Nu een HE 81 cm breedbeeld, voor mij erg geschikt!! Maar binnen kort een Thomson 152 cm breedbeeld projectie tv!!!!
51 cm Samsung. Is opzich helemaal niet slecht, maar ik wil een nieuwe(re). Bij voorkeur een Sony breedbeeld met 100hrz.
haha deze heb ik ook: haha en precies de zelfde speakers maar dan in het wit (vanwege witte muur) en een Sony ES versterker en lol ook dezelfde zwarte gamecube
Ik heb zo'n klein schermpje op mn kamer staan, want ik mag m niet aansluiten op tv beneden (dat als grote voordeel heeft dat ik geen last heb van iemand die tv wil kijken als ik aan t gamen ben) Ik zou wel een wat grotere tv willen met een hogere beeld kwaliteit (ik vroeg me eerst altijd af waarom het in elk spel zo sneewde)
Ok here goes Audiosonic 51cm tv - Nee niet tevreden mee scart is stuk dus moet via av - Beeld is kut maar dat komt door av ( maar hij gaat ook wel eens zomaar uit of geluid valt weg - Groot genoeg ja 51 cm would do for me... - Hij staat op me kamer maar voor Scart moet ik dus naar beneden Tis tijd dat ik een tvtje koop die het proper doet Gewoon een mooi 55 cmtertje met scart want volgens mij mis ik echt wat zo met die Av
Ik heb op m'n kamer zo'n kleine tv, van Aristona ofzoiets. Zeer klein, beneden kan de Xbox op één of andere duistere reden niet . Maar ik heb in ieder geval wel tv op mijn kamer .
Mijn tv is eigenlijk xbox onwaardig...is een 37cm aiwa, gelukkig wel stereo voor tv kijken is het beeld nog wel te doen maar als je gaat gamen gaat het snel achteruit, k moet maar een keer een andere halen als ik een keertje geld heb
ik zelf heb een Sony 52 cm, maar ik neem mijn xbox ook heel vaak naar de woonkamer waar een Sony 82 cm staat, of soms naar de kamer van mijn zusjes waar een 92 ( zoiets) cm staat. dus ik heb veel keuze in huis
Ik weet hoe je je voelt. Ik had precies hetzelfde probleem. Ik had ook een 37 cm "onbekend"merk tv. Op een gegeven moment werd ik het spuugzat. Ben naar de winkel gerend heb daar een nieuwe gekocht van 72 cm van Samsung en dat is echt VEEL beter dan mijn vorige. Ben blij dat ik zo'n investering heb gedaan want het was het wel tot op de laatste cent waard. -FragSoldier
JVC Ik maak gebruik van een breedbeeld, merk JVC. Ik vond altijd dat het beeld altijd wat onzuiver was op het moment dat ik ging gamen, bij het Tv-kijken is het beeld altijd perfect. Vooral bij een wat donkere game of wisselende lichtinval werden er een soort vegen op het beeld weergegeven. Laatst een beetje met de instellingen zitten klooien en wat bleek, bij beeld instellingen kan je de optie “ DNR “ aan of uit zetten. De optie stond aan, maar heb ik ’s uitgezet en tot mijn verbazing scheelde dit ontzettend veel. Eigenlijk zoveel dat haast ieder spel tot ongeveer 40 % beter wordt weergegeven dan met de DNR optie aan. Verschillende games bekeken deze zijn stuk voor stuk scherper en objecten van grote afstand zijn beter zichtbaar. Ik raad dan ook iedereen met een JVC televisie aan, de instellingen van de TV te bekijken en mocht je de optie DNR tegenkomen, deze uit te zetten. Ik zou graag iemands ervaring hierover horen.
Bij mijn zie ik de scanlines beter wanneer ik de ngc of xbox op 60 hertz zet. Weet iemand hoe dat komt? Of is dat altijd ofzo?
Ikke heb een 100 Hz flatscreen breedbeeld tv met homecinema set van JVC (homecinema of the year 200 speelt opzich beswel lekker (ook volgens de buren )
Daar komt die: Ik heb tijdelijk een beamer van 3M Bevalt hij: JAH !!!! 2 bij 2 gamen is gewoon leuk 1 probleem ! hij past niet in me kamer maarja daar valt mee te leven