Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. morph325

    morph325 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd clive barkers undying is een spel dat mij toch verschillende keren tegen het plafond heeft doen springen,en die sfeer is naar mijn mening ongeevenaard.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  2. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAA dat is echt freaky stuk8)
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man, dat had ik nou ook.
    zelde was bij een trap in een huis waar ineens nemesis uit het raam springt!!!8)
    daar kreeg ik nou ook weer een hartaanval!!8)
    en een tijdje terug toen ik nog wat jonger was speelde ik dino crisis 2.
    schrik me ook de tering als zo een beest door een deur of raam jumt!8)8)8)8)
     
  4. SuperHeiki

    SuperHeiki Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    oooeehhh dat is zeker weten Project zero! ik had hem van een klasgenoot geleent..mijn vriend moest hem de hele tijd spelen! hij was echt mega eng! ik moest savond mijn geboortebeer en mijn speentje in bed hebben anders kon ik niet slapen..!! oja..we hebben ook nog de kleine zeemeermin gekeken voordat we gingen slapen:p op mijn verzoek;)
     
  5. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht aan GTA Vice City waarbij je achterna wordt gezeten door een paar uitsmijters
     
  6. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Phantasmagoria, dit spel heb ik toen in het donker gespeeld. de sfeer is ongelooflijk. dan kijk je soms echt argwanend achter je, of er iets gebeurt in de kamer..........
     
  7. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde NFS Underground, de lag was zo erg dat ik het bijna in mijn broek deed van angst.
     
  8. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik call of duty, speelde op m'n oude computer, het was zo lelijk dat ik ik me nog liever met een kaaschaaf aftrek
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej, houden we het wel een beetje on topic? Geen onzin en zogenaamd grappige posts, anders word het een beetje een zooitje hier...
     
  10. gandalf007

    gandalf007 Of niet dan!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde Silent Hill
    en toen ik achterom keek ton zach ik jou
    Toen deed ik pas echt in m'n broek
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    moderators? :mad:
    Ik word hier een beetje moe van...:{
     
  12. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op man dat heet humor, beetje lache af en toe.


    Ok post dus niet, zie reactie hieronder, verwijder subscriptie thread, iedereen blij kan er weer serieus verder gegriezeld worden.

    Is er al een thread waar humor toegestaan is die niet binnen drie post's afgesloten word, dan kijk ik daar es voor de grap.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2003
  13. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar gaat het niet om in deze topic, ik denk dat de topicstarter dit als serieus onderwerp bedoelde.. zonder domme grappen.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Post ontopic, of post niet, ok?
     
  15. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speelde max payne op xbox.
    in dat stuk dat hij in zijn eigen wereld komt { moet je dat bloed spoor volgen }
    ik schrok me fucking dood toen je ineens zijn wijf hoorde schreeuwen.
    :'-(

    Iron Maiden Rulez
     
  16. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook ja, ik speelde hem een paar jaar teug op de pc en toen vond ik dat ook wel een creepy stuk
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Resident Evil 1:eek:p de oude PSX,de eerste keer dat ik speelde en de intro zag.En helemaal in het begin als die zombie aan die gast ligt te knabbelen *slik*

    Silent Hill 2:Het eerste stuk waar je door dat stukje bos loopt,je hoort vanalles maar er gebeurt niks.Hier werd ik behoorlijk nerveus van.

    Fatal Frame/Project Zero:Zeer ondergewaardeerd spel,top-sfeertje en enger dan de meeste horrorgames.

    ThrillKill:Het verboden spelletje op de oude PSX,gewoon egt een gestoorde game.Voor de mensen die hem niet kennen,tis een vechtgame in een gekkenhuis dat even gruwelijk was als de meeste games nu.
     
  18. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net Silent Hill 2 geruild, omdat ik hem gewoon niet relaxed vond om te spelen. In al die maanden dat ik hem had, heb ik hem misschien maar een uurtje gespeeld. Ik hou juist wel degelijk van wat onderhuidse spanning in een spel (denk aan Halo, Splinter Cell etc.), maar dit ging me toch iets te ver. De makers hebben een heel subtiel, hoog piepje in het spel verwerkt, wat ervoor zorgt dat je zelfs op een 'veilige' plek in het spel nog geen ontspanningsmoment hebt. En gamen, doe ik juist voor de ontspanning...niet voor de hartkloppingen!! Houd je hier echter wel van, dan is het wel een topspel.
     
  19. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    uhm.... RTCW.. ik was bij een vriend.. het was laat.. En toen liepen we daar een beetje te geinen.. wij zitten zo te gamen, en we vonden het echt super eng. komt zijn moeder binnen.. man dat was echt freak man!
     
  20. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    parasite eve op de psx

    mmmja kak in de broek

    als de monsters in beeld komen en haar zesde zintuig inkickt
    lijkt een beetje op project zero als je de eerste spoken tegenkomt
     

Deel Deze Pagina