1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze krijg ik binnenkort toegestuurd:

    [​IMG]

    Short Description
    16:09/100Hz / 28 Inch (70 cm dus)
    ScreenAudio-System: Surround / 3 Scart In/Out / S-VHS In/Out: Yes / AV In/Out: Yes

    PS: hij's groter dan het plaatje hoor ;)

    Edit: oh, type is: Thomson 28 WR 45
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  2. Railgunner

    Railgunner Tweaker

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 71 cm breedbeeld tv met Philips beeldbuis en ik ben er super tevreden mee.
     
  3. XBOX_Enchede

    XBOX_Enchede Guest

    leipe tv jerhui, hoeveel kost dat machtige ding :)
     
  4. XBOX_Enchede

    XBOX_Enchede Guest

    ik heb een 100cm CRT TV met 100hz en 'k heb laatst eeen 6.1. set van Logitech gekocht en binnenkort ga ik Brute force halen en timesplitters 2 en halo 2 (whenever he coms) en natuurlijk DUKE NUKEM FOREVER en ik heb laatst van m'n ma en pa een draadloze controller gekregen (yes)
     
  5. XBOX_Enchede

    XBOX_Enchede Guest

    beetje overdreven, maar ja
     
  6. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    het valt me wel op dat bijna iedereen voortaan een 70 cm breedbeeld tv heeft...wij hebben dat ook, maar dat valt me op als ik zo in deze thread kijk...

    maja, wie geeft ons ongelijk..tis gewoon masterlijk om op een breedbeeld te gamen en tv te kijken 8)
     
  8. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 70 cm net groot genoeg. Ga je groter dan gaat dit ten koste van de pixelkwaliteit. Hoe groter, hoe meer rek erin moet zitten, hoe vervormder je beeld is.
     
  9. Darkmoon

    Darkmoon ROAAAR

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Te veel centjes, maar het was iedere cent waard *)
     
  11. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb gewoion een 50hz tv. niet ouder dan 1.5 jaar, dus heeft geloof ik pal 60 ( hij staat aan en stoort niet)

    ik meot wel toegeven dat ik een grotere tv heb gekockt toen ik een xbox kocht.

    omdat me oude tv bij halo in die tunnels in level 2 veel blockerige schaduwen bevatte.

    sinds ik die nwe tv heb is dat stukken minder.
     
  12. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vestel 2985 29'' met 50hz gekocht voor 500euro bij de mediamarkt
    DEZE
    Ik heb het in mijn kamer en geeft superr beeld hij heeft trouwens een samsung beeldbuis_O_

    Doeii*) :D
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik heb een Sharp 81 CM breedbeeld, 100 Hrz flatscreen.
    Redelijk tevreden over maar toch vervelend als een TV uitzending gewoon in 4;3 beeld uitgezonden word, want dan moet je je TV ook op gewoon 4;3 beeld instellen. je kunt wel op 'automatisch' doen, maar dan gaat ie af en toe van beeld formaat veranderen zonder reden, omdat er bijvoorbeeld een balkje in beeld is heel ff ofzo.
    Ook de afstandsbediening zuigt nootjes, en hij is nog verrekte zwaar ook (DUH(!) ) wat vervelend is want ik moet binnenkot een paar keer verhuizen.
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hier Game ik op:
    [​IMG]
    Heerlijke tv, mooi design!

    Natuurlijk in dolby digital 5.1 :cool:
     
  15. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 65cm Philips tv. Hij is best fijn want hij heeft een scherp beeld en dubbelglas (goed voor je ogen :p).
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    Mijn tv'tje, is idd niet erg groot, maarja, ik vind et ook niet echt nodig, en toen ik dit tv'tje kocht had ik ook nog geen Xbox.

    Ik heb ook niet echt veel spellen maarja, ik heb geen zin om mega veel geld uit te gaan geven aan spellen, ik koop liever binnenkort de Creative 5500D. :{ :p


    P.S. ik heb mijn xbox niet omgebouwd, dus het is geen gekopieerd spel dat je ziet liggen, want toen ik Ghost Recon wilde kopen hadden ze alles nog behalve het harde, groene doosje, en ze boden 10 euro korting aan :D dus toen heb ik dat maar genomen:D
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hebben ze je extra laten dokken voor het dubbelglas?? Elke tv heeft dat idiota, weet je hoe dun enkel glas is??

    En dat dubbel glas beter voor je ogen is, is hopelijk een grapje.
     
  18. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal op een 72cm Samsung breedbeeld televisie. Verder speel ik als deze mezet is om mijn eigen 55 cm beeldbuis. Maar ik speel toch liever op ize breedbeeld, omdat daar ook het 5.1 setje bij staat.
     
  19. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij precies hetzelfde, en ik heb dus ook precies dezelfde tv. maar aan de ene kant wil ik een nieuwe tv: beter en groter beeld voor de xbox, ik kijk regelmatig tv op mijn kamer, staat mooier in mijn kamer, je kan er dan mee patsen:p. maar aan de andere kant vind ik het nutteloos om een nieuwe te kopen omdat deze nog prima werkt, en ik straks een hoop uitgaven krijg aan met name mn rijbewijs, en de vakanties:cool:
     
  20. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld denk ik dat er tussen de twee lagen glas iets zit. Dat is bij de nieuwe tv's teminste zo. Ik geloof dat er kristal tussen zit maar dat weet ik niet zeker.
     

Deel Deze Pagina