1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

1. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Beneden heb ik een breedbeeld tv en boven een klein tvtje die uitermate geschikt is voor uit je bed te gamen. Alleen moet je dan niet in slaap vallen...

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Plamsa TV's kun je niet echt voor gaming gebruiken, het brand namelijk snel in. Dus fanatieke gamers hebben er niks aan. gewoon wachten op een LCD scherm :mad:

3. LightningSeeker

LightningSeeker Ti Ta T-shirt ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klein TV'tje van Philips. Hij ondersteunt iig PAL-60. jeee:{ . ik heb de 2 sound kabeltjes in de AUX ingang van mijn minisetje gedaan, dus dat zorgt voor lekker geluid.

4. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerste een 55cm trinitron, maar op een gegeven moment begon dat beeld heel vaag te trillen tijdens het xboxen. Ik heb daarnaa maar een 37cm Panasonic genomen, het is wel klote voor als je met meer dan 2 mensen wil spelen.. maar tijdens het gamen merk ik al gauw niet meer hoe groot de tv is waar ik op speel.. ik zit erover te denken om zo'n sony tv'tje te kopen 37 cm of groter met zo'n platte beeldbuis, die zien er echt mooi uit 8)

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    ik zo'n magmetron formaat tv, kan beter dus maar ik heb een vrij kleine kamer dus ik zit er bovenop.

6. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Same here,
    ik heb dus ook een vrij smalle kamer met die 55cm moest ik me stoel helemaal tegen de muur plaatsen maar dan zat ik weer met een vensterbank in me nek |:- .. De tv stond ook een beetje op een k*t plek maar twas de enige mogelijkheid. :p

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een heerlijke philips breedbeeld 100 Hz (pw 8506) er fijn om op te gamen, is eigenlijk het enige wat ik er mee doe en natuurlijk dvd kijken.....op de tv is eigenlijk niets interresant om te kijken...behalve gammo8) . Het enige minpuntje is dat je het beeld formaat niet op automatisch moet laten staan want dan verspringt het beels se hele tijd en werkt mijn light gun niet goed

8. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een philips breedbeeld 73 cm
    met virtueel geluid
    goed beeld lekker geluid
    alleen het zelfde probleem met het verspringen van het beeld
    daaraan de logitech z680
    winnende combo

9. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Philips breedbeeld tv'tje, 100Hz 82 cm diagonaal met daarop aangesloten uiteraard een 5.1 digitale geluidsinstallatie ;)

10. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een 37 cm philips
    ik ben er tevreden mee

11. Ikarus

Ikarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een philips 72 cm 4:3 (de goedkoopste die er was). Ik heb echt alle winkels afgezocht en gekeken maar ik zie ongeveer geen verschil tussen een dure van boven de 1000 euro met 82cm breedbeeld, 110 HZ, vlakke beeldbuis, extra contrast en al die zooi in verhouding tot een goedkope tv van 72cm 4:3 van 300 euro's. Ligt het nu aan mij of hoe zit dat??? Als een duurdere tv er beter uitzag dan had ik die gekocht maar ik zie echt geen verschil.

Daarbij ondersteunt mijn TV RGB scart (1 uitgang) en daarop had ik een advanced scart kabel aangesloten en echt, ik heb gecheckt en gecheckt en ik kon maar geen verschil zien met een gewone scart aansluiting.

Oke er zal wel een verschil zijn tussen dure tv's en gewone en er zal ook wel verschil tussen scart en advanced scart zijn maar ik zie dat in ieder geval niet en ik weet dat ik zeer goede ogen heb (gebleken uit piloten keuring). Dus is dit verschil misschien wel theoretisch meetbaar en praktisch bijna niet te onderscheiden of hoe zit dat nu?????? Wat vinden jullie daarvan, is 100hz en vlakke beeldbuis nu echt beter???

Excuses als dit een beetje off topic is.

Groeten Ikarus

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  12. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Een sony plasma van 150 cm :)
    Me love the tv

13. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Aristona 55 cm is groot zat voor mijn kamer, zit alleen maar 1 scart aansluiting op

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij ook maar dat vindt ik geen probleem zolang ik alleen de xbox erop aan hoef te sluiten :)

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een 'Philips Black Line'. Ik dacht dat ie 52 cm was :).. In ieder geval groot genoeg, goede kwaliteit ect.

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Bij sommige games laat het beeld van mijn televisie wel eens strepen achter, een soort vegen op het scherm, dit is veelal als het een donker spel betreft.
    Hebben meerdere mensen dit of ligt het aan de instellingen van mijn TV. Ik heb nog verder niet aan de instellingen van mijn TV willen rommelen, omdat het beeld bij de meeste games gewoon scherp is.

17. gerjan

gerjan Guest

Mijn eigen tvtje, 37cm philips
    Dr zit een handvat aan de bovenkant _O_ lol, btw knopjes zijn ook zilver, niet zwart
    of beneden een aristona 70cm
    of op 17inch pc maar kheb geen xbox-vga kabel meer

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2003
  18. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets dergelijks hebben wij ook beneden op onze TV. Maar dan met hele lichte kleuren en wit. Dan blijven er blauwe vlekken achter, niet erg duidelijk te zien en ook niet storend maar ze zijn er wel. Na een klein tijdje zijn ze al verdwenen dus een groot probleem is het niet. Ik denk dat het meer te maken heeft met de beeldbuis zelf dan met de instellingen van je TV. Maar je kan er altijd mee proberen te klooien en misschien gaat het dan wel weg, geen idee eigenlijk:confused:.

19. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Een Sony Trinitron Wega 4:3 72 cm en een Sony Trinitron 37 cm. Die kleine gebruik ik vooral wanneer ik online speel met mijn PS2 en straks met de XBOX.

20. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina