KotOR is van 2003, wel een topgame..Daar heb ik me ook zeker mee vermaakt. 2004 was wel weer erg leuk..Toch zaten er een paar teleurstellingen in..Het bleven leuke games maar ik had meer verwacht.. Fable Burnout 3 zijn van dat soort games Pro Evolution Soccer 4 is wel heel erg goed. Zoveel opties.. Ninja Gaiden was echt heel briljant. Een flinke uitdaging, de gameplay was uniek (voor mij) en het heeft mij de nodige uurtjes geboeid. Metal Gear Solid: The twin snakes (NGC) was ook heel erg tof. Hoewel de gameplay niet heel bijzonder was boeide de game toch. Het verhaal was briljant en de sfeer uniek. Halo 2 en Metroid Prime 2 waren het voor mij gewoon net niet..Toch zeer goede games..MP2 steekt wel net even boven Halo 2 uit..
Beste spel van 2004 voor mij is toch echt Ninja Gaiden. Dit spel is de perfectie nabij en biedt uitdaging, actie en mooie graphics. Helaas komt deeltje 2 waarschijnlijk pas in 2006 en mischien wel niet eens meer op deze xbox. Dit jaar komt San Andreas naar de XBOX, du die zal wel het beste spel van 2005 worden.
Ik vond The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay DE game van 2004. Dit vanwege het eindelijk is een innovatief spel was. (Ga dit niet vergelijken met SC, want dat was dit gewoonweg niet) Het was de sleeperhit van 2004 en dat vind ik echt verrassend goed. Halo 2 vond ik erg tegenvallen, samen met Fable. Veel features die beloofd werden, werden helaas niet waargemaakt.
Ninja gaiden (super single player en Content Download) Mashed Bij Halo 2 had ik er zo de schijt van dat je over live je matches niet zelf kan kiezen dat ik hooguit een uur op live ben geweest. Misschien geef ik het nog een keer een kans. Ik heb thuis nog Kingdom under fire en Chronicles of Riddick liggen die ik beiden nog moet spelen dus misschien veranderd mijn lijstje nog.
Nou nee, ik vondtdit tog echt wel een topjaar voor de xdoos. Denk maar aan ninja gaiden, fable, halo2, splinter cell, soul callibur (ook dit jaar tog?) Otogi, enz enz
soul calibur en otogi waren 2003 maar als je US meerekent: DoAU is 2005, Otogi2 is 2005, Fatal Frame 2 is 2005 *allemaal US* en dus kan je zeker zeggen dat het topjaar is
Ik vond X-men legends ook een erg goede game!!! En voor dit jaar natuurlijk Kotor 2!!! Wat echt een super game is!!!!
beste game Graphics: Zeer zeker Legacy of Kain: De adembenemende sfeer met heel veel variatie druipt van je scherm. Elke locatie/level is met veel stijl gemaakt. Laatst gekocht bij de Mediamarkt Breda voor € 13. Soundtrack: Knight of the Temple: De gebruikte muziek is helemaal prachtig (is van componist Gustaf Grefberg, ook van Enclave en Chronicles of Riddick) Ik heb deze game met veel moeite te pakken kunnen krijgen. Bijna nergens te krijgen......snap ik niet. Gameplay: Moeilijk. Verschillende titels. Gezien de variatie in gameplay toch wel de GTA bundel, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar het eerste deel (GTA) voor de Xbox. De missies van het 2e deel (Vice City) zijn over het algemeen te gemakkelijk, waarbij de mogelijkheid van het besturen van de verschillende voertuigen weer helemaal top is.
Grand Theft Auto Double Pack !!!! Was helemaal vergeten dat dat januari 2004 uitkwam. Echt mijn allereerste ervaring met dit spel. Helemaal geweldig natuurlijk. Heb toch wel 150 uur in beide spellen zitten. En 10 juni gaan we weer vrolijk verder met San Andreas.
ten eerste vond ik Fable iets nieuws brengen, wat we niet veel op de Xbox gezien hebben. onder Halo 2 kom ik nie uit. maar als SplinterCell 3 uit was stond die op 1 en NG mag er ook zijn. Burnout 3 was goed, maar niet geweldig Kingdom under Fire: the cruesaders vind ik ook wel goed. (alleen heb ik 'm nog niet)
Ghost recon 2 en dat word denk ik ook de beste game van dit jaar. of nee hij word samen met Splinter Cell drie het beste van 2005
Pro evolution Soccer 4.. Daarnaast vond ik Beyond Good and evil ook een super goed spel.. ik weet alleen niet zeker offie nu in '03 of '04 uitkwam
de titels die voor mij gelden (algemeen) Beste fps: Halo 2 mp offline: Defjam fn mp online: Halo 2 racegame: Burnout 3 actiegame: Ninja gaiden adventure: Fable shoot em up: james bond e or n best game of the year 2004: Halo 2 Wat zijn jullie verwachting in de nieuwe xboxmagazine: Welk spel krijgt de meeste stemmen....volgens jullie *) !?!
Bij mij is het toch Ninja gaiden. Daarna toch zeker halo 2. Op de ene of andere manier vind ik halo toch veel beter als NG maar het genre van NG spreekt me toch meer aan.