1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nieuwe tv gehaald. Een mooie aanbieding bij de Makro, de Philips 32PW8887. Een 82cm breedbeeld met 100hz en realflat beeld. Voor 1100 euro, op internet vind ik hem voor 1500 euro :p
     
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Breek me de bek niet open jongens. Ik ben nu al 3 maanden bezig een geschikte tv te vinden. Had eerst een Philips 72 cm 4 : 3 Blackline s. Die ging na 3 jaar stuk. Heb toen een Sony 72 cm 4 : 3 trinitron 100 hz gekocht, maar daar zat een grijze streep in het beeld. Ben in de winkel gaan kijken en ze hadden het allemaal. Echt irritant. Ben toen geswitcht naar een 50 hz versie maar die gaf bij m'n Xbox een soort van "glasscherf" rechts onderin het beeld op 60 hz. Alsof een stuk van het beeld alleen 50 hz wou geven. Weer geruild (zucht) voor een Philips 72 cm flatscreen. Kreeg ik zaterdag in huis. Zet ik m'n PS2 erop, is het beeld met RGB helemaal rood. Andere consoles gecheckt. GC: ook verkleurd beeld, Psone: idem, Xbox: gewoon normaal beeld. Ga ik in de winkel checken met m'n Psone, heeft het model daar precies hetzelfde. Ik begin inmiddels alle vertrouwen in de mensheid te verliezen. Heb nu voor de 3e keer geruild, deze keer voor een Thompson 100 hz met 3 SCART's waarvan 2 RGB :9 . Ben 3 keer op en neer geweest naar BCC met m'n consoles om te kijken of alles normaal werkt, en dat lijkt zo te zijn. Ik hoop dat ik nu alle pech gehad heb....
     
  3. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb een sony 33cm met platte beeldbuis. Is ongeveer een jaar oud. Bevalt prima allen geen stereo uitgang.
     
  4. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    wooh ernstig... koop anders gewoon mijn aristona 37 inch teveetje joh :p... nooit problemen met vertekend beeld, rare strepen of wat dan ook :{
     
  5. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    sony wega ( ofzo ) breedbeeld 82cm
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb gewoon zo'n balhaar tv van 60 centimeter van een paar jaar oud.
    Merk supertech geen problemen mee ofzo er zit genoeg op teletekst en al die shit maar er komt een nieuwe. Ga een breedbeeld kopen 82 cm ofzo dat staat wat mooier bij mijn home cinema set!!! Of maybe een beamer heb wel genoeg ruimte daarvoor en dat is gewoon echt kicken.
     
  7. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne:
    [​IMG]

    De specificaties van de PDP-503HDE
    Scherm formaat: 1098,2 x 620,5 mm
    Beeldverhouding: 16:9
    Aantal pixels: 1280x768
    Pixel pitch: 0,858 mm (Horizontaal RGB trio) x 0.808 mm (Verticaal)

    :cool: :cool: :cool: :cool:




    Nee was het maar zo'n feest, ik heb gewoon zo'n klein tvtje op mijn kamer. Van het merk Camper|:- dat belooft wast, maar ik ben er hartstikke tevreden mee. Kben echter wel aan het sparen voor een mooie breedbeeld maar dat duurt nog wel ff want ik wil wel een behoorlijke dingetje in huis halen. (maar hopen dat ik geen stijn-taferelen krijg.)
     
  8. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ongeveer 1,5 jaar geleden mijn mammie heel lief aangekeken en toen kreeg voor mijn tv kamertje (jaja ik had een 2e kamer voor mijn games en tv ....nu woon ik op me zelf) een hele mooie 82 cm philips breedbeeld......

    geniet er nog steeds van....

    ach maar ik heb alleen 1 probleem ....... als ik de tv aanzet hoor ik altijd een soort terugkerende "boem" geluid. Dit gaat weg als je een halve minuut het geluid uitzet. Gelukig is dit geen groot probleem omdat me geluid toch via de recievergaat en ik dus gewoon gelijk tv kan kijken. Mischien dat iemand weet hoe dat komt?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  9. bellsprout

    bellsprout Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    55 cm diagonaal, is wel lkkr iig wel met mijn cube. Zit nog steeds te wachten op mijn XboX..:D
     
  10. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    n00b!!!! :p ghehehehe Cube zuigt!!!!! e.d Gaycube enz. |:- :{ :confused:

    (grapje...)
     
  11. mark-jansen

    mark-jansen 50% of XLE

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    check hieronder maar ff wat ik op mn kamertjuh heb staan. wel een beetje vreemd om een dolby digital versterker van 5x100 watt te hebben en dan een redelijk simpele philips tv van 55 cm (hij is fijn hoor, daar niet van) maar ik ga misschein toch maar s kijjken naar een breedbeeld. ik hoef geen 100 hz sjit want ik heb het gezien en vergeleken en ik zie geen verschil, voor mij is het weggegooid geld. Ik zag laatst een 72 cm 16:9 provision staan voor 249. is wel leuk dacht k zo...
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol komt die camper tv misschien bij de aldi weg }:] ;), die heb ik hier ook staan alleen dan gewoon als bijzet tvtje, zodat ik als ik aan het computeren ben. Ben nu ook aan het sparen voor een breedbeeld kikkertje van sony op m'n kamer en een 5.1 versterker. Kunnen m'n ouders in iedergeval niet meer zeuren als bijv het nieuws komt dat hij weer gewoon op tv moet. |:- Of weer naar de 80ste herhaling van voetbal kijken wat je de neus uit komt zetten :cool:
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb een hele kleine finlux.
    37 cm beeldbuis, tja en dan UC splitscreen, dat werkt niet.
    Maar aangezien, de gamestoel (relaxt leer ding) toch heel dicht op de Xbox staat, maakt dat niet uit + ik doe bijna nooit op mijn xbox multiplayer, alleen bij vrienden thuis :)
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet je is voor de lol met z'n vieren bruteforece splitscreen doen, dan zie je helemaal niks, omdat de camera al achter de pop zit en dan moet je ook nog kunnen schieten etc, volgens mij zie je dan echt geen ene ruk. Dan is een gameboy scherm nog groter. :)
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hee, nou niet overdrijven he?
    :)

    Ik ben behoorlijk tevreden met mijn teeveetje, hij koste ook maar 90 euro, dan verwacht je ook niet veel. Voor wat ik wil (single player games spelen) is hij goed genoeg. Soms met een vriend UC splitscreen doen, gaat ook nog goed, 3 player wordt al lastiger, maar dat gebeurd maar zelden.
    Het beeld is overigens van goede kwaliteit, geen strepen ofzo
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik probeer je niet aftekraken hoor :), ik zelf vind dat het echt onspeelbaar is met meerder splitscreen.
    Maar als het een goei kwaliteit beeld geeft kun je je vast wel goed vermaken in de singleplayer, zonder dat je je aan het beeld ergert. :)
     
  17. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, maar kheb hem ook al een jaar of 3 (kben 15). En zelf ga ik ook een breedbeeld op mijn kamertje kopen. Ik heb kdw al een dikke dolby digital op mijn kamer staan DUS!!:cool: :+
    Maar kbennie boos....
     
  18. dj_raoul

    dj_raoul X-Box Racer

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een normale 4:3 Sony 72cm staan... breedbeeld hoeft niet zo nodig van mij... doet zo klein aan...
     
  19. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij staat er een Aristona 55cm tv en video ineen. Hij is zo'n 5 jaar oud en nog steeds haarscherp beeld: Koop van de eeuw. Binnenkort komt er een dolby-setje bij. Geef mij een biertje erbij en ik kom mijn luie leren stoel niet meer uit.
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ben jij toevallig Homer Simpson 8) ?
     

Deel Deze Pagina