1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, waar heb jij die boxen plus versterker gehaald?
    Ik zit namelijk te denken om i.p.v. eerder aangehaalde technics set (die ik eigenlijk van plan was te gaan kopen) deze combinatie te kopen... Ik wil zoiets het liefst dus wel in een speciaalzaak halen.
     
  2. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    kep een jvc 28 inch... gewoon zoon vierkante dus, maar wel groot.... prima om te gamen, en hij kost nieuw 380 euro
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem bij Haka electronics weg in Emmen. Maar er zijn nog zat andere electronics winkels. Voor meer info kijk anders ff op de Sony site of in het boek van Sony wat je gewoon in de winkel gratis mee kunt nemen.
     
  4. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Aristona tv-video combinatie met een 51 cm beeldbuis
     
  5. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar jij bent er echt tevreden mee? Boxen zien er namelijk nogal klein uit, maar als je dan weer naar uitgangvermogen kijkt is dat wel weer veel... Verder is mijn slaapkamer nogal klein, dus ik weet niet of het dan nut heeft om zo'n 'top of the top' set te halen. We hebben het hier namelijk wel ff over 1350 euro.

    Maar ja, het idee dat je zo'n set hebt maakt al een hoop goed.. ;)
     
  6. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort deze schoonheid:

    [​IMG]


    Ik heb er even een tijdje voor moeten sparen, maar eindelijk heb ik 'em. Deze staat overigens in de woonkamer.

    Momenteel ben ik de kelderruimte aan het ombouwen voor een echte HT. Daar wil ik met een projector gaan werken.
     
  7. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG:eek:
    Dat is echt zwaar vet, hoeveel heeft dat geintje gekost?
     
  8. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Hermes Electronics heb ik gekocht voor €8.299,-:eek:
     
  9. tarkan

    tarkan Theo van Gogh RIP!!

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een mooi tv'tje. 100hz en ongeveer 80cm doorsnee breedbeeldje! zelf voor gespaard. lekker de ASC eronder en reken maar dat je een mooi beeld hebt!!
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    woooh, zeker een tv om jaloers op te worden _O_ . Reken maar dat je daar goed mee kan patsen :eek:. En ik neem aan dat je deze (dit plaatje) niet ergens van een of andere site hebt geplukt ;) jesus 8.299 euro dat wordt nog even sparen geloof ik....
    *spaart*
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4

    Misschien zijn ze wel klein, maar moet je het gewicht is voelen. Met een paar kilo ben je er niet. En die Subwoofer moet je niet te veel mee slepen anders krijg je het in de rug :D:cool:
     
  12. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering 8.299 euro voor een tv :p

    Ik heb nu nog een oude Philips Matchline van 70cm en ga binnenkort overstappen op breedbeeld, ben alleen nog aan het kijken wat voor tv... :eek:
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat bedrag is niet alleen voor de TV, maar ook voor de home cinema set....

    Dan is het nog f*ckin veel! Ik zou er liever een auto voor kopen maar jah... Die set van hem blijft gewoon stoer, punt! Trouwens als je een goede combinatie: TV, DVD, Home cinema set wil hebben ga je al gauw richting de 2500 euro hoor! Daar zit ik in ieder geval wel aan..
     
  14. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh......:D

    Eerlijk is eerlijk, dit plaatje komt van de site af waar ik 'em heb gekocht:)

    Dit bedrag is enkel voor de tv, ergens in de Greenmile heb ik de rest van m'n nieuwe HT gepost (in patsen met je nieuwste aankoop geloof ik).

    Maar ik heb er ook een tijdje voor moeten sparen hoor. Ik was aan het sparen voor een hele andere plasma tv, maar eer dat ik het geld bij elkaar had, kwam deze uit;)
     
  15. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    yeah die hebben wij bij ons op school in elk lokaal staan
    kosten die nog €500,-?
    en dan NOG zeggen dat ze geen geld hebben (nee nou niet meer nee) :{ :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  17. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon zo'n heel goedkoop 55cm TVtje die heb ik 5 jaar geleden een keer gekocht maar ik september komt er een nieuwe.
     
  18. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb op mijn kamer een Sony 82 cm tv zeer goed beeld :)
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb een Sony breedbeeld televisie van ongeveer 50 centimer. Perfect beeldje en goed geluid. Als ik een grotere kamer heb dan wil ik net zo'n schitterende TV als Tommy Vercetti hebben.

    Ik vond een nieuwe audioset prioriteit hebben; Onkyo Dolby Digital Versterker (5x120) met een stel ijzersterke Mordaunt Short boxen.

    Het aantal watts is niet zo belangrijk, vaak gaat de vlieger niet helemaal op. Je kunt beter een stel hoge kwaliteits boxen hebben van 40watt dan een stel yoko's van 300Watt. De gebruikte metingen varieren namelijk.

    Je moet je boxen niet prijzen om het aantal watt maar om het geluid.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb een Samsung, ding van een jaar of 7 oud.
    Gaat nog steeds goed.

    Binnenkort een JVC 72 cm breedbeeld.
     

Deel Deze Pagina