1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zolderkamers roeleren, had ik vroegah ook... Lekker veel lawaai maken en volop space... Netjes hoor :)
    Als ik iets meer ruimte over had zou ik echter voor een tweepersoonsbed gaan O-)
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Helaas is onze zolder een beetje te klein..........:'-(
     
  3. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de Samsung LE26R41 en ik ben heel benieuwd wat hij doet kwa beeld met de Xbox360.Als ik me pc op aansluit is het prachtig beeld en met scart minder.Dus ik verwacht dat het er goed uit komt te zien,omdat de Xbox360 ook een soort pc is die hoge resoluties aan kan
     
  4. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit wel goed met die Samsung, xbox gebruikt die serie voor 't promoten van de 360, dus je zit gebakken, sluit hem via component(hd) aan, zal er schitterend uit zien! :)

    Zelf heb ik een 24" monitor/hdtv gescoord die, jawel, 1080p ondersteund, dus hopelijk gaat microsoft nog even door met wat kabels op de markt gooien, dvi zou ook fijn zijn..
    http://accessories.euro.dell.com/sn...age=productlisting.aspx&instock=&refurbished=
    Dat is em.. ('t scherm is van samsung btw, die maken dan ook de beste schermen.)
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Sjonge, wat zijn jullie allemaal toch goed bevoordeeld zeg. Ik heb een philips van 40 centimeter en ik vind dat ie niet het beste beeld heeft. Als je goed kijkt zie ik er lijntjes heen en weer kronkelen. Is da goed? Moet ik binnenkort maar een Watson (55cmt beeldbuis) voor 130 halen bij de makro... En ik heb een 2.1 geluid setje, maar er komt maar uit 1 box geluid, omdat ik in de scart niet rood en wit mag doen, maar alleen eentje daarvan. FUcked uP! heeft iemand daar een oplossing voor?
     
  6. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de enigste benadeelde hier hoor ik game ook nog op een oude philips tv, mja hij geeft kleurenbeeld :eek:
     
  7. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Panasonic 72 cm, 100 Hz, Vlakke beeldbuis.
     
  8. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE26R51B tv, sinds een weekje in bezit
     
  9. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik een 55 cm Vestel tv'tje, maar de 360 ga ik waarschijnlijk aan m'n tft-scherm hangen.
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu een sharp 55 cm. niks bijzonders ofzo maar doet het gewoon prima. ik heb geen zin om 1000 euro te betalen voor een hdtv.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Minder geklep, meer foto's! :cool:
     
  12. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Net binnen: Samsung LE32R51B

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  14. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben die TV ook al een tijd in de gaten aan het houden. Ik hoop de komende maand nog een beslissing te maken of dat um gaat worden. Heb hem in de winkel gezien en ik vond het beeld het mooist van allemaal die daar stonden. De vorm vind ik ook erg strak. :)

    Momenteel speel ik op een Philips breedbeeld. Niet heel erg bijzonder...
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    1 woord ; hot!

    _O_
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd zeer mooie tv, ik heb de 26' versie omdat ik er maar 1 a 2 meter vanaf zit. Volgens mij zijn de populairdere lcd's die rond de 1000€ liggen op dit moment de samsungs en de bravia's. Valt me op dat het ook de enige zijn die er op dit moment reclame voor maken op tv. Samsung al wat langer en Sony nu ook met een nieuwe (leuke) reclame. Ik hoop dat ik positief verrast wordt als ik eindelijk HD materiaal op mijn tv zie. Veel plezier met je aankoop ;)
     
  17. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een deawoo breedbeeld op me kamer, zo een die nu in de aanbieding is bij de wehkamp:)
    ben er zeer tevreden mee...:)
     
  18. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een deawoo breedbeeld op me kamer, zo een die nu in de aanbieding is bij de wehkamp:)
    ben er zeer tevreden mee...:)
     
  19. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    lcd op de demopod 360

    wat voor samsung zit erop die demopods van de xbox360? die lcd wil ik hebbe, en natuurlijk ook de xbox *) weet iemand dat?
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    is al zo vaak gezegd in plaats van dat je ff de zoekoptie gebruikt
     

Deel Deze Pagina