De eerste keer dat ik zal spelen zal ik waarschijnlijk de nobele held worden, warrior dat doe ik vaak met zulk soort games (KotoR). De 2e keer word ik een evil wizard
Hmm.. Fable. Ik kan echt niet wachten! Sudeki is nu even heel lekker, maar ik ben bang dat Sudeki al snel voorbij is. Fable geeft je iig genoeg ruimte om nog een keer en nog een keer en nog een keer te spelen /edit: ik heb voor de heldhaftige ridder gekozen, omdat ik graag de goeie speel en op één of andere manier telkens weer de ridder kies terwijl ik magie veel leuker vind.
Wat bedoel je? Als je het woord "poll" bedoeld dan is het volgens mij de poll... edit: Mn keuze was: een combo tussen zwaardvechten en tovenarij.
nee het woord pm, trouwens shriko duizend maal dank voor het snelle maken van de poll edit: zoals eerder aangegeven ik word een beruchte dief met in ieder stadje een ander schatje
Ik weet niet hoe die van mij gaat worden, ik maak terwijl ik het spel speel gewoon de keuzes die mij het beste lijken(het meest aanspreken) en dan zie ik wel wat voor een character het wordt. Ik vind niet dat je vooraf zoiets moet beslissen en dan tijdens het spel je best doen om je character ook daarwerkelijk zo te laten worden.
Hmm, ik doe gewoon waar ik zin in heb.. Neutraal iemand. Ik vecht tegen slecht en lacht het goede uit. Ghehe..en ja natuurlijk..een beroeps kippenschopper
Combi van magiër en zwaardvechter. Een vrouwtje waar ik iedere avond bij terugkom om ff wat te chillen, soms wat rotzooien (snappen jullie toch wel he? ). /Edit: Natuurlijk goed. Als ik overnieuw begin doe ik evil. En als ik goed ben en zin heb om te voetballen, vermoord ik iemand, hoofd eraf, en voetballen maar 3-)
Gelukkig kan je geen kinderen krijgen. Kan het in ieder geval niet gebeuren dat die opeens de kamer binnenkomen als je "bezig" (snappen jullie nu toch wel 3-)) bent.
Jah. Maare als ik evil ben, liefje in ieder stadje, hele dag bezig om van dorp naar dorp te reizen om ieder liefje iedere dag te verwennen 3-) Als ik dan 65 ben in het spel, gaat het gewoon door