1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zat een keertje om een uur of 23:00 Alies VS predator 2 te spelen. Toen viel er in 1x een alien uit het plafond :eek: Ben toch maar rustig wat gaan internetten O-)
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij COR, ik was net in The Pit gedonderd en toen moest ik met een half werkende zaklamp één of ander donker riool in. Dus ik een beetje lopen, niet zo veel aan de hand. In een keer allemaal van die beesten om me heen en ik was me nogal aan het concentreren op de weg, dus ik was er niet echt op bedacht :cool:. Het was ook al 1 uur 's nachts, dus dat hielp ook wel een beetje mee.
     
  3. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  4. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon zo snel neit vinden of ik het al had gezegt. maar farcry daar schok ik de helemaal dood toen ik voor het eerst een kamer binnen ging en er sprong zo'n monster in mijn beeld. daarna heeft het lang geduurt tot dat ik weer verder durfde. Ik was neit zo bang van het spel maar meer bang voor een hartaanval.
     
  5. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij rtcw ik liep zo door de xlabs ineens hoor ik een vreemd geluid en komt er zo'n vage robot door 't raam springen ik schrok me echt de tering.
     
  6. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een van de eerste Medal of Honor spellen op de psx. Loop je daar in zo´n oud kasteel, hoor je ergens(je weet niet waar) getik of geklak van een harnas. Loop je verder, draai je je ineens om staat daar zo´n duitse soldaat in een ridderharnas met schild en zwaard. Ik schrok me dus de pleures en ik begin met mijn thomson op die gast te knallen, alleen had dit geen effect want zijn schild hield alle kogels tegen. Nouw toen ik hem dood had eerst maar ff pauze genomen want het was toch wel een freaky moment.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Is weliswaar niet op de xbox maar ik schrok me bij Half-Life altijd rot als er weer een facehugger (of hoe die krengen heten) op me af kwam springen
     
  8. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Head Crabs ;)

    En bij Half Life 2 is dat nóg erger... aangezien je daar 3 types hebt. Een gewone, een snellere en een giftige. En die giftige zijn het vaagst, en daardoor schrik je je vaak de pleuris.
     
  9. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Silent Hill 3 - PS2 :eek:
    2: Silent Hill 2 - PS2 (Toen kwam dat spel voor het eerst uit op de PS2 en gelijk gekocht)
    3: Silent Hill

    Ik vind RE niet anstig genoeg om het op me lijst te zetten meschien RE 4 wel als ik hem heb gespeelt, Silent Hill 4 heb ik ook maar nog niet gespeel net gekocht }:] (op de Xbox natuurlijk ;))
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  10. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaren geleden bij Prince of Persia 3D... ik was iets van 8/9/10 ofzo en ik durfde na 10 min spelen niet meer verder! |:-
     
  11. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Thief 3: Deadly Shadows, het level in het oude weeshuis/gekkenhuis. Dit level is haast nog enger dan Project Zero. Heel de sfeer in dat level is o zo ontzettend naar. _O_
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    grapje zeker?
    hoe is Prince of Persia 3d eng?
     
  13. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    halo2 bij een spelletje dawn of the dead.
    er liep net een "zombie" voorbij mij maar hij liep weg,
    ik zat toen in zo'n kamer bij foundation en ik keek heel voorzichtig, kruipend, om het hoekje.
    en toen ineens werd ik geraakt door een zwaard, ik schrok me dood.
    een vriend was achter mij gespawned, en vergeten van team te changen.
    dus zo liep hij van achteren op mij af en sloeg me neer(wat niet kon wat friendly fire stond uit.)
    was niet echt eng maar schrok wel |:-
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Ja vreselijk level. En ik ben er nog steeds niet doorheen mede omdat het ook vrij moeilijk is.
    @ Venom NL: mischien een domme vraag maar wat is dat dawn of the dead toch? Hoor ik steeds iets over maar wat het is niet.:confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2005
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam: dawn of the dead
    Map: maakt niet uit
    Aantal spelers: hoe meer hoe leuker
    Standaard regels:confused:layer
    Extra regels:
    Primary weapon: Shotgun
    Secundary weapon: Sword
    Teamplay: Yes
    No grenades on map
    No starting grenades
    Team change: on
    Afspraken:
    Team Rood en Team Bruin(mag ook andere kleuren)
    Rood is Humans
    Bruin is zombies
    Humans mogen alles gebruiken behalve sword
    Zombies alleen zwaard.
    Killed een Zombie een human, dan moet de human naar het zombie team veranderen.
    De laatste over gebleven human is de begin zombie van de volgende ronde.
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder twijfel alien vs predator deel 1, als je een marine bent en je moet de pikkedonker alien invested base in. te erg. verde soms resident evil en silent hill. ook max payne de dromen vond ik naar
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het altijd op de ps1 altijd bij Alone in the dark. Dan schrik je je soms echt de t!ring
     
  18. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    In de meeste gevallen zijn de zombie's Groen.
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne (1), die prologue levels met die jankende baby's en die paden van bloed vond ik erg freaky.
     
  20. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    jah zeker helemaal mee eens die was ik helemaal vergeten. die scheeuwen hoor je dan nog savonds door je hooft heen.
     

Deel Deze Pagina