Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    tja, ik heb geloof ik nog nooit zoiets gehad. en als het wel zo zou zijn dan wist ik het wel.

    oh wacht, bij Tomb Raider nr. zoveel. ik liep door een gang, opeens komt er zo'n creepy geluid en één of ander monster. dan schrik je je echt kapot
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  2. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat was het 1e level en toen ik voor het eerst bewakers tegen kwam durfde ik al nie meer. Die gast liep steeds een bepaalde route en probeerde hem te ontwijken maar toen hij mij zag hield ik het maar voor gezien. 8) |:-

    Ik zit net te bedenken dat ik vroeger best wel een mietje was kwa games! :+

    Ik zou het spel nu wel weer willen spelen maarja het is te oud. O-) Haha
     
  3. Yoshitoshi

    Yoshitoshi Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom 2 spelend op een computer in een donkere kamer.

    Komt er heel de tijd niets staat er ineens zo'n helhond achter een muurtje die begint te krijsen 8)
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Bij Eternal Darkness ik zat echt in-Game en opeens loop ik even naar de Badkuip zonder iets te drukken ligt ik opeens in die Bad vol met bloed terwijl de bad leeg is=P
    Mja ik schrok.
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt raar maar halo 2 en dan the flood levels cker met de dolby surround set die mn broer op zn kamer heeft. Niet zozeer eng maar je schrikt je wel de pletter als eropeens zon beest op je afvliegt in het donker. :D
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    okay:
    maybe dat ik morgen iets heel scarys te vertellen heb want....

    Ik heb Project Zero 2..
    en vanaaf, gaik hem in volle glorie (alleen, vol geluid) spelen op de grote breedbeeld spelen :D:D
    als da geen nachtmerries oplevert weetik het ook niet meer :D:D

    Wish me Luck, Hope I don't die of a heart attack ;)
     
  7. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Inderdaad, ik was ze helemaal vergeten. Maar die waren inderdaad erg vaag, en scary.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb eigenlijk geen enge game ervaringen.

    Denk het engste toch:

    Middernacht halo met een vriend het leven doen waar voor het eerst de flood kwam.
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Kort geleden je hoofd ergens tegenaan gestoten ofzo?:+
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij vertelt wel eens van die leuke momenten bij doom 3 als hij rond 12 uur aan het spelen is. Kom je in zo'n kamertje: paar stoelen en een tafeltje. Opeens gaat het licht uit ! Hoor je een harde gil, en dan gaat het licht terug aan en staat heel die fakkamer vol met van die gare beesten met kettingzagen. AAAAAAAAAAAAAAH!!!!
     
  11. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten de Nemesis die achter je aanzit in één of andere gang. Man nog nooit zo veel in mijn broek gescheten. Iemand trouwens enig idee waar ik project zero 1+2 ken kopen? Ik wil mijn record verbreken ;)
     
  12. dries22

    dries22 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    1.Max Payne in dat doolhof en dieje blijtende baby:ziek!!!
    2.nog vanalles
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer GCshop.nl
    daar hebben ze beide
    ik heb ze ook allebij en kan ze je zeer aanraden!!
     
  14. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik tog maar max payne moet zeggen met die vage levels met die baby,, (ik moest dat level voor mijn vriend uitspelen hij durfde niet)
     
  15. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie nou echte gamers ???? Wie shrikt er nu van een computer spel, het kan je frustreren maar niet laten schriken of bang maken.
     
  16. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, heb je geen verbeelding ofzo. In spellen zoals Silent Hill, Fatal Frame en Doom 3 gaat het niet persé om het schrikken van een beest die ineens in beeld springt maar ook om de zieke ideeën die erachter zitten. Een game die je het gevoel geeft dat er ieder moment iemand achter je kan staan in je donkere kamer vind ik persoonlijk zeer angstaanjagend. Dat maakt het ook meteen leuker.
     
  17. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de tip maar project zero 1 hebben ze daar niet blijkbaar :'-( Nog andere suggesties?
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dus nooit een game als Silent Hill 2 of Project Zero gespeeld blijkbaar. Ik ben 22 maar geloof me die spellen roepen zeker angst op. Ik heb met een vriend zelfs gehad dat ie mij vroeg om te stoppen met Silent Hill 2 omdat ie bagger scheet. En ik ben zelf bij Project Zero zo geschrokken dat ik de game met trillende handen op pauze heb moeten zetten. Als je wél 1 van deze games in het donker in je eentje met het geluid harder heb gespeeld en het deed je echt helemaal niets, dan mis je denk ik iets in je emotiekamer van je hoofd :p, no offence. Nou moet ik wel zeggen dat ik DOOM 3 nooit eng heb gevonden, wel spannend. Maar de eerste keer dat je met Silent Hill 2 dat appartement binnen gaat en de angst dat er elk moment iets onverwachts kan gebeuren in Project Zero (is vaak niet scripted namelijk) speelt echt met je zenuwen. Het is bij die spellen ook vaak dus de angst dat er iets gaat gebeuren, niet eens schrikdingen zelf. Bij Silent Hill 2 heb ik vaker gehad dat ik mezelf bang maakte door een stomme mot die voor een lamp vloog en inneens een grote schaduw creeërde, of schrikken van je eigen spiegelbeeld. Ik zou bijna zeggen, kom eens langs en ervaar zelf de zieke sfeer van Silent Hill en de donkere vervloekte kamers van Project Zero, dan praat je wel anders denk ik.
     
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je de game requesten bij gcshop . Staat onderaan: "games aanvragen". krijg je een mailtje of ze hem kunnen regelen.
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    He metz... die games zijn echt TE eng man!!! Met Silent Hill 2 zit ik nog maar in dat hotel en durf al niet meer verder te spelen. Met PZ zit ik op de 3de nacht en durf ook niet meer verder :D
     

Deel Deze Pagina