1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel moddervet man_O_
     
  2. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxed man :)

    En als ik het vragen mag, komt je geluid via de speakers van je tv of via een stereo set ????
     
  3. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    en tuurlijk mag jij dat vrage :p

    maar gewoon via de TV. Moet zeggen dat het geluid van deze TV heel erg goed klinkt in vergelijking met andere LCD tv's. maar natuurlijk moet ik nog wel een keer een surround setje kopen, maarjah alles op z'n tijd.. eerst maar is de 360 ;)
     
  4. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde heb je mooi beeld is je geluid onder de norm...
    Vraag of je iemands stereo set mag lenen of koop een mooi 2.1 setje van Logitech/Creative voor 50 euro. Heb je ook een stuk mooier geluid :)
    En dan hoef je niet zo snel een Home Cinema setje :p
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een 17 inch tv niets bijzonders maar hij doet het.:)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Nog steeds tevreden met m'n 'oude' 32' breedbeeld. Hopelijk over een half jaartje de Philips 37 PF9830 full hd lcd, maar das voor de uitzet:+
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoever zit je nou van je TV af? Bij veel winkels zeggen ze dat je bij 32 inch je minstens 3 meter van je LCD TV af moet zitten...
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen geeft om geluid:+ :p .
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    55 cm Sony Trinitron met vlakke beeldbuis, compleet met 3 scart aansluiting, waaronder ook rgb en s video
    Geen van die opties worden momenteel echter gebruikt helaas, want de Xbox is morsdood en dat was ook mijn dvd speler...
    Haal binnenkort wel een goedkope aparte dvd speler, als hij maar stiller is dan de Xbox. En een goedkoop setje boxen. Owja en een nieuwe Xbox (de gouwe ouwe :+).
    Het dure spul komt wel te zijner tijd, vervang ik de rotzooi stuk voor stuk. ;)
    TV is overigens prima, mooi beeld en goed geluid! :D
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een Home Cinema setje van Lenco gekocht (DVS 3000 5.1 geluidssetje en DVD 19 speler) en dat is super! :+
    DVD speler speelt ongeveer alles af en is muisstil (was de Xbox gewend), ook beeld is haarscherp.
    En het geluid is ook heerlijk, net de bios als je et volume wat hoog zet. :D
    Ben alleen te dom om alle boxen werkend te krijgen, dus heb nu 3.1 8) maar vind het wel best zo, scheelt lange draden tot achter en heb ik 2 reserveboxjes. :+

    Kortom prachtig setje, zeker voor dat geld! _O_
     
  11. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    mwah 1.5 - 2 meter :p

    tis echt onzin dat je bepaalde afstand moet hebben vind ik, tis maar net wat je zelf relaxt vind.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Yeah bovendien kan je met hd beelden weer dichter bij je tv zitten. Stukje gelezen van George Lucas, snap het princiepe niet, maar hij zal er wel verstand van hebben:+
     
  13. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    oh jah dat als je met 1080p op een afstand van 3 meter zit, heb je een scherm van 2 meter nodig ofzo :p

    jah tis idd zo dat de onscherpheid de enige reden is om niet dichtbij te zitten. naja met 720p valt dit best mee, en 1080p natuurlijk al helemaal :)
     

Deel Deze Pagina