Die gast op dat plaatje ziet er wel vet uit! Volgens mij is dit de Evil versie daarvan: Alleen het zwaard is uberlelijk Edit: Het is alleen een boog
@ Xatos, dat is ook geen zwaart maar een boog zijn zwaart zit op zijn rug. Ik denk dat ik eerst maar goed doe en dan slecht, als slechterik kun je toch een beetje klooien. Net als met KOTOR.
Ik wordt ook een ninja met katana zwaard ik gebruik ook af en toe magie. Niet teveel natuurlijk wil wel een beetje cool blijven.
Een uber wizard is toch ook altijd lekker stoer..., het heeft zoiets van het almachtige... Maar dan nog heviger... met een punt hoed en een staf, beetje zoals die tovernaar in LOTR, the white wizard
Mijn karakter is bij mij natuurlijk allang bekend. Ik wordt een Legendary Assassin Travo. En iedereen die vreemd gaat in de game hak ik in mootjes. En iedere inwooner moet verplicht naar het song festival kijken. Anders worden ze in de gevangenis gegooid. Of verwacht ik nu iets te veel van de game?
Ik wil een soort van ninja worden met wit(of paars) haar tatoes op rug en schouders en een litteken op mijn gezicht. Oja en ik denk dat ik ook eerst good dan evil ga spelen dus he he. Met ook zon orc wapen uit lord of the rings whawhawha.
Ik word gewoon een goeie lobbes. Bij Kotor ook altijd light side gespeelt, evil trekt me gewoon niet echt. Het liefste zou ik gewoon een karakter ala Ron Jeremy bouwen, maar dan verwacht ik geloof ik ook iets teveel van de game
Ik wil een evil dude worden, gehuld in donkere kleren. Een soort ninja. Als ik een dorp binnen loop wil ik dat iedereen keihard van me wegrent 3-) Kwil ook wat magie tot me beschikking hebben, maar ben vooral een melee fighter. Ook een vet grote tatoeage op me rug zou wel vet zijn
Ik word een psychopaat , iemand die er doodnormaal uitziet, maar als het moet over gigantische magische krachten beschikt (en dat er dan zo'n blauwe gloed verschijnt, als een soort supersaiyan 3-)). Bijna niemand weet dat ik echt besta, diegene die het weten houden hun mondje wel dicht, want die zijn als de dood voor me. Maar voor mijn makkers en familie ben ik een doodnormale gozer (zij voelen ook dat er iets aan de hand is, maar ze weten niet wat). Ik werk niet voor een gilde of iets dergelijks; ik blijf lekker een 'loner'. Hoe ik er dan uit kom te zien? Armor enzo heb ik niet nodig, ik bescherm mezelf dmv krachtvelden om me heen. Buiten de gevechten ben ik een doodnormale gozer, misschien alleen een soort mantel (voor het mysterieuze). Een lichte huid en een tattoo op mn hoofd maken me angstaanjagend en 'one of a kind'. w00t ik kan niet wachten! Fable! Fable! Fable!
Ik wil een vredige oude man worden, die zich opdoet als handelaar, maar stiekem een legendarische strijder is die meisjes in nood helpt en daarna met ze trouwt, tevens krijg ik een klein huis, maar onder het huisje ligt een "batman" looked grot waarmee ik alle slechteriken in het spel tot op de voet volg, tevens ben ik leider van een ondergrondse organisatie die zich bezighoud met het vredig houden van de wereld van fable, en als iemand vreemd gaat zal die persoon een eerlijk proces krijgen, ik deel geen doodtstraffen uit maar probeer alles vreedzaam op te lossen Nou dat is zoonbeetje wat ik wil worden in fable
I hope i become the devil him self. Maar mijn kenende zal mij dat nie lukken en zal ik een goedzak worden.
http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/08/13/fable/fable_screen002.jpg dit moet het ongeveer worden. Maar dan een bijl, zwarter armor, langer haar en een wittere huid.
Ik denk dat ik me maar door het spel laat volgen dus ben ik het er mee eens dat ik moet helpen dan help ik is het zoiets van help me kat zit in de boom dan zeg ik gewoon ja klim maar lekker zelf kreng zoiets dus dat word wel lachen maar dat word de eerste keer daarna zal ik waarschijnlijk beide personages gaan spelen lkkr evil en lkkr goed
Bij mij ook, maar ik denk dat als ik het de 2e of 3e keer speel dat het me wel lukt om evil te worden.