Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. Godsend

    Godsend Guest

    Ja haha...wordt je neergeknalt begin je verdomme echt te bloeden ;)
     
  2. rich11224

    rich11224 Guest

    hahaha of zit je een vecht spel te doen (je weet wel 3 tegen een voor de lol en tijd op oneindig) word je finaal in elkaar getrapt
     
  3. Godsend

    Godsend Guest

    Ja, en de tijd die gaat maar door wahahahahah

    of je speelt splinter cell, laat je je controller vallen wordt je neergeschoten omdat de guards je hoorden :D
     
  4. rich11224

    rich11224 Guest

    of je flikkerd in een bak zuur komen je ouders in je kamer. . .licht daar een skeletje of je word in een een of ander spel op de stroomstoel gezet. . . . . jeweetwel
     
  5. Godsend

    Godsend Guest

    jaja zullen we nu maar ophouwe er zijn nog meer lui hiero!!!
     
  6. rich11224

    rich11224 Guest

    ik merk er anders nix van
     
  7. Godsend

    Godsend Guest

    nou en gewoon kappe ok???
    (nou niet oke zeggen doe dat maar over msn)
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm jongens? Ontopic graag :) Ik heb wel eens zo'n VR game gedaan op de Jaarbeurs in Utrecht, kan je echt om je heen kijken en je gun sturen met je armen, was echt cool, draaide alleen op een 486 dx, maar het gaf een leuke ervaring eens echt te kunnen kijken i.p.v. je muis te bewegen ofzo, als je zo'n VR game met Silent Hill 2/3 graphics en geluid zou maken zou het bijna verboden eng worden, zeker omdat je er echt in zit...het lijkt mij trouwens zowiezo enger een spel als Silent Hill 2 volledig in first person te spelen, hoewel dat wel een beetje kan in Project Zero en dan heb je nog System Shock 2...maarja...VR kan dus al, nu alleen nog voor het hus tuin en keukengebruik :)
     
  9. rich11224

    rich11224 Guest

    wedden dat je in amerika die dingen dan wel kunt vergeten . . want die lui hebben atijd wel wat te zeuren dat er iemand nachtmeries van kreeg en toen gek werd en zo maar het lijkt me echt het coolste wat er is zon VR brilletje (hoe gaat dat eigenlijk met de virtual boy van nintendo??)
     
  10. Godsend

    Godsend Guest

    nou...ten eerste die VB stinkt en ja vr bestaat al en is erg cool.
    hopen dat dat iets voor 2010 is.
     
  11. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    mn engste speelervaring was toen bij Halo het level keyes niet laadde en ik dus niet verder kon spelen:{. dat gaf ook zeeeer veel frustraties moet ik zeggen:{
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    De Flood laat me ook regelmatig schrikken, draai je je om en op dat moment geeft hij je een slag.

    Laats in het level Assault on the Control Room. Aan het einde met die grote deur die naar de gang naar the Control Room leidt. Ik zit daar boven in die "toren" te sniperen, ik moet herladen, staat die gouden Elite een paar meter van me af, ik pak mn Rocket Launcher en vermoordt ons beide. Ik schrok me echt kapot toen hij bij me stond.
     
  13. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een keer echt heel goed geschrokken en het is het stomste ooit.

    Ik loop zo in Duke Nukem 3d door zo'n gang en helemaal klaar om paar aliens neer te schieten en dan zie ik toch opeens zomaar zo'n alien voor me schieten en ik schrik me echt helemaal dood. Later bleek het gewoon een spiegel te zijn.

    Echt heel dom.
     
  14. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    In skipper en skeeto 2 zijn er allemaal spoken in zon kasteel. Ga ik naar de klokkentoren, en als je dan een tijdje wacht zie je een spook in de spiegel. Ik schrok me toen rot en toen heb ik het spel 3 jaar lang in de kast gelegd. Ik krijg nachtmerries als ik er nog aan denk...
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Resident Evil op de GC.
    Ik liep in een gang van het huis, het was donker, regende, het donderde, het was stil en de vloer kraakte.
    En opeens sprong er een monster door het raam. Ik schrok me echt de jan tering!!
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ga eerders, voor of na de vakantie een 5.1 set kopen, dan als ik eens alleen thuis bent lekker in het donker en op volle volume project zero spelen, damn dat lijkt me erg als je ineens een geest achter je hoort
     
  17. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah, da's een makkelijke. Lighthouse van Sierra. Is een point 'n click adventure uit '96 ofzo. Anyway, daar is zo'n demoon genaamd 'De Dark Being'. Op een gegeven moment kidnapt 'ie een kind, maar hoe dat deed... Met die lach.... *shiver*

    Was toen trouwens wel klein, maar ik heb daardoor echt met het licht aangeslapen enzo.
     
  18. rich11224

    rich11224 Guest

    en is dat je engste game ervaring?? drone??
     
  19. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    RTCW op de pc, ik zat samen met mijn broer achter de pc, er stond op de doos, ''only for adults'' dus wij dachten al van dat kan nog eens eng worden. het was dus 's avonds, en dan waren we in de catacombe, zit er zon zombie achter je aan 8), dat was echt schrikken !!
     
  20. Alucard

    Alucard Work to Super Saiyan

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Silent Hill 2. Da appartementengebouw, da ziekenhuis, en die gevangenis. Brrr......
     

Deel Deze Pagina