Ik heb helemaal niks tegen engelsen hoor. Mijn vriendenlijst staat er vol mee en ik speel dagelijks een spelletje met die mensen. Ze hebben een beetje dezelfde humor als ik en daar hou ik wel van. Speel bijvoorbeeld maareens tegen Waylander ofzo. Hij zit in een clan en al die gasten zijn echt super relax joh. Ook amerikanen vind ik erg lache. Ik heb er schat ik zo,n 20 van in mn friendslist en vind ze echt superlache altijd.Ze doen altijd normaal en relax tegen me en dus is dit wederzijds. Mocht je ooit een keer Hotnutz ofzo tegen komen,blijf daar dan ff mee spelen want hij is zeker wel lache. Franse mensen doen meestal ook wel relax maar door die gare taal van ze snap ik ze nooit zo goed. Ik speel dus liever niet met ze Voor de rest vind ik het allemaal wel goed hoor. Ik speel meer met buitenlanders dan met nederlanders en ik vind het allemaal wel best. Het is leuk verhalen tehoren uit bv spanje etc etc. Greetz
Ik vind die Engelsen wel irritant, ik versta er niets van. of ik moet me heel goed concentreren. en dan ben ik weer afgeleid in het spelen. Amerikanen vind ik altijd wel tof. meestal zijn die wel droog. anderen voor lul proberen te zetten. als ze het bij mij doen zeg ik wat terug, en hij weer, en ik weer, en o-p het laatst ligt iedereen in een deuk. maar de laatste tijd win ik die battles niet meer.
Geen probleem met de britten Altijd lachen met ze en ze zijn goed in teamplay Voorbeeldjes? tuurlijk kan dat ( 5 euro per regel, pm me voor mn rekening nr. ) Wolfenstein: (gratis regel) Teammate gekilled tijdens warmup (standaard) en vervolgens nog ff een granaatje bij het lijk droppen. Commentaar: " Haha, you sick f*ck!" Ik als Lieutenant: " Need ammo?" (ik geef ammo) Commentaar: " Cheers mate!" Ik vraag om backup: Commentaar: " No prob, sit tight i'm on my way dude." Moto GP: Ik zorg voor een massale pile-up bij de eerste bocht op Suzuka: Commentaar (diverse spelers): "WOOOOW! Holy shit!" " HAHAHA! Ow my god! That's just sick!" Ik kan wel ff doorgaan, mar dat wordt te duur Ik heb redelijk wat britten in mn Friends list staan, ze reageren vaak op invites en sturen ze ook Toppie gasten Ze Frenchmen are assholes...spreek je hun taal niet? BAM! banned......
Idd toppie gasten, kan er altijd tof mee opschieten. In ghost recon bijvoorbeeld had ik een 'wicked' potje aangemaakt waarin je alleen grenades kon gebruiken dus toen liep ik voor de gein de hele tijd achter zo'n gap aan zodat ie zichzelf ook op zou blazen wanneer hij een grenaat zou gooien. Toen deed ie het toch en toen stonden we allebij stil van: U_oo voordat we explodeerden. Ok dit verhaaltje klonk heel vaag maar het komt hier op neer: toffe liepe gasten! Dat echter in tegenstelling tot de fransen die belabbert engels spreken en totaal niet kunnen hosten. Voordeel is wel dat de Franse n00bs het witte knopje niet weten te vinden in GR...
Ja maarre... das toch juist net de lol... kom je nog eens in contact met mensen uit een andere cultuur. Ik word alleen maf van de fransen die nogal gek lijken met voicemasks, want die dingen zijn vervelend. En de italianen zijn me wat druk.
Hmmm ik moet eerlijk zeggen dat ik veel britten in mijn lijst heb (landric enz.) . Ik speel vooral MotoGP.
ik had toenet een franse gozer en die zat hard te schreeuwen (gek word je ervan) en hij had ook nog zijn radio aan en ik maar constant met dat pokke geluid spelen