1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Als je je echt gaat irriteren aan die donkere vlakken met PGR2, dan moet je me even PM'men, dan haal ik dat 108cm brede schermpje wel een keer bij je op;) }:]

2. Sneil

Sneil ThunderGod

Leuk Bevonden:
    0
    51 cm goeie kwaliteit, weet t merk nie precies maar was bij de aldi en was 155€ dus rlx tv'tje

3. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Twijfel, twijfel:confused:

:eek: wikken, wegen:eek:

ehm, NEE!

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Mijn Sony trinitron 100 hrz 82 cm breedbeeldje

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kan dat met alle tv's of moet je daarvoor speciale hardware hebben of wat??? "t zou nl. een heleboel ruzie met m'n broertjes oplossen 8)

6. Super Cooper

Super Cooper My set of wheels

Leuk Bevonden:
    0
    @ Grave

:+

Ik zie dat je een home video draaide toen je de foto maakte....
    Gesnapt tijdens het voorspel

;) ;) ;) ;)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hey GRAVE lekkere muziek installatie die heb ik ook van BOSE :D alleen die tv niet, lekker groot beeldscherm trouwens

8. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan zeker niet met alle tv's. Als je een beetje goede breedbeeld koopt heb je kans dat die optie erbij zit.
    Maar ik heb nu zelf een nieuwe breedbeeld op m'n kamer, en m'n zus is al het huis uit, dus die Pip functie gebruik ik amper...alleen met voetbalwedstrijden is het handig etc.:p

:D LOL

9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er eingelijk zo belangrijk aan om te weten op wat voor tv andere mensen spelen???:confused:

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Is dat dan verboden ofzo :+ ;) Ik wist niet dat je de serie 'Dark Angel' als voorspel kwalificeerd ;)

Yeah, wil er nog wel een actieve sub erbij... adicted to base }:] En Versterker die ik heb kan toch 2 subwoofers aan dus als ik nog ooit wat $ heb dan komt er nog een actieve sub bij. Van de buren geen last alleen vinden m'n pa en ma het niet zo leuk als ik een film draai... begint het plafond te trillen:D

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  11. gerjan

gerjan Guest

je wilt toch niet zeggen dat die tv op je slaap kamer staat he!? _O_

Dark angel fan?O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2003
  12. insanegamer

insanegamer ..::PlayMore::..

Leuk Bevonden:
    0
    ey, keb een sony trinitronnetje van 52 cm, gekocht voor 50 euro. Werkt perfedt en heb niks te klagen, 2e hands :p

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah staat op m'n slaapkamer, waar moet ik hem anders neerzetten ;)... heb de kast er maar uit geflikkert anders paste ie niet }:] :cool:

En ja ben Dark Angel fan... was coole serie.

Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  14. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    samsung 83 cm breedbeeld....surroundsysteempie er aan gekoppeld....in de woonkamer uiteraard,slaapkamer gebruik ik voor andere dingen.....heb nu een dochtertje ;-)...its fun to play together?...you bet!!!

15. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor, Hoeveel aansluitpunten zitten er op een advanced scart kabel. Kan je geluid krijgen zonder dat optic kabeltje, dus gewoon via dat rooie en witte kabeltje??

70 cm philips, 100 hertz, 100 % vlak, RGB ondersteuning, virtual dolby surround en progressive scan. Dat samen met een hifi set alla 5.1.

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    _O_, ruilen?

ik heb nog steeds de aristona 37cm, en ik begin het nu toch wel vervelend te vinden dat hij zo klein is. ik zou er bijna een vergroot glas op moeten zetten om het goed te kunnen zien.

het scherm van de pc nog groter. :p

17. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    Die tv heb ik ook! haha wel een leuke tv jah.. maar heb jij ook dat de tv um geluiden maakt.. beetje gezoem in het begin als je de tv aanzet? :eek: beneden hebben wij nog een leuke phillips tv.. gamed het trouwens beter op een breedbeeld?

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een simpele panasonic 52 cm ofzo en die voeldoet op dit moment prima, soms kan ik dingen niet lezen maar dat komt vooral doordat ik een bril moet hebben eigenlijk...

19. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha. ik heb ook maar zo'n klein ding hoop dat ik ooit een mooie plasma tv heb:D

20. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    ik game nu op een jvc breedbeeld, best wel chill

Deel Deze Pagina