Ik heb een jvc 72 cm flatscreen 100 Hz op mijn kamertje staan met daar bij een ingebouwde dolby digital decoder en wat boxjes voor optimaal geluid echt kicke had eerst een oude philips van 55 cm maar op deze TV is gamen een stuk intenser
Kijk ik heb niet zo veel verstand van tv's maar ik heb ook een aristona. Een btje gemiddeld model. Ik denk de zelfde als die jij hebt. En ik vind het prima. Goede beeldkwaliteit en daar heb je dus echt geen patserige breedbeeld voor nodig . het enigste wat wel een btje kut is dat je bij multiplayer een heel klein schermpje hebt. Zoals bij halo en moh. Maar jah. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien als ik opeens veel geld binnen krijg (hoe weet ik nie) koop ik wel een breedbeeld. Ojah BTW hoe komen jullie in godsnaam aan dat geld om al de breedbeeld flatscreen plasma te kopen?
Mooie toestellen al voorbij zien komen deze thread... De mijne: Een Sony 82 cm Wega breedbeeld 100 hz met 100% vlakke beeldbuis en bijpassend meubel.
ik mag op de Sony Breedbeeld van mijn ouders spelen. Typenr weet ik zo gauw niet, maar beeld is iig GROOT
Ik heb een 55cm Audiosonic tv...die het overigens PRIMA doet (voor €169!!). Jammergenoeg heeft ie maar 1 scart aansluiting, en geen s video plugjes..ach boeie!
deawoo ekectronics tv (misschien geen sony of jvc maar wel een erg goede!) 55cm met vlak beeld en goed geluid en kwali enzo, 2 scart aansluitingen en voor die 3 (2audio, 1beeld +koptelefoon) aansluiting gedoe. plaatje
Dit is mijn tv iets van 40 cm breedt lekker duidelijk beeld. hoe kleiner de tv hoe beter het beeld! Deze is van me ouders niet echt fijn om op te xboxén veel te grote pixels als je dichtbij zit *ey me super nes controller heb ik gevonden!*
Ik game op deze 3 dagen oude TV : http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Samsung CW 21A83N.htm Hij is erg prettig. Vooral omdat het 4:3 is en niet vernaggeld naar 16 hoewel die dat wel aankan
Mogelijk kan iemand mij duidelijk maken of je door je contrast van de TV te verhogen beter beeld krijgt of wordt het juist minder. De kleuren van mijn TV staan goed, alleen heb ik het idee dat het contrast nog beter is af te stellen.
Dit is de mijne: Beneden staat breedbeeld TV van me ouders van Philips met diagonale lengte van 78 cm
Off-topic Ik zoek een tv voor mijn kamer, hoeft geen ontvangst te hebben. On-topic Ik heb beneden een leuk tv`tje staan.
Nol dat ligt eraan, verhogen van het contrast kan een positief maar ook een negatief effect hebben. Dat ligt helemaal aan de uitzending die je bekijkt. Als je beter beeld wil hebben raad ik je aan zowieso een scartkabel te kopen en rustig alles fijnastellen met op de achtergrond een stilstaand scherm dat kleurrijk is. Voor TV uitzendingen kun je het best met het testbeeld aan de slag gaan.