1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Resident evil ( GC nee niet Zero)
    Wat een enge game durfde op een gegeven moment s`avonds dat spel niet meer alleen te spelen|:- ...
     
  2. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Alien vs. Predator
    als marenier dan.
    op een rare maniet voel je je veiliger als je alien bent of predator
    tenminste ik voel me veiliger.

    als marine heb een paar keer gehad alsof het leek alsof mijn hart stil stond :p
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat had ik ook. Dat komt denk ik doordat je als je als Alien speelt geen krijsende beesten hoort die je alleen hoort, maar niet ziet. En doordat het pistool van de predator zo goed is tegen aliens (een keer schieten en ze zijn dood, hoeft nog geeneens raak te zijn). Maar de marine heeft die shit motiontracker, die zo akelig begint te piepen als er iets in de buurt is.
     
  4. Assassin007

    Assassin007 Godlike Gamer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Serious Sam kan soms zwaar schrikken zijn. Loop je door een deur staat daar ineens een stier of skelet achter je.
     
  5. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn engste game is nog steeds Phantasmagoria.
    Is al best wel oud maar het spel was voor een groot deel gefilmd op voor gegenereerde achtergrond dus kwam voor toen heel echt over. Dit spel was soms echt te ziek voor woorden }:]
    vrouwen die werden vermoord met tuinschepjes en wijnglazen enzo. heerlijk :+
     
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er nog een die bijna niemand kent vermoed ik.
    Resque on fractalus, je vliegt in een spaceship op een planeet rond in de bergen om survivors te redden.
    Je hoort hem naar the ship lopen en opeens staat er een groene griezel voor je neus die door het raam slaat en je pakt, ik was natuurlijk jong maar ik schrok me helemaal de ziekte de eerste keer.
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Alle resident evil series...vette spellen en super eng vooral door die nemesis in 3 zoooo toen ie 8er me aan kwam schrok ik echt joh.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nu buiten bij mij, boven me huis en verder op... Onze sporthal staat in de brand!. En het is vlakbij! Whaaaaaaaaaaaa!!!!!!

    Kwa games weet ik ff niet, moet ik nog ff verzinnen...

    Oh ja, toendertijd, wolfenstein 3D
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mijn 3 engste:

    1: RE3: Nemesis, dat stuk in het politiebureau waar je op de achtergrond een knal hoorde en ik schok me dood omdat ik dacht dat nemesis binnenwas gekomen.

    2: Later bij het afkomen van de trap dat nemesis ineens door de ruiten kwam, schok me dood, zelf toen ik het de 2keer op dat stuk speelde schok ik me dood, terwijl ik zij: nu loop ik langs het raam en nu komt hij door de raam, toch schok ik weer

    3: Fatal Frame (Project Zero): toen er voor het eerst een geest achter me kwam die door de muur heen ging, ik zag hem niet en ineens stond ie voor of achter me, schok me dood
     
  10. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Project zero engste ervaring ooit ik was bij een vriendje van me, was toen ff alleen die game aan het spelen hij was ff weg, kamer donker geluid hard(kei grote tv-scherm8) stond er opeens zo'n geest ik schrok me echt te pleuris was niet meer leuk:D
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit is een thread voor in Xbox Algemeen / Discussie.

    >> Moved <<
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren,
    Project Zero heeft zojuist Silent Hill 2 van de eerste plaats gestoten, (zie eerste post voor mijn top 5 update) damn wat een ervaring. In het begin valt het allemaal nog mee, dan denk je misschien nog: "is dit het nou?". Maar later...scheisse! Een van de weinige spellen waarbij ik het spel na een "schokeffect" uit heb gezet van angst. Of ik hem ooit ga uitspelen...hmmm kweenie :). Lenen, huren of kopen deze titel als je eens lekker bang wil worden. Maar wel doorspelen ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  13. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaringen:

    - Mijn eerste gekochte PC-spel op cd-rom. Doom II, als je ergens liep en je hoorde de monsters al wel, maar zag ze niet. Vooral laatste level als dat grote monster achter je aanzit.

    - 7th guest, speelde ik bij een vriend heel erg lang geleden. Ik vond dat spel zo eng, ik wilde het niet meer spelen. (ik was toen ook wel errug jong)

    - Resident Evil 1 maakte mij wel behoorlijk bang op een wat oudere leeftijd. Vooral als in het begin die honden door de ramen vliegen. Ik maar in het rond schieten....AAAAAAAAAAAaaaaaa.....
     
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Re2; Als je hem op Hard speelt komt de voorloper van de Nemesis. Op een moment loop je in het Politie station in een of andere kamer, niks aan de hand loop je terug naar de deur slaat de "Nemesis" ineens dwars door een muur heen. Ik ben volgens mij na een half uur weer bijgekomen.
     
  15. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom: Vond ik heel erg eng, was toen ook nog maar een klein kereltje:) Ik schrok me helemaal het laplazerus toen ik een monster aan zag komen, ik helemaal ik paniek.

    Re1: Dit speelde ik toen ik ook net mijn PS1 binnnen had. Ik heb het 5 min gespeeld en gelijk aan iemand anders gegeven
    :) De geluiden in het spel waren mij veel te eng.
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens from Project Zero

    Hier wat Project Zero Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  17. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit project zero?

    Tering wat een sfeer zeg.}:]
     
  18. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Numero 1: Alien vs Predator 1. Vooral als Humans liep het zweet door me bilnaad :ugh:
     
  19. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    duke nukem 3d,
    was a little boy
    donker en alleen thuis.
    dat was toen ff schrikke
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    de 2 armen die door de muur heen knallen in Resident Evil2, ik heb me nog nooit zo erg rot geschrokken bij een game dan toen.
     

Deel Deze Pagina