1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    55 centimeter
    Van de aldi :p
    Goed beeld en teletekst
    Uiteraard op eigen kamer :)
     
  2. 69 cm philips breedbeeld een van de eerste breedbeelds die staat op mijn kamer in de woonkamer 79 cm sharp lcd scherm
     
  3. ITNL

    ITNL Guest

    ik heb een kut tv waar de scart van stuk is en om de 10 min een keer op de tv moet slaan. (geen geintje) van 20" :mad::mad::mad:
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ach die van mij is maar 37 cm ofzo en zon klein dingetje. Maar meer hoef ik echt niet
     
  5. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    sharp: met geen teletext, 1 hele scart aansluiting. ohja: de linker kant van het beeld is vern*ukt door boxen(niet mijn werk) :)

    wel een lekker stereo-torentje met een versterker en cdspeler
    en 2 speakers van 100~120 Watt elk, van 75 cm hoog:cool: :cool: :cool:
     
  6. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Loewe, 100 HZ, 3 scartaansluitingen en het is 82 cm:)
     
  7. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    een doorsnee sharp 55 cm. van 3 jaar oud. Die het nog goed doet, alleen volgende keer mag hij wat groter
     
  8. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    37 cm aristona.. de zelfde als jij maas :p En ja, hij ondersteunt (voor zo ver je dit ondersteunen kan noemen want je ziet natuurlijk geen verschil) pal 60. Vette tv trouwens, echt een aanradertje ;)
     
  9. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    welke uitvoering? Dit zijn de beste tv's _O_ :cool:
     
  10. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    kut ding

    ik heb een oude philips tv met zo'n houten kast waar je eerst op moet slaan voordat je goed beeld krijg (serieus!!) en grote is gewoon normaal maar mag natuurlijk altijd meer he :)
     
  11. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    JVC 55 cm 100hz.
    en ben er zeer tevreden mee. past precies in mijn kast zodat er nog 3 boxen van me surround set bij kunnen en is perfect groot genoeg beeld. en ik heb hem een keer lang een andere tv gezet met 50hz en damn wat scheelt het zeg. ik dacht eerst dat het weinig zou schelen maar als ik halo op de ene en de andere tv bekeek zag ik toch wel dat 100hz veel strakker was.

    trouwens hij heeft 2 scart aansluitingen, handig voor xbox en GC en kostte me maar 215 euro. vond ik een schijntje voor zo'n tv.
     
  12. ITNL

    ITNL Guest

    dat is weinig jah. waar kun je kopen??
     
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil weten of die breedbeeld tv´s van jullie zelf zij of van jullie pappa´s en mamma´s.
     
  14. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony 4:3 72 cm

    de Xbox zit in de RGB-ingang en hij staat gewoon in de woonkamer, want we hebben geen andere DVD-speler:cool:

    Het beeld is heel goed (en groot), zeker voor die prijs (€580)
    je moet natuurlijk geen wonderen verwachten van een TV met die prijs...
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Een Philips, 4:3 en 16:9, 72 cm. Lekker groot, kan je alles goed zien! Helaas wel beneden, maar jah. Iedereen wil bij mij thuis op de Xbox, en dan is het niet handig als dat ding op je kamer staat. Dus staathij gewoon in de woonkamer! :D
    Hij ondersteunt ook gewoon PAL 60. Maar het is een vrij nieuwe tv, dus mag dat wel! 8)
     
  16. @Wixx De breedbeeld op mijn kamer heb ik van mijn ouders gekregen omdat ze een nieuwe hadden gekocht. En de gene in de woonkamer is van mijn ouders.
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    70cm JVC met creative 5700 surround set

    hiervoor had ik 55 cm TVtje en ik kan iedereen die dat ook heeft aanraden om direct over te stappen naar een grotere TV
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  18. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    damn wat een grote TV's allemaal, en ik met mn 37 cm van aristona :{. toch maar een nieuwere aanschaffen (als de financiën het toelaten), dan schuif ik deze wel door naar mn zusje :p
     
  19. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je op de site kijkt zie je dat het niet een 100Hz tv is, maar een 50Hz.:{

    btw: ik heb een Panasonic 63cm met Quintrix beeldbuis.... juist genoeg voor mij!
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  20. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb express een breedbeeld niet gekocht!
    veels te klein (in de hoogte) en alleen leuk voor dvd's...

    De rest voor gamecube en andere consoles is het vet bagger (xbox na). Zie je personen met uitgerekte bekjes enzo :confused:..

    Ik heb zelf een Grootbeeld Samsung 100Hz, 72Cm Silver edition.
    Ben er erg tevreden mee, mooi en scherp beeld en mooie design.
     

Deel Deze Pagina