1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Philips van 57 cm + teletext :D . 3 Jaar geleden voor Kerst gekregen :) .
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Philips 28PW9509 72 cm is dat
     
  3. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Epson projector. kwaliteit is niet perfect, maar valt wel mee in een duistere kamer. Maar het beeld is natuurlijk GIGANTISCH. Was van plan een nieuwe pc te kopen, maar toen ging men tv kapot en besefte ik dat ik eigenlijk toch bijna enkel op men xbox game. Vandaar.
     
  4. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een of andere audiosonic, van de aldi. nog nooit van het merk gehoord. ik dacht eigenlijk dat ik em met een twee jaar weer terug kon sturen, maar hij doet het nu nog hardstikke goed :cool: , hopelijk blijft ie het ook zo doen :{ .
     
  5. Maravilosso

    Maravilosso Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Samsung 100hz, 28" breedbeeld tv :cool:.
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 51 cm. Vestel TV met Philips beeldbuis. Vind ik goed genoeg. Maar geeft niet echt heel bijzonder geluid. Daarom een paar speakertjes aangesloten. Vind het goed genoeg zo.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een zwarte! Nee, ik heb nog zo'n oude blaupunkt. Nog redelijk groot scherm hoor. Zal eens gaan meten.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Damn gek ! ik speel al met de tv die ik nu heb vanaf dat ik de Sega Mega Drive had 8)

    Het scherm is maar 35 cm groot (diagonaal) (Grundig ... nu zijn de G en de IG eraf ... dus het merk is Rund 8))

    Ik zou best een grotere tv willen, maar aangezien ik nooit tv kijk op die tv, vind ik het eigenlijk wel overbodig. en gamen gaat makkelijk op dit ding ...
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een 52 cm proline. Prima ding opzich. Koste nog geen 200 euro 3 jaar geleden. Dus was ook wel goedkoop. Misschien dat ik nog ooit een betere tv ga kopen. Misschien als de Mediamarkt in Eindhoven geopend word :).
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu een Samsung 55 cm, maar ik ga waarschijnlijk binnenkort naar een Sony 66 cm breedbeeld.
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'n 37 cm tv'tje dat al eerder op de wereld was dan ik :D .
     
  12. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb een sony 55 cm vlakke beeldbuis...(met trinitron filter!!! _O_ ;) _0/ )

    ps. wat is rgb?!?!? het snoert je bij je xbox ofzo...en pal 60?!?!?!?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  13. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een Philips Plasma tv, die staat in de woonkamer... speelt natuurijk erg lekker maar irritant dat hij in woonkamer staat... En boven staat een groot Philips ding waar ik voornamelijk op speel... Hij is een beetje wazig afentoe is me opgevallen en lijkt alsof heeeeel kort een beeldje blijft staan wat je dan wazig ziet als je beweegt...
     
  14. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 37cm tv's kheb net nieuwe sinds vorige week gekocht en vorig jaar 1 gekocht heb 1 boven staan voor als ik gwoon lui in me bed wil xboxen en heb een tv beneden staan naast de computer voor als ik online wil spelen op xbconnect
     
  15. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon een 15 jaar oude Audiosonic TV die als je hem aanzet heel erg gaat piepen en stinken(echt ik meen het serieus) tijdens het spelen zie je soms strepen door het beeld komen. ik krijg dan ook over een tijdje de tv van beneden.: aristona 55 cm wel met bol scherm omdat mijn ouders een LG 63 cm LCD tv gaan kopen maar met dat oude tveetje: ik heb hem gratis gehad maar ondanks de problemen toch 3 jaar plezier van gehad een LG home cinema met Dvd deze
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dit prachtige tvtje heb ik net zo'n 2 maand en het werkt uitstekend

    [​IMG]

    Sony O-)
     
  17. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    die heb ik ook _O_ *) :D 8)
    en raad eens...ik heb hem nu ook 2 maanden..miss ook bij de media markt gekocht!?!?!? ;)
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    55cm samsung :)
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Finlux Tv + DVD + Teletext..Helemaal toppie ! :)
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eigenlijk dat de meeste van jullie op een breedbeeld gamen, maar dat valt best mee...
    Ik game ook gewoon met een 'vierkante' tv (;)) maar ik vind het soms weleens iritant als een game in breedbeeld is gemaakt. Bijv dat er bij Halo 2 2 balkjes om het beeld verschijnen als je gaat spelen... Of ben ik soms de enige die dit heeft (ik bedoel dus onder het spelen hé, dus niet de filmpjes tussendoor)?
     

Deel Deze Pagina