jij wil niet weten hoeveel verschillende berichten hierover instaan, enkele honderden verdeeld over de diverse topics, en die ga ik echt niet allemaal doorlezen. elkaar een beetje helpen kan echt geen kwaad, doe ik namelijk ook, waar heb je anders een forum voor.
Had niet verwacht dat mijn 100hertz Grundig Elegance breedbeeld tv met de avanced scart kabel zo mooi beeld kon maken! Al vaak bij PGR3 WOW gezegd etc... Nu zal ik eerst toch wel ergens een HDTV aan het werk moeten zien om echt het verschil te zien.
Ik heb eerst op een breedbeeld tv van Phillips gespeeld, met dolby surround system, was er zéér tevreden mee. Maar nu speel ik op een Plasma HD Flatscreen, én dat is natuurlijk veel mooier! Ook het geluid is veel mooier omdat het dolby surrounds system beter is!
heb ik ook gedaan, ook meteen me ouders goed ingelicht resultaat: mijn vader gaat een hdtv van +/- 107 cm kopen + een bijpassende media center pc
offtopic en het gaat zo slecht met de economie en de euro is te duur zou je toch niet zeggen als je hier leest op het forum
We hebben de voorloper van deze plasma tv. We hebben hem namelijk alweer een jaar ofzo. Het is een 36 inch scherm, volgens mij. Ik kan je vertellen, heel erg blij ben ik er mee voor de xbox, en films is deze ook erg mooi. Maar tv kijken helaas niet echt. Kan wel beter.
Ligt dat niet gewoon aan de kwaliteit vd kabeltelevisie ofzo die je hebt? (of digitenne) Als de kwaliteit normaal niet zo best was op de oude tv, dan zie je dat zeker terug op een HD-TV.
Ik zit nou tijdelijk bij mijn ouders in huis om op de hond te passen als ze op vakantie zijn en die hebben net een nieuwe 127cm plasma aan de muur hangen van pioneer. Dat speelt erg lekker weg kan ik vertellen! Alleen wel wennen als ik dadelijk de nodige centimeters in moet leveren op mijn eigen tv. Die is 82cm.
D. vergeten je Xbox 360 ook nog eens in HD stand te zetten En dat maakt een behoorlijk verschil. Ik heb het getest...