Ik speel op een JVC 78 cm breedbeeld 100 Hz. Opzich wel tevreden over de tv maar die zon als er ook maar een beetje licht van de zon op het scherm valt wordt het 1 grootte spiegel.
Bij mij zit het wel snor. Ik speel mijn Xbox-games op deze vrolijke vriend: http://www.servicecentertexel.nl/p1387.html En dat beantwoordt denk ik ook meteen alle vragen die je hierboven stelt.
Wow, die TV is echt bruut . Ik heb niet eens een tiende van de grootte van dat ding, laat staan breedbeeld en al helemaal plasma .
ik heb net zo'n computer met dvd-recorder gekocht + scherm van 80 cm dat is echt kikken.... verder nog dolby 5.1 systeem van jvc, 800 Watt (+/-) 3000 euro maar zeker de moeite waard edit/ op die computer kan je dan weer je xbox aansluiten
Van een LG.. 55 cm 50hz nu een breedbeeld 72 CM finlux.. 100 hz.. Kan me alleen in me kamer nu niet meer bewegen..
Ik gebruik een 55 cm Sony Trinitron en ik speel meestal op 60hz . Ik ben nu aan het sparen voor een 55cm LCD scherm . *)
kheb echt een bagger tv.. ik bedoel, het is klein, rechter speaker doet't niet, linker speaker maakt soms raar geluid, tv "piept" soms (wat verholpen is door een tik )... De tv is van Grundig... ken ik niet, maarja tis tenminste iets. Ik heb wel geld genoeg om een nieuwe tv te kopen, maar ik was ook nog van plan een nieuwe pc of een psp aan te schaffen. Dus, beetje een probleem. Hoeveel kosten jullie tv's dan zo ongeveer?
Dis de mijne: [plaatje]http://home.kabelfoon.nl/~ijssel4/tv.JPG[/plaatje] -Wat voor een TV gebruik je voor je XBOX? Philips (type: geen id) 37cm ofzo - Ben je er tevreden mee? Nee - Geeft ie goed beeld of juist niet? Niet egt, onrustig beeld en er gaan een soort lijnen door t beeld heen - Is ie groot genoeg? Nee - Heb je hem op je kamer staan of gebruik je gewoon de TV van beneden? Op mn eigen kamer Beneden staat een Philips breedbeeld (28PW nogwat) 73cm 100Hz. Die geeft veel rustiger beeld en veel mooier. Ik ben aant sparen voor een nieuwe voor op mn kamer (breedbeeld, 100Hz, vlakke beeldbuis) Als iemand nog tips heeft voor 1 onder de 500 euri...