1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was je engste spelervaring ooit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door metzman, 20 jun 2003.

  1. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    wow allemaal mensen hier die van die horror-games spelen. doe ik niet aan. mijn engste spelmoment was met diablo2 :confused: :p
    ik was voor de eerste keer in act1 vlak bij andarial. ik ga die laatste grote kamer in, komt ze daar ineens aanrennen. tklinkt misschien stom maar ik had helemaal niet in de gaten dat ze daar al zat. ik dacht 'ik moet nog een verdieping ofzo'.
     
  2. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft niet te maken met het spel zelf, maar ik zat Escape From Monkey island te spelen, al een uur of 4 achter elkaar. En opeens hoor ik keihard

    BANG!!!

    En ik hoor zo allemaal splintertjes overal vallen. Ik schik me echt de tering, ik dacht dat er op me geschoten werd:eek:. Wat blijkt nou, m'n monkey island cd was ontploft:{. De scherven zat in de gordijnen, en ik moest een nieuwe cd-speler kopen.
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Das best schrikken ja...maar ik zoek in deze thread meer naar " enge" spelervaringen, welk spel zat je met zwetende handen te spelen, "die donkere gang inlopen of niet?" "Als er nu maar niet..AAAAAAAAAAAH ja hoor!" . heb je ooit je console of PC uitgezet nadat je niet meer verder durfde te spelen omdat je last van hartkloppingen kreeg? Ooit je controller uit je handen laten vallen? of vertel over je ervaringen met je persoonlijk engste spel dat je ooit gespeeld heb en waarom jij het zo eng vind. Meestal is eng inderdaad het bang zijn om te schrikken, dat moet ik wel toegeven. Maar soms kan je ook van duidelijk zichtbare dingen bang worden. Ik weet nog de eerste keer dat ik een T-Rex tegen kwam met Trespasser, damn ik ben nog nooit virtueel zo hard weggerend als daar, en dan proberen achter een rots te verstoppen zonder wapens terwijl het grote beest er omheen snuffelt...brrrrrr.
     
  4. Black Hawk

    Black Hawk Ninja Hero

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Silent Hill 2... Freakin' out!!

    Of RE: Code Veronica op me Dreamcast... Je liep zo in een klein steegje, en je zag onderaan een klein raampje.. kome er g*d allemaal honde ineens uit... en dan maar renne...
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe kan een cd nu ontploffen?
     
  6. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Te warm geworden denk ik... Hij stond ook al een langere tijd dan 4 uur aan. Had hem ook aan laten staan tijdens het eten. Ik genoot zo van EFMI:cool:.
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    vanmiddag mn engste ervaring mbt games gehad...

    ik fiets zoals elke dag naar huis, en ineens draait er een auto voor me van een oprit. Het enge hieraan is dat ik bijna instinctief er achter ging hangen om te kunnen draften :eek: :eek:

    eng veel PGR2 gespeeld dus :eek:
     
  8. Risingstar

    Risingstar Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 2 voor de PSX.
    Echt wel paar x gehad dat ik me de barsten schrok.
     
  9. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    1 keer met unreal the awakening schrok ik me rot toen er in ene zo'n ventje voor me neus stond
     
  10. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik verloor met CS :p
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau van de posts daalt weer zo te zien....kom op mensen een beetje meer info dan alleen:" Ik schrok een keer in dit spel" of zogenaamd "grappige" opmerkingen....

    Anders gooi ik hem zelf dicht }:]
     
  12. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had rocket launcher in single player, kwamen alleen de eerstvolgende keer dat ik weer verderging alleen geen rockets uit, maar needles. Whoei

    Spel was Halo trouwens. :)
     
  13. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ff denken.....

    Ik weet nog wel dat ik me het lazerus schrok toen ik Wolfenstein 3D op de SNES speelde. Ik zat helemaal in het spel toen ik plotseling bij een of andere eindbaas aangekomen was; ik zag hem nog niet maar ik hoorde hem vanuit het niets "Coming For You!" roepen..........de vla liep dun langs m'n broekspijpen omlaag:+

    O, o o o en Resident Evil natuurlijk. Die grote gemuteerde spin die boven je op het plafond zit. GATVERDAMME. Het ergste vond ik nog het geluid van die zachte poten van dat beest als ie achter je aanzat AAAAAAAAAAAAAAARGH:eek: :'-(

    En meer recenter bij Max Payne 1 en 2.
    Bij Max Payne 1 stonden mijn haren overeind toen ik voor het eerst in die droomtoestand zat en ik een paar keer Max' overleden vrouw hoorde gillen. Niet leuk.
    Bij Max Payne 2 toen hij in het begin aan het hallucineren was en toen ik bij dat funhouse-gedoe was aangekomen. Het was niet eng ofzo maar het gaf toch een beetje een creepy gevoel.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2004
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zat heel geconcentreerd Rainbow Six 3 te spelen.
    Helemaal gefocused op de game, komt opeens m'n moeder binnen vallen!

    Pff toen schrok ik!
     
  15. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Huh? 8)

    Hehe, hier komt de term "Overjoyed" goed van pas :p
     
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    doom 2, die roze beestjes en die geluidjes 8) . maar das allemaal lang geleden.
     
  17. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    waarschijnlijk silent hill op de ps1
    ik was toen volgens mij nog 10 of 11 en zat helemaal in 't donker silent hill te spelen.
    je begint dan zegmaar in een soort winkel waar je dan wakker word van een droom en dan moet je later naar buiten, heel misterig enzo en dan moet je achter dat dochtertje aanlopen.
    op het gegeven moment hoorde ik een soort krassend geluid en even later kwam er zo'n raar beest op me afvliegen, toen schrok ik me echt dood:D
    ik heb btw daarna nooit meer silent hill gespeeld:)
     
  18. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    <edit>
    kut dubbelpost..
     
  19. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speelde laatst nog alone in the dark: new nightmare.
    niet al te eng spel ( ben ook niet zo een horror fan )
    ren je in het begin zo een huisje in legt er een vent in ( met corby of hoe die gast heet ). ren je van dat huisje weg hoor je ineens die f*cking kogel schoten.
    heb gelijk me ps1 uitgezet, heb het spel alsnog uitgespeeld }:]
     
  20. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Project Zero ik ben nu in de eerste nacht "Strangling Ritual"..

    Denkt de hoofdrolspeelster dat ze haar broer ziet blijkt het een geest te zijn met lang haar en freaky lange armen * kruipt naar snel je toe..*

    Of loop je rustig valt er een wijf langs je heen naar beneden, echt heel snel ging dat.

    wat echt vet is v die game is dat er ook geesten tussen zitten die op random momenten en omgevingen verschijnen..heel knap gedaan v tecmo als je het ergens hebt ge-saved en op nieuw begint krijg je niet per se dezelfde verschijningen tenzij t scripted is..

    zieke game }:] _O_
     

Deel Deze Pagina