ongeveer drie maanden geleden ook niet streng, maar toen was hun forum nog niet verkloot door al die n00bs die zich alleen maar aanmelden voor de off-topic chat...

aangezien jij eind januari bent aangemeld neem ik aan dat je dat niet heb meegemaakt

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de x-bazar als er dan de van die onderlinge deals worden gesloten. En in de thread wordt gereageerd. Dus bijvoorbeeld iemand krijgt een pm een flippo voor jouw knikker. En word in de thread gezegd ja is goed en dan wil jij misschien twee knikkers bieden en dan begin je bij 1 en heb al een beter bod sorry. Weet je dat bod niet en kan je niet overbieden. Handel het dan helemaal af over pm. (Gaar voorbeeld) . En de hele tijd dat *Kick*, *Schopje*, *Bitchslam* en dat gezeur. En van die gastjes in de x-bazar mod close mod, deze kan dicht. En als er een spel wordt aan geboden is weg en hij wordt niet geclosed.

17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar soms zijn er veeel gastjes die denken dat ze een dela hebben. Die willen die thread zo snel mogelijk gesloten zien. Liefst hebben we dat de users zelf sluiten ( kan in X-bazar). Want dan zijn we zeker dat de threadstarter het ook eens is met de deal. Vaak is alleen de bieder het eens dat de thread moet gesloten worden. Onterecht, want de threadstarter wil misschien een beter bod afwachten. Als de threadstarter vindt dat het welletjes is geweest, dan kan hij toch makkelijk zelf sluiten, hoeven wij dan toch niet meer te doen.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik erger me aan mensen die:
    - hun mening iet onderbouwen
    - mensen die vragen welke game/console ze moeten kopen en hun genre etc. niet aangeven.

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook van die members heel irritant die de hele tijd lopen te spammen en dan nog dom ook bijv die sander_kok oké ik mag dit niet zeggen maar hij post zoveel nutteloos in x-bazar wil je dan posts kan je het beter in de andere fora doen dan krijg je nog posts.

Maar ik zeg ook best vaak onderin admin options open/close tegen een thread starter en vaak wordt hij dan nog neit gesloten. En soms gebruik ik de zoekknop om een spel te zoeken en dan staat die thread nog open haal ik hem naarboven vaak een lange tijd geleden hij is al lang weg hoor. Kleine moeite thread sluiten vind ik. Jaja slechte spelling maar ben niet echt scherp|:-

20. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze thread vrij irritant, die namelijk alleen maar bedoelt is om negatieve dingen te melden en de sfeer er dus absoluut niet beter op maakt. Mocht je iets echt dwars zitten of irritant vinden dan kan je een moderator altijd een PM'etje sturen. En toen ging deze draad op slot.

/edit: de 2 posts na mij zijn gedelete, kwam slecht uit aangezien ze op de volgende pagina stonden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina