1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

1. Dio

Dio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't was dus echt, hé ;) ; één van de vele schitterende features in die game...

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    The suffering is kinderkoek vergeleken met games als Silent Hill 2 of Project Zero. Die durfde ik echt niet uit te spelen....

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    die oude resident evil op de ps1. echt jonge, dan zie je bloed druppelen, dus ben je al op je hoede, komt er niks, en dan springt er zon alien ding van boven voor je scherm, damn

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox heb ik nog niet echt een enge ervaring gehad. Op de pc heb ik echt met bloed onder mijn nagels en zweet en tranen, ''The Thing'' gespeeld. Man, wat kan die game soms toch eng zijn ! (Vooral als je de film hebt gezien)

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, heb jij ook al bloed onder je nagels.... word nog een trend...

6. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    In DOOM3 tussen de eindeloze schietpartijen. Dan had ik constand de rillingen, van wanneer het weer zou komen.

Het mooiste moment was toen ik richting een deur liep. Er werd aan de andere kant van die deur keihard gebonkt, en ik wist dat ik die deur ook nog door moest.
    Ik heb toen geloof ik een 10 minuten staan kloten bij die deur :9

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Games als silint hil, resident evil,... dat waren de games!!! Resident evil 1 en 3 vond ik heel goed, behoorlijk angstaanjagend(zeker met nemesis!). 4 is ook freaky shit. Silent hill is ook helemaal gestoord! Maar het ergste spel en één van de coolste spellen trouwens ook is resident evil 2, echt waar! Eerst speel je het uit met leon, je leest de brieven goed, volgt het verhaal goed, alles zit perfect in elkaar, de sfeer druipt van het scherm, de bazen zijn ziekelijk, schrikken doe je te pletter, en noem maar op. Maar op het moment dat je denkt dat het niet erger kan,kan het wel degelijk erger, je speelt het spel dus uit met leon, safed het, en dan speel je het met claire, je load het dus op de disk van clair. En dan kom je(in mijn ogen dan) de meeste gestoorde, ziekelijke, angstaanjagende baas tegen die u blijft achtervolgen!!! het is precies een hele brede man met kletskop,en hij ziet er wit uit. Hij heeft een groene lange jas aan. Een grote zieke zombie dus eigelijk. Maar er zitten stukken in het game, dat hij door de muur vliegt,... en ik heb me na de 3de keer uitspelen nog verschoten ermee, echt niet normaal,... Gewoon een machtig game! Games als the suffering, obscure, extermination(was wel behoorlijk goed vond ik) zijn eigelijk maar echte cissiegames t.o.v deze game!

8. Smurf

Smurf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen engste spelervaring, ik kan niet kijken naar horrorfilms en boeken, dus een horrorgame begin ik niet aan, ik wil wel nachtrust hebben.

Deel Deze Pagina