Ik heb 1 keer gehad dat een vriend van mij door het level viel, en een oneindige val maakte... maar na gerespawned te zijn gebeurde er helemaal nix meer. Dus keb maar 1 bug gezien.
Elk spel heeft weleens een bug, dus daar moet je niet zo over zeiken. Als een spel veel en vaakvoorkomende bugs heeft is het inderdaad wel irritant.
- graphics 8,5 Ziet er heel mooi uit, alleen af en toe wat karteltjes en de auto's zien er ook niet super mooi uit. - gameplay 9 Geweldig snelheidsgevoel, stuurt (met de controller S) fantastisch. - sound 7,5 Muziek is goed (eigen soundrack) motor geluid is minder. - lastability 7 Vrij kort, alhoewel je nog redelijk wat moeite hebt om overal goud te halen (zeker in de crash mode) - overall 8 Goede game, had wat langer gemogen.
Graphics: 8,5 GamePlay: 9 Sound: 9 (eigen muziek) Duur: 8,5 (blijft lang leuk denk ik) Overall: 8,8 Echt een super game, voelt lekker aan, coole modes, bla bla bla en nog veel meer
Ik had dit ook een keer.. maar na een keer tegen sturen was het weg niet iets om metteen voor terug tegaan naar de winkel lijkt mij.. 2 keer tegen gekomen