1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Wat was jou eerste console?

Discussie in 'Games' gestart door Fearless[NL], 11 jul 2004.

  1. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij kochten een Pc in 1998.
    Mijn eerste games die ik daarop speelden waren Competitie manager 1998 en de eerste Delta Force.
    Delta Force heb ik gerijs gespeeld Btw :)

    Sinds kort doe ik Live voor de rest alleen maar online gegamed op de pc games zoals : counterstrike , medal of honor , call of duty.
    Maar nou helemaal IN TO LIVE :)
     
  2. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo 64
     
  3. ELNINO

    ELNINO Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Het begon met een Atari spelcomputer met alleen het spelletje Pong, daarna was het een Super Nintendo met mArio Kart donkey Kong zo'n spellen. Toen werd het de Playstation waaraan ik veel plezier beleefd hebt. En toen, 1,5 jaar geleden heb k de Xbox gekregen en heb ik daarmee nog steeds een geweldige tijd...Zucht.
     
  4. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    De game boy die grote lompe }:] ik kreeg hem van mijn zus :cool:
     
  6. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle Gameboys gehad behalve de SP :)
    Altijd loeuk gevonden die dingen.
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste console dnek ik een ofandere ATrai maar ik weet niet ofdat een console is...
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    [vraag off topic] hoe heet je in COD fearless [off topic]

    ik heb dat ding ff opgevist uit mijn kast, de naam van de doos is vervaagd 8)
    maar ik kan nog wel pong spelen :D:D:D _O_
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Eerst console was de psx. Hadden ook nog een msx (weet niet precies of die zo heet), waar we ook spelletjes op speelden.
     
  10. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    de nes en daarna een nintendo 64 en daarna de xbox
     
  11. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Psx , alle gameboys , sega megadrive en de Xbox :)

    Ik haal nog een Psp of een DS en daarna wachten op de next gen consoles :D
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst een gameboy pocket, toen een ps2 en nu een xbox
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mijn allereerste console was de Atari 2600 jr.

    [​IMG]

    Met daarbij de games Asteroids, Defender, Pac-Man, Battlezone, Tennis en Space Invaders. Simpele games, maar wel zeer verslavend. De enige game waar ik echt een ongelooflijk gruwelijke hekel had was F-14 Tomcat Flight Simulator. Eerst vijf minuten lang proberen om eindelijk eens van dat klote vliegdekschip af te komen om vervolgens tien minuten doelloos rond te vliegen en om dan eindelijk na het vinden van een vijandelijk vliegtuig iedere keer kansloos afgemaakt te worden :mad:

    Hierna volgde de NES waar ik zo ontzettend verslaafd aan raakte dat het m'n nog jonge sociale leventje en schoolwerk ernstig in gevaar bracht. Om mezelf uiteindelijk af te laten kicken heb ik alles in een kast gegooid en een paar jaar lang geen computergame meer aangeraakt. Uiteindelijk ben ik toch weer begonnen met de PlayStation 1 om vervolgens bij de launch een PS2 te kopen voor meer dan 1000 piek en daarna kocht ik tegelijkertijd een Xbox en GameCube toen ik daar op een gegeven moment aanbiedingen voor zag staan bij de V&D. En ook nog een GBA SP, maar dat is dan weer geen console. :)
     
  14. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste console was een Sega 8 bit :) Met de games Sonic, Gauntlett, Golden Axe en Flash. En als je er geen game in deed kon je Alex spelen. _O_ *denkt terug aan die goude oude tijd* Toen mijn broertje een Snes kocht is de Sega naar mijn oma gegaan voor als we daar waren..... HIj staat er nog steeds stof te happen :'-(
     
  15. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik een commodre 64 ga halen :)
    voor 25,- heb je er al een via marktplaats.
    Best nog leuk om die oude games te checken :D

    Maarja me ouders zeiken over gamen :0
    Je schoolwerk komt ingevaar en je vriendin wordt verwaarloosd:p
    Maja laat me toch lekker gamen.
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is een Atari Lynx een console, zo jah dan was dat me eerste. Wat hebben wij hierthuis daar veel plezier aan gehad tering zeg. California games dat was echt dé shit :)
     
  17. Mation

    Mation Donkey!!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Als eerste had ik de NES (ik was toen 4, had me zus volgens mij voor haar verjaardag gekregen) met de SUPERSPELLEN duckhunt, knabbel en babbel en the lion king _O_ . toen heb ik toen ik 10 was ofzow de playstation1 gekocht met THPS2 en wat gekopieerde spellen.. en toen ik 13 werd heb ik de XBOX gekregen!! :+

    maar volgens mij heb ik nog meer op de NES gespeeld dan op de psone en de xbox samen.. het was ook zo cool met die lightgun die eenden neerschieten.. zo simpel maar tog verslavend leuk.. _O_

    helaas is die NES verdwenen.. kweet niet waar die is gebleven.. :'-(
     
  18. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste console was een SNES met Mario Allstars. Spijtig genoeg heb ik hem enkele jaren geleden verkocht. Af en toe mis ik hem wel;Donkey Kong, Super Mario, Loony Toones Basket Ball enz.
     
  19. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij was het een 'Coleco Tech" of zoiets, maar mijn eerste echte leuke console was de NES met Mario/Duckhunt en de "Zapper gun". Duckhunt vond ik maar kut....mario daar tegen was en is nog steeds top!
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Atari 2600
     

Deel Deze Pagina