1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vond jij de beste game van 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door WarriorSan, 13 dec 2004.

  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    En we gaan weer ontopic!
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is Halo 2 absoluut de top dit jaar...

    halo 1 kon mij niet lang boeien... waarschijnlijk door et feit dat ik niet houd van uitgestrekte vlaktes in een game.... heel vaag, jah ik weet et.....

    halo 2 heeft dat (tot nu toe) nog niet... en ik kreeg een heel goed gevoel bij dat spel... een van de weinige spellen die mij erin slurpt... ik heb em nog niet uitgespeeld door et feit dat ik veel werk op et moment en naar skool moet, en daarnaast ook nog slaap nodig heb :p

    vooral de switch tussen MC en Alien vink errug leuk...

    en die bullshit over de singleplayer.. das jullie mening maar ik persoonlijk vind em tot nog toe beter dan deel 1.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik kies pro evolution soccer 4 en Rallisport chalenge 2 voor de xbox
     
  4. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, een gamecube!
    je kunt nog wel het beeld zien door de slechte graphics?
    Ga eens mee met de tijd gozer!
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Pro Maniac,

    Kun je niet proberen om een beetje ontopic te blijven. Dit gaat over welke game je het beste vind, niet welke console, daar zijn andere threads voor. Ga daar lekker reageren met je fanboy behaviour...
     
  6. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk jij vind allemaal dingen leuk aan halo 2 die door de meesten juist als slecht worden gezien ook door mij trouwens maar ja ieder zijn smaak.
     
  7. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Half-LifeĀ²
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Halo 2 of course. Voor sommigen misschien een teleurstellende game, maar dat zijn diegenen die zich meehebben laten slepen door de hype. Iedereen die de game echt volgde wist dat Bungie niet iets vernieuwdens zou maken maar meer van hetzelfde...en dar zijn zij absoluut in geslaagd. Singleplayer is gewoon goed, ook het verhaal past mooi in de rest van het Halo universum. Halo 2 over Live is geweldig _O_

    Andere eervolle vermeldingen:

    -Ninja Gaiden (Beste Action/Adventure game van het afgelopen decennium voor mij, ik houd alleen iets meer van FPS dus daarom Halo2 op 1)

    -Pro Evolution 4 (Ook op de Xbox speelt ie lekker... Live gedeelte komt nog wel goed dankzij die patch, heb ik alle vertrouwen in)

    -GTA: Double Pack (late release uitgekomen helemaal aan het begin van het jaar, toch massaal gekocht omdat het de beste versie van de games GTAIII en Vice City bevat)
     
  9. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon 2
    RSC 2
    Fable

    Dit is voor mij wel de top van dit jaar.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    1. Rallisport Challenge 2
    (in mijn ogen nog steeds de beste rally game,niet alleen door de grfx maar ook door de snelheid die veel realistischer overkomt dan Colin)

    2. Fable
    (ondanks al dat commentaar van mensen vind ik het nog steeds een machtige game)

    .....meer heb ik dit jaar niet gekocht..en ga ik dus ook niet d'r bij zetten.
     
  11. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, rallisport challenge 2 is ook een machtig spel ! het ziet er superstrak uit, geen pop up (althans, niks noemenswaardig), en een superfijne bestuuring. inderdaad is dit spel ook voor mij de betere rallygame. maar dat komt vast ook omdat ik arcade handling prefereer dan die zogenaamde realiteit bestuuring.

    fable ben ik niet ver genoeg mee om daar echt over te kunnen beoordelen, maar zo oppervlakkig gezien vind ik het wel een aardige game, maar machtig kan ik niet zeggen. maar zoals ik al zei heb ik daar eigenlijk nog te wijnig voor gespeeld.

    ps: ook al houd ik meer van arcade handling in race spellen, toch vind ik project gotham racing 1 en zekers deel 2 echte super spellen. maar dat is omdat ik deze handling toch ook zeer strak bij de game vind passen.
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Duidelijk ghost recon 2,dat spel is echt geweldig vooral na de teleurstelling van halo 2(mijn persoonlijke mening)

    fable ook goed maar veel te kort.
     
  13. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik kies op het spel en dan niet op wat het allemaal had MOETEN worden (denk aan Fable) Dan kies ik voor: Fable, Pro Evo 4 en Halo 2
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja bij Fable was ik niet zo'n persoon wat allemaal verwachtigen d'r van had vandaar dat ik uhm best goed (naja machtig was eigelijk ook een slechte benaming maar ja :) ) vond en kort is het spel zeker niet heb nu iets van 23u (normale game +5u) in die wereld al rondgelopen,en ben nu bezig me de bad side ach ja je kan dat spel zolang spelen als je zelf wilt als je de missies afrond in 1 keer ben je d'r snel door maar om die dude die je bestuurd een beetje goed up-te-graden ben je toch al snel 10u verder. Het is net wat mensen d'r van maken en natuurlijk ook een kwestie van smaak.
     
  15. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste games voor mij van het afgelopen jaar:
    Ninja Gaiden:grote game die lang weet te boeien
    Pes 4: eindelijk een pro evo game op de xbox, is het wachten meer dan waard geweest.
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Pro Evo 4 ondanks dat het Live gedeelte nog niet helemaal optimaal is. Maar eindelijk een echte voetbalgame op de Xbox.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    offtopic! pro evolution soccer heeft toch een eigen topic! :) met andere woorden er wordt veel op gestemd hier!
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pro evo en Halo2 komen in aanmerking. Voor uitdagingsfactor wint NG maar daar is de camera echt kut van uitgewerkt :{ Daarom heb ik die game ook al een tijd niet meer in mijn xbox gehad.
     
  19. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hier gebeurd?
    Wat is er zooooo teleurstellend aan Halo2?
    Kan iemand dat even uitleggen!
    Strange...
     
  20. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik zelf ook denk en wat misschien anderen ook is op gevallen is dat 2004 echt een gigantisch goed jaar was voor gamers van welk platform dan ook! Ik bedoel dit jaar waren er voor elke platform zoveel goede (top) games echt niet normaal meer en in elke genre game kun je wel een paar toppers opnoemen! Denk aan Half life 2, Halo 2, UT 2004, GTA SA, Metal Gear Solid 3 en dan kan ik nog wel even door gaan. Ik game zelf al heel lang maar kan mezelf niet echt een ander jaar noemen dat er zoveel vervolgen maar ook zoveel goede games uitkwamen..Ik kan me nog wel tijden herinneren dat er jaren waren dat er voor een console maar 1 of 2 echte toppers uitkwamen en dat was het dan maar dit jaar was echt belachelijk.. Moet ik zeggen dat 1998 ook een goed jaar was want toen kwamen voor de vele spellen, waar dit jaar deel 2 of 3 uitkwamen uit, met o.a Metal Gear Solid (PS1), Half Life etc...

    2004 was voor gamers een top jaar! _O_ op naar 2005!
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004

Deel Deze Pagina