ik heb sinds kort een nieuwe tv: de JVC AV21FT1S 2x Full Range speakers maximaal vermogen: 2x14 watt TOP/FLOF Teletekst sleeptimer kinderslot gecombineerde tv/video-afstandsbediening aansluitingen: 2x Scart, front A/V-in en hoofdtelefoon hxbxd: 48x61x45 cm in zilver
Ik heb een normale tv van Philips zal ook wel 37 cm doorsnee zijn maar geeft wel lekker donker maar duidelijk beeld!!!!!
Ik heb een ouwe tv, zit geen afstandbediening bij maar de knoppen zit gewoon op de tv maar ik kan er wel lekker op gamen dus mij maakt het niet uit of je een nieuwe of ouwe tv hebt.
Ik speel op een philips 72 centimeter, maar wil eigenlijk op een beamer met een doorsnede van 5 meter ofzo...want dat kan wel op mijn kamer!! maar moet ik eerst even vooor een beamer zorgen....mijn broer heeft wel een vriend met beamer en daaar gamet hij altijd op met mijn boxje
Maar dat sparen voor een beamer duurt nog wel even helaas tenzij dat ik een sponsering krijg van mijn papie of mamiem maar daar moet ik helaas niet op hopen... Ontopic: mij lijkt een grote tv/doorsnee gewoon het best om op te gamen + een goed geluissysteem!
Op m'n kamer deze Sony 72 cm Breedbeeld En in m'n pa's thuisbioscoopie deze Loewe Vitros 82cm Vroeger (in m'n Nintendo 64 tijd) sloot ik nog wel eens onze beamer aan. 1080 Snowboarding geprojecteerd op de lamellen
Ik gebruikte vroeger ook wel eens een beamer, maar sinds we verhuist zijn heb ik schuine wanden daar lukt het niet goed op
ik zelf een sony tv'tje met klein scherm daarom sluit ik hem meestal aan op me broer ze kamer daar heb ik groter beeld
Tja, toen hadden we nog geen wit scherm speciaal voor de beamer, dus dan ga je zoeken naar een witte muur, maar aangezien we allemaal gestuukte (weet niet hoe je dat schrijft) muren hebben ziet 1080 SnowBoarding er zo korrelig uit dat het bewijze van spreken op een Commodore 64 leek 't Kost wat, maar je hebt ook wat
Ik heb mn xbox gewoon op mn kamer staan en met deze tv: Hij heeft 55 cm diagonaal + flat square screen.. Beneden hebben we ook een 55 cm tv staan maar dan met Home Cinema Set... Maar mn eigen TV bevalt me perfect en heb een Thrustmaster 2.1 setje op dus het geluid is ook goed
Mijn Xbox staat op mijn kamer Heb hem aangesloten op een Philips Breedbeeld(100hz) 72cm En het geluid heb ik net als mijn pc aangesloten op mijn stereo Dus optimaal gebruik van mijn Xbox :-D