Ik heb een philips 72 cm 4:3 (de goedkoopste die er was). Ik heb echt alle winkels afgezocht en gekeken maar ik zie ongeveer geen verschil tussen een dure van boven de 1000 euro met 82cm breedbeeld, 110 HZ, vlakke beeldbuis, extra contrast en al die zooi in verhouding tot een goedkope tv van 72cm 4:3 van 300 euro's. Ligt het nu aan mij of hoe zit dat??? Als een duurdere tv er beter uitzag dan had ik die gekocht maar ik zie echt geen verschil.
Daarbij ondersteunt mijn TV RGB scart (1 uitgang) en daarop had ik een advanced scart kabel aangesloten en echt, ik heb gecheckt en gecheckt en ik kon maar geen verschil zien met een gewone scart aansluiting.
Oke er zal wel een verschil zijn tussen dure tv's en gewone en er zal ook wel verschil tussen scart en advanced scart zijn maar ik zie dat in ieder geval niet en ik weet dat ik zeer goede ogen heb (gebleken uit piloten keuring). Dus is dit verschil misschien wel theoretisch meetbaar en praktisch bijna niet te onderscheiden of hoe zit dat nu?????? Wat vinden jullie daarvan, is 100hz en vlakke beeldbuis nu echt beter???
Excuses als dit een beetje off topic is.
Groeten Ikarus
Laatst bewerkt: 23 okt 2003