1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nooit het gamen ervaard als eng eigenlijk. Ik weet wel nog dat ik voor het eerst Carmageddon (PC) speelde, ff werd opgeschrikt:
    Reed ik daar nou een koe omver?
    }:]
     
  2. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een tomb raider. Op de oude playstation.
    Ik zat op zo een heel rustig stukje. Dus ik loop gewoon rustig.
    Kwam er zo'n monster ineens met veel geluid een hoekje om, toen schrok ik wel effe.
     
  3. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    LOTR Return Of The King, het gedeelte in het gevecht met de spin Shelob, ze sprong van boven op me, ik viel achterover van mijn stoel...ouch...
     
  4. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: OHHH IK HEB DAT SPEL OOK, ik vond hem zo verschrikkelijk eng! Alleen die freaky familie al, brrr ik durf het echt niet te spelen, echt die creepy sfeer man, bah!!!
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo is eigenlijk best droog met de Flood:
    *Er komt een flood met veel kabaal aanrennen*
    *Hij zet zich af voor een mega jump*
    *Hij brengt zijn vuistachtige-sliertendinges naar achter*.............
    Warning, super heavy shit underway......read only if you are 18 years or something like that.
    *Vlak voor impact wordt hij uitelkaar geschoten door een raar groen mannetje in een bionisch pak met een shotgun*
    Over een anticlimax gesproken....
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, echt vet spel jah...
    niet dat ik het niet durf te spelen maar de gameplay vink nie zo boeiend...
     
  7. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat echt vaak met Resident Evil
    en had het ook met Silent Hill
    en had het met Metal gear solid de eerste keer dat ik het speelde, kreeg er zo de zenuwen van :D
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat was bij mij in RE 1 op de PSX. Het moment dat je in het huis bent en door een gang loopt (een beetje in het begin van het spel). Je hebt daar twee ramen, en je weet dat er iets zou kunnen gebeuren. Ik liep dus door die gang, liep behoedzaam langs de ramen, verwachten dat er iets zou gebeuren. Er gebeurde niets...... Ik was net opgelucht en stond vlak bij de deur en plotseling sprongen er 2 van zombiedogs door het raam...... Mijn god, mijn controller vloog door de lucht haha. Ik vertelde dat later op school (jaja, toen zat ik nog braaf op school haha) aan mijn vrienden en die hebben mij heel hard uitgelachen. Maar ik wist dat dat zou gebeuren en ik heb daarom dat stukje toen niet gesaved en heb die savegame opengelaten. Ik heb het ze toen laten spelen maar ik heb ze niet verteld waar het zou gaan gebeuren. Haha, je had ze moeten horen haha..... Gillen als gillende keukenmeiden (ik schrok trouwens gewoon weer hoor, had het al vier x opnieuw gespeeld)..... Dat was echt verschrikkelijk, die hele game heb ik met schrik zitten spelen. Nu heb ik dat weer een beetje met RE4, maar toch anders. Hij is niet meer zo eng, maar wel beter en sneller...
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    zon game op de gamecube. horro die vond ik echt eng! die was only on gamecube... niet resident evil 4
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  10. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    eternal darkness ?
    die heb ik nooit gespeeld helaas
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel, en vond het begin niet zo heel erg leuk, wel leuk vond ik de achtergrondgeluiden en sfeer op het grote landhuis
    verder vonk er weinig aan...
     
  12. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond van dat spel wel die insinitie meter grappig, dat je van alles ziet, bloed aan de muren enzo.
    waar ik zelf eerste keer voor moest schikken was voor dino crissis 1 in dat kantoor dat ineens die dino door de muur of plafond komt, deel 2 daarintegen was helemaal niet eng.

    maar bv alone in the dark new adventure moest ik alleen in begin schikken als die vent zich dan dood schiet, maar verder niet. }:]

    ik vind altijd wel lache.

    vooral als je zusje naast je zit die bedelt of je dat spel er niet indoet om te spelen
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  13. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Klinkt heel vreemd weet ik maar toch. Een keer bij Morrowind werd ik achterolgd door een skeleton en toen vluchtte ik maar ik herrinderde me weer: ze krijgen ook schade door gewone wapens. Ik loop dus terug en toen was ie er nie meer. Ik dus zoeken en opeens hoor ik iets achter me en ik draai me om en dan staan daar een paar vijanden. Ik was zo geconcentreerd dat ik heel er schrok.
    Of een keer bij Thief: Deadly Shadows, het licht flikkert en en ik ga op onderzoek uit. Weer heel geconcentreerd. Opeens achter me (ik speel soms wel 1e persoon en net dan kan je geen flikker zien. maar het is wel een uitdaging) staat er een zombie met heel veel gelui op me in te rammen. Ik schrik me dus dood want ik ben erg bezig met de camera. Verder helemaal niks meer gehad.:)
     
  14. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat de meeste onder ons Horror spelletjes spelen...nice!! :9 Zo een leuke en ongewoone sfeer...maar toch ie het niets voor mij--> TE veel zoeken naar verschillende puzzels en zo (ben niet zo 'n puzzels fan). Awel ja 't was zo een keer dat ik naar The ring had gekeken en daarna ging ik gaan Gamen...'k had al 1/2 van de spel uitgespeeld (zonder te saven...ja...een beetje dom geweest) en dan opeens valt 't licht uit...en ik dan "-Nee!!! Gij v*ile GVDmse kl**t...k ga u na de z*k *fsch*jtn!!!" Ik was dus ook wel geschrokken omdat 't licht uitviel enal + ik moest opnieuw herbeginnen. Ik ga dus naar de kast (of hoe noem je dat) waar mijn XBOX opstaat...en dan plots begint mijn TV te werken (zoals in "The ring"). Ja...ik was wel geschrokken en dacht ook in mijn eigen "-F*ck, moat...k moe wa minder TV dinges kijkn...). :)
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    ja die
     
  16. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Doom 3. En dan op de PU: Gameplay. Ik was rustig Doom 3 singleplayer aan het doen schiet mijn geweer opeens omhoog. En dan weer naar beneden. heel vreemd. Dit alles kwam door een Boothbabe die expres mensen stond te storen met een draadloze muis. Dit deed zo om het spel enger / moeilijker te maken. En het lukte.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Postal 2 dat ik per ongeluk de plas knop had gevonden...vond ik behoorlijk eng!

    ...nee die enge spelervaring moet nog komen denk ik, mischien met F.e.a.r??!
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat noem ik geen enge ervaring, eerder een irritante ervaring met babes.
    Ik had die babe zo een klap verkocht8) }:]
     
  19. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige horror spel wat ik ooit heb gespeelt is project zero, das egt eng :|
    maar als je bijv. opeens schrikt is zo;'n adrealine shot ook wel een kick hoor:)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    het doet me deugd te horen dat ik niet de enige die het spel gespeeld heeft (en eng vind :))
    begon me al eenzaam te voelen :p
     

Deel Deze Pagina