1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vond jij de beste game van 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door WarriorSan, 13 dec 2004.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt er nets als vorig jaar zo'n big Poll dat je de vijf beste gamen van 2004 met kiezen en dan later de Top 100 staat in de xbox Magazine?
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk Halo 2, maar misschien ook splinter cell 2... dat was iig een stuk vernieuwender en ik vond de live gameplay geweldig.
     
  3. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Het spel waar ik het meeste plezier aan beleefde was Red Dead Revolver.
    Het 3 beste spellen zijn volgens mij:
    1: Ninja Gaiden
    2: Splintercell 2
    3: Halo 2
    Pro Evo 4 hoort er ook bij, alleen die is het minst origineel dus die staat er toch maar niet op.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    1. Ghost Recon 2

    De verrassing van dit jaar IMO.

    2. Burnout 3

    Mijn favo racer, nog beter gemaakt.

    3. Halo 2

    En dan alleen omdat ik verslaafd ben aan online multiplayer.
     
  5. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Yoh Fear, wat is er mis met jou man?
    Koop alsjeblief een gamecube of zo.
    Halo2 sucks, jou leven sucks
    Hoe je comentaar maar voor je.
    Freak!
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Antwoord op je vraag: Ja.

    Anyway... persoonlijk denk ik dat beste game 2004 XBOX naar Ninja Gaiden moet gaan, gewoonweg omdat het alles uit de xbox haalt, vernieuwend is, redelijk origineel, dapper (had ook makkelijk een flop kunnen worden aangezien 3d platform/scrolling beat-m-ups nu eenmaal moeilijk zijn om 'goed' te maken). Enige minpuntje aan Ninja Gaiden is dat ze te laf waren om hem hier ongecensureerd te releasen, maar verder gewoon een van de beste games van 2004, en gewoon origineel en perfect afgewerkt.

    Uiteraard zijn Pro Evo en GTA DP fantastische games, en heel mischien ook nog wel 'beter', maar grafisch hebben ze niet alles er uit gehaald en het is ook niet echt origineel te noemen. Wat niet erg is ofcourse, want het is ronduit fantastisch dat we eindelijk deze games kunnen spelen op de XBOX... maar voor beste game van het jaar kies ik toch liever voor een originele game die alles uit de xbox haalt.

    Prince of Persia 2 zal ook erg hoog moeten scoren lijkt me. Maybe is POP2 zelfs wel een betere game dan NG, dat weet ik niet, maar dan nog zou ik voor NG stemmen, om de eerder genoemde redenen. (POP2 is een sequel, dus dat mist dan toch een beetje die verrassings-punten :) )

    Dus voor mij persoonlijk kies ik voor NG, wat dus niet betekent dat ik het ook de leukste game van het jaar vind om te spelen... :p
     
  7. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgebracht eind 2003, maar voor mij is PGR2 het spel van 2004 geworden (zelfs het beste spel in mijn ogen voor de xbox)

    Gene enkel spel heeft zoveel uit mij gehaald als PGR2. Super uitdagend, Super motiverend, heerlijke graphics en hetw as een genot om de wagens te besturen...
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025

    Goede game, maar niet echt vernieuwend. Ik heb Metropolis Street Racing op de Dreamcast helemaal ziek gespeeld, en toen ik afgelopen zomer PGR2 kreeg was ik verbaasd dat het eigenlijk helemaal niet zo'n grote verbetering was.
    Natuurlijk zijn de graphix etc beter, maar vond de helft van de steden er een beetje saai uitzien (vooral Barcelona) en was ook teleurgesteld dat je maar in 1 gedeelte van iedere stad reed, terwijl je in MSR in 3 verschillende gedeeltes van iedere (:cool: stad reed... In MSR (DC versie) lag het aantal omgevingen dus op 9, en in PGR2 lag het dus eigenlijk maar op een stuk of 10-12 ofzo...

    Zeer goede racegame dus inderdaad, maar toch enigzins tegenvallend... en zeker niet de titel beste game 2004 waardig (en ook niet 2003, aangezien ik dan toch aan KOTOR of Splinter Cell denk) :)
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik persoonlijk heb gigantisch veel plerzier gehad aan Def Jam Fight For NY. Ook Fable & NFSU2 hebben me erg aangesproken. Vooral Fable had een hele aparte impact op me, waarom weet ik niet.

    Ik ga dus voor Def Jam Fight For NY, NFSU2 & Fable _O_
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ondanks de ietwat teleurstellende singleplayer is Halo 2 voor mij ongetwijfeld de game van dit jaar. De singleplayer is verder niet slecht, maar ik had op z'n minst verwacht dat hij even goed zou zijn als die van CE. Helaas, maar nog steeds heel aardig allemaal.. nog steeds 10x beter dan 99% van alle games op Xbox. Bovendien maakt multiplayer een hoop goed.

    Knights of the Old Republic komt heel dichtbij op de tweede plaats, geweldige game. Al ben ik niet zeker of hij wel of niet gereleased is in dit jaar.
     
  11. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Prince of Persia: Sands of Time, komt qua gameplay aardig dicht bij ICO _O_ (still my favorite of all times)
     
  12. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Star Wars: Knights of The Old Republic

    Ijzersterke, verslavende gameplay, superlange levensduur en een geweldige Star Wars sfeer! Voor mij als RPG-liefhebber en Star Wars freak is dit ultiem waar voor m'n geld. _O_

    2. HALO 2

    Sterke singleplay ervaring, geweldige online gameplay, schitterende graphics en geweldige muziek. Dit alles in een actievolle, avontuurlijke SF setting. Oftewel: mijn ding! *)

    3. The Chronicles of Riddick

    Sublieme gameplay, zeer gaaf om te spelen door enkele toffe nieuwe toevoegingen aan het FPS genre. Echt een zwaar gepolijste game die helaas iets te kort was, want het smaakte zeker naar meer. :9
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker nuttige opmerking. Als er iemand zijn commentaar maar beter voor zich kan houden ben jij het wel dude.... Ik vind Halo 2 ook vet zuigen en ja, ik heb ook nog eens een cube.....

    Ontopic weer:

    Ik ben RBS BA vergeten, die komt op plekje nummer 4. Mijn lijst ziet er nu dus zo uit:

    1. PES 4 (PS2 versie)
    2. GTA SA (PS2 versie)
    3. Ghost Recon 2 (Xbox)
    4. RBS 3 BA (Xbox)

    -/-EDIT: De nieuwe nummer 2 voor mij: MGS 3 Snake Eater, vanmiddag binnengekregen, die orginele USA versie welteverstaan. Kolere (excuses voor het taalgebruik ;) ) wat is ie vet zeg.......
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  14. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Ninja Gaiden
    2. Call Of Duty: Finest Hour
    3. Call of Duty: United Offensive (PC)
    4. GTA: Double Pack
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes, eindelijk iemand die The Chronicles of Riddick noemt, als ik zo de meningen zie is het spel toch bij vele niet een top spel of weining mensen hebben dit spel gespeeld..
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet Riddick nog spelen, kwil hem wel heel graag. Dus ik moet nog beslissen of ik deze game echt heel goed is.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    bij mij is het wel een top spel hoor, alleen ik had een top 3 met daarin voor mij betere games. Vond CoR erg leuk om te spelen, maar nadat em had uitgespeeld had ik niet veel trek meer om het nog een keer te doen. Dat had ik bij die andere games wel. Dus bij mij zou die dan op 4 komen denk ik.
     
  18. Herman te H.

    Herman te H. masterchief

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Ghost Recon 2 echt de bom en een halo 2 beater _O_
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Soldier of Fortune 2 is nog zelfs een Halo 2 beater _0/
     
  20. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    LOL ..

    Heb ik je geraakt fanboy? Alle games op de Cube zijn beter dan Halo 2 man _0/

    wordt maar lekker gek ... Halo 2 sucksssssssssssssss ass
     

Deel Deze Pagina