1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom 3 en Aliens vs Predator 1.. hebben allebij van die momenten erin zitten dat je echt je ff rot schikt. Vooral dat radartje in AvsP was erg scary.
     
  2. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn allereerst horror-survival die ik speelde was de allereerste "Resident Evil".
    Die heeft dan ook een niet te overtreffen indruk gemaakt. Schrok me het zuur toen ik nietsvermoedend een boek/papiertje wou lezen (in het spel) en dat er een zombie uit de kast kwam stuiven.
     
  3. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    HEy metzman cool? vertel!!Ik wist dat niet ik heb geen psx gehad maar wel metal gear solid op pc
     
  4. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid op de PC heeft geloof ik alleen dat Psycho Mantis verteld hoe je de game tot dan toe heb gespeeld, dus of je een killer bent of meer een stealthy guy, de andere dingen zoals bij de cube versie dat hij verteld van wat voorn spellen je houd en welke games je speelt op je cube dat zit niet in de pc versie. Maar we dwalen off-topic nu...

    Trouwens, ik ben wel benieuwd of Resident Evil 4 nog echt enge momenten heeft. Alle gameplay die ik tot nu toe gezien heb in de Next Level in Hilversum is actie gericht maar mist volgens mij de scaryness een beetje, heb ook het gevecht met de "trol" gezien, maar das eerder spannend dan echt eng. Ik heb de game gepre-ordered dus ik zie het dan wel, ik zag in de trailers wel nachtmomenten met bliksem in het dorp enzo, misschien zit daar wel de Scary-ness. Maar denk niet dat de game enigzins in de buurt komt van Silent Hill 2/3/4 of Project Zero 1/2, ook omdat het grootste percentage van de vijanden meer menselijk is. Heeft iemand die de import versie heeft wel al enge momenten gehad? Liever niet spoilen maar gewoon een bevestiging is genoeg ;).
     
  5. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ben trouwens ook een x heel erg bij hl2 geschrokken.. liep door een gang, en zag inneens iet's voor me bewegen, dus ik liep er snel heen, kwam er onderweg een headcrap van boven op mijn gezicht.. pfff.. heb de nacht met me hoofd onder de dekens geslapen(A)
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt eng was het niet maar ik schrok me de t*ring ! ik was om 2 uur s'nachts nog online aan het rainbowsixen en ik loop het hoekje om en zie een dooie in een keer langs de muur hangen, echt creapy.
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    In resident evil 2 op n64 jaren geleden was de eerste keer dat ik een schrikmonent had in een game.
    Dat was bij die factory je bent dan ben je met claire en met dat kleine meisje(weet niet meer hoe ze heet) je bent in die trein dan komt er zo'n cgi filmpje.

    Toen die was afgelopen hoor je opeens iemand die op de trein springt en een gerkijs.
    Ik loop naar buiten opeens staat die kerel met dat oog op zijn arm op de trein en dan muteert hij dat geluid!
    Ik heb er nachten van wakker gelegen.

    Maar echt engste evaring is nog wel heel resident evil 3 tering wat werkt die nemesis op je zenuwen.
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ben eindelijk eens serieus bezig met Silent Hill 2, damn, wat een weirde game. Zit nu in de prison, ben ik al ver?
     
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Forbidden siren.....! :{
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup das de op een na laatste hoofdstuk, geloof ik.
     
  11. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Kort spelletje dan, ben er nog geen 5 uur mee bezig geweest :p. Maar ik moet die andere chapter met Maria ook nog, duurd die lang?
     
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je dan nog niet in de gevangenis zit. Je zal wel op de politiebureau zitten. Ik heb zelf 17 uur over de spel gedaan.
     
  13. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nouw al een paar keer kapot geschrokken van doom 3 vooral dat eerste level is lachen zit je (denk je) in een hoek hoor je voetstappen je pakt je shotgun je wacht tot ie om de hoek loopt je denkt hehehehe daar knal ik ze hersenpan ff aan gort je wacht 10 seconden k word ongeduldig kijk om staat er zon zombie met zijn lelijke bakkes nou dan schrik je je eg kapot
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Maak het leesbaar aub.
     
  15. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom 3... s'nachts om half 4 met geluid keihard aan. Dat is ook regelmatig schrikken kan ik je vertellen ;) Ook schrok ik een keer keihard toen was ik heel geconcentreerd aan het spelen, belt er ineens iemand aan :p
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    The house of the dead vond ik ook altijd eng om te spelen (nog steeds) :'-(
    Het gaat zo snel. En als je dan moet releoden en je bent ff kwijt waar die knop zit vanwege je helemaal in de game zit. 8) Maar ook omdat al die lelijkerts van de meest onverwachtse plekken afkomen. :'-( :'-( :'-(
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had iets op de sega
    da speelde ik toen ik 5 of 6 was
    een soort riddertje enal en je kreeg allemaal geesten tegen
    maar van de nieuwere games kreeg ik het af en toe benauwd bij splinter cell 2
    owjah op de pc doom 3
    staan je boxen nog hard van de muziek krijg je ineens vuur overal en vuurballen en dan schrik je je ook kapot
     
  18. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder enige twijfel, Doom 3. Tering de tering die was echt scary man. De rillingen liepen me over de rug. Met mijn 5.1 set werd het er niet beter op :p.
     
  19. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom 3 zwaar psychisch
     
  20. xboxgast

    xboxgast Hardcore xboxer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nou de enige die dat niej heeft? ik weet niej als iemand nog echt een enge game weet zeg het maar maar kom niej aanzetten met doom 3 GAAP
     

Deel Deze Pagina