Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Forbidden Siren? Die moet inderdaad extreem zijn.
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was dus ook meteen het spel dat ik bedoelde :)
     
  3. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Al weer een tijd geleden heb ik Silent Hill 2 gespeeld en ik vond dat er echt een creepy sfeertje hing, vooral in dat ziekenhuis en later in die ondergrondse gevangenis. Silent Hill 2 was m'n eerste en ergst horror ervaring. Totdat ik gisteren (laat in de avond, alleen) Project Zero ging spelen. Bij elk spook schrok ik me helemaal het leplazerus (whatever that may be) en na een uur spelen ben ik maar gestopt omdat ik met m'n trillende handen voortdurend tegen de muren aan liep en spastisch om me heen aan't fotograferen was. Wat is dat spel eng zeg, die sfeer, het geluid en die ontzettende schrik effecten. Vanaf nu speel ik alleen nog overdag.
     
  4. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    1.) Ik speelde met Top Spin tegen Apocalypse NL en omdat ik een nieuwe account had gemaakt (zo rond 14 maart) had ik nog een 100% winstpercentage, wat natuurlijk erg leuk is, en stond ik toch ook al weer in de top 20 van de single stats.
    Nou moeten jullie weten dat Apoc een erg goede speler is (ik zou zeggen top 5 vd wereld) en dus stond er flink wat op het spel. We speelde 3 games per set, best of 3, normaal dus. Eerste set ging het slecht met mij en verloor ik 3-0. Daarna kwam ik beter in me spel en werd het makkelijk 2-2 en 3-2 voor hem. Ik verloor mijn concentratie door een lullig puntje en stond op 15-40 opeens! Kun je het geloven? Verliezen met een computerseplletje. Nou ja ik ontsnapte dus en won de wedstrijd en was best blij maar dat was ff zweten.
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft 1 van jullie Project Zero 2 al gepreorderd bij gcshop? Ik wel, ik ben eigenlijk gek dat ik het doe omdat ik met deel 1 al niet langer dan een half uur kan spelen :p. Maarja...uitdaging voor me zenuwen zeg ik dan maar }:]

    Inderdaad een spel om alleen overdag te spelen, en het liefst met iemand erbij. Klinkt eigenlijk wel chicken allemaal, maar degene die het gespeeld hebben weten wel wat waarom er onderbroeken gewisseld worden bij het spelen. Daarbij zal een game altijd enger zijn dan bijvoorbeeld een film kijken als The Ring of The Grudge. Ging ik maar niet zo op in die spellen, dan zat ik wat comfortabeler en minder gespannen voor me tv :p.

    Ik heb trouwens zelf een korte trailer in elkaar geknutseld van Project Zero II met wat muziek uit Signs. Vond de officiele Trailer van Gametrailers.com namelijk te commercieel en een stoere amerikaans voiceover hoort gewoon niet in de sfeer, muziek was ook fout gekozen, te overdreven, dus mocht iemand geintresseerd zijn in mijn trailer, add me dan op msn: metzman@hotmail.com

    Iemand verder nog enge game-ervaringen gehad (om een beetje aan het topic-thema te houden)?
     
  6. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 level 6 de eerste keer de flood
     
  7. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook, die level heeft me de stuipen op het lijf gejaagd :p
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een watjes :p

    Project Zero is de scariest it can get!

    heb Project Zero 2 ook gepre ordered (hoe kannet ook anders met m'n avatar...)

    en mijn engste ervaring is tot nu toe geweest....

    tjah...
    dat zouk nie zo snel weten...

    Project Zero scoort hoog, maar niet het hoogst..

    wat wel...
    ff over nadenken
     
  9. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    "die"level?? dat bedoel je :p
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ohneehj!!
    Je bent vergeten een punt te zetten op het eind van de zin!!!

    het moet zijn:

    "die" level? Dat bedoel je? :p

    veranderingen:
    - spatie tussen "die" en level
    - één vraagteken is genoeg
    - dat met een hoofdletter
    - na je een vraagteken gezet



    ...

    blijf ontopic mensen!!!

    hoeveel mensen hier kennen Project Zero eik?
     
  11. Casperge

    Casperge Guest

    Nou,ik zat te zappen en opeens zag ik op rtl 5 zo'n foto van een misvormd hoofd,het was het gezicht van een mand die 4 minuten lang in een brandende auto vastzat in zijn 5-puntsgordel :eek: .Ik zal het nooit meer uit mijn hoofd krijgen denk :{ .
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het over "GAME" ervaringen, geen films of tv AUB!

    Please mensen, geen spellingscontroles en offtopic... worden strax de moderators ook boos.

    Niet zo veel kennen Project Zero omdat het niet echt een game is die heel veel aandacht heeft gekregen, teveel onderschatte game is dat dus. Iedereen moet hem eens gespeeld hebben vind ik, kijken hoe lang je het in je eentje volhoudt de eerste keer ;).

    Jammer dat de eigenaar van een thread geen reacties kan verwijderen met goedkeuring van mods ofzo...

    Maarja, meer mensen die Project Zero kennen of de game een keer gaan proberen? Of iemand nog andere games die bij hun hartkloppingen veroorzaakten? Ik snap trouwens niet dan mensen "The Flood" uit Halo eng vonden, meer irritant... maja, das mijn mening.
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah snap ik ook niet :confused:

    ik vind zoiezo niets echt eng worden zolang je maar zo'n dikke gun hebt.
    Net als doom3, vond ik ook niet echt eng worden omdat je toch altijd wel een vette shotgun of Sub Machine Gun hebt... net als Halo, die flood die kill je toch easily met die Assault Rifle of weetikveel waarmee.

    is gewoon niet eng, wat dan weer wel eng is, is om met een 'loden pijp' (zeggik het goed) in Silent Hill rond te lopen, wetend dat er dingen rondlopen die 'niet helemaal menselijk zijn'.

    Of om met een Zaklamp rond te lopen in een verlaten complex (doom:cool: te weten dat er een portaal naar de hellendimensie is opgemaakt :)

    of om met een Camera rond te lopen in een verlaten landhuis (Himuro) met de kennis dat je nog maar een paar foto's over hebt om te gebruiken...
    als je dan je controller voelt trillen, en je ziet iets achter je....

    dat is scary

    niet van die blubberige dingetjes die 'floep' zeggen wanneer je ze met het grootste gemak doodschiet....
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Alien vs predator 1 en 2 toch duidelijk vooral als je de marinier speelt,

    bleep bleep bleep, en dan komen ze ineens van 3 kanten boven recht vooruit rechts uit een rooster, en dan schiet je er 1, 2 neer wissel naar shotgun 3e net voor je, lading zuur vliegt nog over je heen... arghhh maar je overleeft het net.......

    persoonlijke ervaring :)
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    }:] !FLOEP! }:]
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah vooral Aliens Vs Predator 1 vond ik wreed moeilijk, als Marine was dat echt een scary game.. maar dat is vooral omdat die vijanden
    - pijn kunnen doen.
    - niet 1,2,3, doodgaan
    - intimiderend uitzien (enge aliens :))
    - geluid maken waar je van schrikt... (hoor hun schreeuwen nu nog)
    - bloed hebben wat pijn doet... pas op waarje gaat staan :)
    - in goeie omgevingen werden geplaatst. enorm kleine gangetjes en dan idd: biep biep biep...


    Aliens vs Predator 2 vond ik minder eng, omdat ik daar meestal de Alien aanvallen wel overleefde, bij 1 ging ik zwaar vaak dood (heb alleen demo gespeeld, maar dat was genoeg ;)).
     
  17. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in halo die geluiden hoord ben je tog wel zenuwachtig? Ik speelde laatst farcry daar schrik je je soms ook helemaal dood als er opeens zo'n monster voor je langs springt
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    bah, helemaal niet!
    met halo kan ik niet zenuwachtig worden omdat ik weet dat alles wat ik zou kunnen tegenkomen, ik wel aankan :)
    misschien ander verhaal bij andere moelijkheidsgraad, maar dan wordt het alleen Spannender en niet Enger..


    Het gaat om Enge gebeurtenissen in games
    Wanneer er plotseling een monster voor je springt kan da behoorlijk schrikwekkend zijn jah, maar het is enger als de spanning/angst wat wordt opgebouwd, in plaats van zo abrupt voor je wordt gezet

    *e.g. Silent Hill, enge sfeer*
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Laats ben ik ook flink geschrokken in een spel. In Riven nogwel. :eek:

    Ik liep wat rond. Op zoek naar aanwijzingen. Ik kom een of ander beeld tegen van een soort vis. Ik vind een manier om het beeld te openen. Ik ga het beeld in. (overigens begon er ook een beetje onheilspellende muziek toen ik bij het beeld kwam).
    Ik ga het beeld weer uit. De volgende klik. Staat er ineens een meisje voor me. Ik schrok me echt kapot.
    Het is achteraf helemaal niet eng. Maar je verwacht gewoon niet dat je ineens iemand tegenkomt.
     
  20. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hela, de catacomben in RTCW , dat filmpje van die drie duitse soldaten die hun ladder kapot terug vinden en geschreeuw horen van die zombies, dat was mijn allerallerallerallereerste keer dat een spel mij kan bang maken :p
     

Deel Deze Pagina