1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op m'n kamer een 72cm van Daewoo, breedbeeld. Alleen de kast is van Daewoo, het beeldscherm is gewoon de nieuwste generatie van Philips. Ik ben er echt onwijs tevreden mee, kvond €400,- wel een mooi prijsje ook. Er komt ook nog onwijs relax geluid uit, laatst kwam een vriend spelen en die vroeg waar de boxen stonden :cool: Er zitten gewoon twee speakers aan de zijkant, zeker relax tv'tje om op te gamen...
     
  2. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    welke type precies dan ga k m ook halen
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is een goeie. Dan moet ik een keer de folder op gaan halen bij Speed. Het was alleen wel een aanbieding en ze hadden er nog maar een paar. Ik zal eens op het Internet kijken of ik hem kan vinden...
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    kga nog een beamer halen
     
  5. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Corossi: Ik kan hem niet meer vinden. Anders moet je een keer ergens naar een Speed gaan, het lijkt me alleen niet zo'n heel groot bedrijf met veel filialen ofzo.. Ik denk dat het echt een beetje eenmalig was. Het was ook een bijzonder mixje, een beeldbuis van Philips in een Daewoo-kast. Ik denk ook dat de aanbieding wel een beetje over is inmiddels. Het grootste voordeel was dat het Philips-kwaliteit is met Daewoo-garantie voor weinig geld... Ik denk dat je het best gewoon aanbiedingen in de gaten kan houden. Verder is de consumentbond ook wel handig... Je moet ook opletten dat je wel de nieuwste generatie beeldbuis neemt, ik zou erbij zeggen dat je erop gaat gamen... Anders krijg je dat snel bewegende beelden als een waas worden weergegeven enzo... Succes ermee in ieder geval...
     
  6. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    55 cm :cool: goed beeld alleen jammer dat ik maar 1 scart aansluiting heb 8)
     
  7. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tv van 55cm doorsnede is nie groot maar geeft goed beeld dus:)
     
  8. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    @ pindakaas: bedankt voor je antwoord, k zal nog wl even rondkijken
     
  9. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Een LG Lafinion 70w
     
  10. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je dat ècht weten?
    Let's put it this way: van het geld wat ik aan mijn scherm heb uitgegeven zou je ook een leuk autootje kunnen rijden.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mijn tv als al iets van 5 jaar oud ofzo, is van Grundig(philips) Blacktron beeldbuis 100hrtz 55cm....vind het allemaal wel best want hoe groter hoe lelijker alles word check die lelijke breedbeeld tv's maar.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb gewoon een 34 cm Aiwa :cool: die was 2 jaar geleden 170€
     
  13. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    sony wega (72) 100hertz echt fijn toestelletje :D
     
  14. bertone73

    bertone73 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een aristona 55 cm voor maar 139 euri prachtig toch
    maar ik wil nog zo'n kleine flatscreen van 30 cm die zet ik dan op m'n nachtkastje
     
  15. 55cm Radio Modern Type 2000

    [​IMG]

    best leuk tvtje, ongeveer 4 jaar oud :)

    Offtopic: foto gemaakt met mijn SamSung D500 :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2005
  16. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een proline 55cm tv. Prima ding, ondersteund RGB, stereo geluid is wel oke. Kheb er ook een logitech 2.1 geluidssysteem op aangesloten om het geluid wreder te maken. Het scherm geeft ook erg mooi beeld, ook als ik vergelijk met vrienden van me die een (weliswaar wat oudere) philips hebben.. Kheb em ongeveer 2 jaar, en hij was toen maar 170 euro.

    Kheb alleen wel een vraag: Ik kan zowel pal50 als pal60 aan met de tv. Ik krijg alleen bij Pal60 een beetje korreligger beeld. Hebben jullie daar ook last van? Of moet je voor pal60 een 100hz tv hebben?
     
  17. Mad_Scientist

    Mad_Scientist Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik heb een ouwe bak op zolder, maar hij doet t perfect.

    Een Phillips, 53 cm diagonaal.

    Hij doet het goed, goeie kleuren, geen storingen e.d.

    gwoon goed!
     
  18. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    speel op een beamer van Philips. Beeld kun je kleiner of groter maken en is mooi scherp. :+
     
  19. N R J

    N R J Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een van de LIDL SEG (met drie jaar garantie voor 460 euro)100hZ 70cm , ben blij mee maar als ik op het scherm van mijn pc Next Gen game afbeeldingen zie dan denk ik zal ik ooit tv hebben die gelijke beeld geeft als dat van de pc,pc beeld heeft klijnere pixels he en meer detais te zien,

    eigelijk Bill Gates zou toch al lang moeten gedacht hebben voor Game Console TV te maken die zou ook minder kosten vermits geen gewone TV ingredianten zou hebben,he het is toch waar,anders kost het fucking TV meer dan 2 maand loon,
    wat ik niet snap is dat sommige breed beeld hebben en ze zijn elke zender met vervormde beeld aan het zien dus programmas die niet breedbeeld zijn uitgezonden of de films,het is toch niet daar voor gemaakt Breedbeld tv? zeg,en ik vraag mij af of het spel b.v halo 2 als je op breed beeld speelt is hyet dan aan gepast beeld if is het zo uitgetroken plat gedrukt beeld,
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een 37cm tv op mijn kamer. Het is wel een goed tv'tje alleen wel redelijk klein maar hij is toch wel goed genoeg.
     

Deel Deze Pagina