1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vond jij de beste game van 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door WarriorSan, 13 dec 2004.

  1. Silverhawk

    Silverhawk Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    1. halo2 (leuk op live)
    2. pes4 (uren speelplezier met z'n 2en!)
    3. fable (niet perfect maar lang genoeg om het leuk te vinden!)
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    1. NINJA GAIDEN !!! Hoef ik vast niet uit te leggen he.
    2. Halo 2. hoef ik voor de meeste ook niet uit te leggen.
    3. Ghost recon 2
    Ninja gaiden is echt super en ook moeilijk. Ghost recon en halo zijn helemaal niet moeilijk dus ninja gaiden speel je ook niet zo maar uit. En hij is gewoon super qua gameplay, graphics, verhaal enzo...
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  3. Daaf gamer

    Daaf gamer Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Need for speed underground 2 !!!!
     
  4. Rovo

    Rovo ^_^

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de PC:
    Rome Total War.

    Voor de Xbox:
    Ninja Gaiden.

    Allebei toppers die iedereen gespeeld moet hebben :)
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox: Pes 4: het blijft gewoon boeien..... kan niks aan tippen

    PC: Rome total war: geweldige rts

    Plystation 2: Gta san andreas: is leuke game :) om gewoon tussen door is te doen
     
  6. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell PT en Halo2 waren DE games voor mij in 2004
    maar toch ligt Halo2 hoger dan SC PT :p:p
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 2 het beste spel van 2004. Ik geniet gewoon zoveel van het spel met Xbox Live. Maar Ninja Gaiden kwam ook heel erg dicht in de buurt.
     
  8. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Ninja Gaiden zelf ook, ik vind het wel een leuke game, maar ik kan er gewoon geen zak van. Ben ook helemaal geen doorgewinterde gamer en het was mijn eerste spel voor de Xbox (Pack) dus misschien niet zo'n slimme keus maar daarom vind ik het toch niet echt een topper, ze hadden toch wel 3 moeilijkheids graden kunnen maken, een easy normal en hard. Nu zie ik de helft van het spel niet omdat ik niet verder kom :mad:
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    als 't te makkelijk is, is het ook niet leuk.. geen uitdaging weet je. Ninja Gaiden is ook geen game voor mietjes; je moet wel degelijk een redelijke gamer zijn, wil je deze game uitspelen.

    M'n rijtje staat hierboven wel ergens, en één ding valt me heel erg op:

    Halo 2 staat vaak als beste game van 2004 genoemd, maar daarachter staat dan ook bijna altijd enkel Online (multiplayer) achter. Dit is het grote probleem van Halo 2. Der zit verdomme een SP bij die niet lang weet te boeien. Je koopt toch geen game met een complete SP en al, enkel voor Live.. blijkt voor aardig wat gamers ook nog eens dat Live niet zo is als gehoopt bij Halo 2. Zelf heb k geen live, dus moet k het doen met de offline MP (die overigens WEL goed uitgewerkt is) en de SP (die op verschillende fronten behoorlijk te kort schiet). De beste game van het jaar dat kan toch geen game zijn, waarvan de SP geen hond weet te boeien en online behoorlijke problemen kent (je schijnt in eens uit een game te worden gegooid e.d.). En dit is dan dé game van 2004? Laat me niet lachen _0/
     
  10. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Noem jij mij nou een mietje? :p

    Nee, maar niet te makkelijk, tussenin easy en normal. Ik begrijp je punt wel, maar ninja gaiden is soms zoo frustrerend :mad:

    (overigens kan ik net zoveel lol beleven aan een game die je wat makkelijker uitspeelt)
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hype kan veel dingen kapot maken en het betreurt me dan ook dat veel mensen de singleplayer van halo 2 achterwege laten en kapot bashen alleen omdat het niet is wat ze hadden verwacht, maar het is wat het moet zijn namelijk een sequel. De framerate is verbetert, de actie is sneller, de levels zijn diverser, de verhaal is uitgebreider, maar de controls en gameplay zijn nog steeds die van halo CE, so what's the problem? Toen ik het spel eenmaal kreeg heb ik alle hype uit me kop gestoten en begon ik het spel op Heroic. Ik heb ongeveer non-stop 13 uur gespeeld en er vreselijk van genoten, de sfeer, de tensie, de feel, de muziek zijn aspecten die ik nimmer nooit zal vergeten. Het heeft een indruk op me achtergelaten, die maar weinig games kunnen evenaren.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    de beste game voor mij op de Xbox is James Bond Everything or Nothing.. miss een beetje een aparte keuze, maar dat spel is dit jaar et spel waar ik et meest tevrede over was... tuurlijk vond ik Halo 2 ook leuk, maar die heb ik al weer snel weggelegd.. kmoet em maar weer es gaan spele... als ik Fable had gekocht was die et waarschijnlijk geworden maar die ga ik binnekort kopen...
     
  13. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dat òf Ninja Gaiden, òf Halo2.

    Ik denk dat Ninja Gaiden toch net wint. Een singeplayer die bijna aan perfectie grenst tegenover een mutiplayer waarvan de andere console fps alleen nog maar van durven dromen....
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij wordt het toch Halo 2. De single player is gewoon goed. Maar op Live is het ontzettend lekker. Op Morrowind na heb ik hier onderhand de meeste uren achter gezeten.
    Gewoon samen praten met vrienden, tactisch samenwerken en toch snelheid erin.
     
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Halo2
    2. Amped(ja lach maar ik vind t tof)
    3. PGR2
    4. Ninja Gaiden
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped is wel een geinig spel, alleen kan het me niet zo lang boeien. De rest is wel goed, al ben k het met Halo 2 niet helemaal eens. Maar goed, tis jouw mening :)
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is er één game die met vlag en wimpel boven de rest uitsteekt:

    Pro Evolution Soccer 4

    Halo 2 & Fable waren voor mij de grootste tegenvallers van 2004.
     
  18. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Pes 4 (beste voetbal spel ooit)
    2: Chronicles of Riddick ( bleef boeien)
    3: Fable ( zeer leuk avontuurtje)
    4: halo 2 ( goede game maar overhyped multyplayer ruk)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  19. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dit mijn rijtje.

    1. Fable - Dit vond ik echt een prachtige game om te spelen, echt heel leuk vond ik deze rpg

    2. Need for Speed Underground 2 - Ik hou erg veel van race spellen, en al helemaal waarin je je auto ook nog aan de buitenkant kan tunen, daarom dit spel voor mij op 2

    3. Halo 2 - Geweldige MP, Inderdaad iets mindere Single Player. Toch nog een erg vermakelijke game.

    ps. Vele zullen denken, is hij gek ofzo ? Need for Speed boven Halo 2. Dit komt omdat ik meer van Racegames houd, en ik need for speed echt leuk vond. Daarom is dit mijn rijtje, en staat Halo 2 niet boben Nfsu:2
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind the Chronicles of Riddick de beste xbox game, reden: goed uitgewerkte gameplay, prachtige graphics, goeie sound en......... het is een shooter, dat vind ik altijd tof.
     

Deel Deze Pagina