1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor headset?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door helpat, 4 dec 2021.

  1. helpat

    helpat Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste gamers,

    Ik speel zo af en toe F1 2019/2021 games op de XBOX ONE.
    Voorheen deed ik dat met de gamepad en daarop aangesloten een adapter voor mijn "trinton" headset aan te sluiten.
    Nu gebruikte ik eigenlijk het spraakgedeelte niet omdat ik vooral met het geluid afgeschermd wilde zijn.

    Aangezien mijn zoontje van nu 12 steeds meer deze game begon te spelen, heb ik overwogen om toch een racestuur met stoel te kopen.
    Zo gezegd, zo gedaan.......nu dus in het bezit van een playseat in combinatie met een logitech G920 racestuur.
    Ik moet zeggen...dit maakt het racen zeer realistisch op alle gebieden.

    Echter nu ben ik op zoek naar een headset die ik tijdens het racen kan gaan gebruiken. Er zit geen aansluiting voor mijn oude "headset" en daarom hoop ik dat iemand mij kan verder helpen/adviseren welke is aan te raden.
    Aangezien we dit gewoon voor de fun doen hoeft het geen "profi" exemplaar te zijn, maar wel functioneel.

    (is online racen overigens een aanrader...heb me hier namelijk nog niet zo in verdiept)??

    Alvast bedankt voor jullie eventuele hulp.

    Greetz...helpat
     

Deel Deze Pagina