Ik schrok me dood bij het spelen van The Suffering! Ik speel nooit horror spellen (kijk wel horror films ofcourse
), dus ben niet zoveel gewend!
Ik krijg op een rustige vrije dag via de post men nieuwe spelletje binnen, ga naar boven spelen (klaar lichte dag)! Dus ik start spel op, zat lang te kloten! En vond het spel eigenlijk maar niks, maar ik hield nog even vol, in de hoop dat ik het nog leuk zou gaan vinden. Loop ik door die gevangenis, het kamertje van zo'n bewaker in! Ga een beetje op die camera's lopen drukken. Krijg je dus beelden op die camera te zien. Ik zit niks vermoedend half slapend te zeppen op die camera. Zie ik opeens op die camera mezelf op die camera drukken, met achter me een zombie! Ik zet snel die camera uit en kijk achter me, NIKS! Man ik scheet 'm 10 keer! Zat helemaal te trillen in me bank, maar aangezien ik half slapend zat te spelen, vraag ik me nu af of het echt zo was, of dat ik het me gewoon heb verbeeld!
Ik heb iig het spel meteen weer weggedaan, aangezien ik het toch al niet zo leuk vond, en dit was de druppel! Nja...ik weet iig zeker dat horror games (wel de films) niks voor mij zijn!
Klik om te vergroten...