1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallox

    fallox gewoon te 1337 :P

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn reden is het ombouwen geweest *schaam*

    Grote hd erin, mp3 erop, divx erop.. de case ervan modden..

    JAAAAA :)
     
  2. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn reden was omdat ik het lullig voor een vriend van mij vond dat ik elke dag bij hem voor de deur stond:p!

    dus even mijn ouders ervan overtuigt... paar dingen zeggen die niet waar waren(al mijn vrienden hebben er minimaal 1;)!)
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat postte je op 24 juni ook al :{
    Als je dan iig nog iets zinnigs toevoegt waarom je Rare & Sega boven andere uitgevers kiest dan was 't misschien nog interessant om te lezen :) Maar met dit soort opsomposts bereik je niks..
     
  4. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn rede was: Ik mocht een console en bij E-plaza zeiden ze dat Xbox het best was, en ik keek naar de spellen, en die leken mij leuk!
    Dus vandaar!
     
  5. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had al een cube vanaf de releasedag en toen zoals iedereen weet werd rare opgekocht door ms een paar maanden (in die tijd had ik trouwens een tyfus hekel aan de xbox), maar omdat rare dus van ms was en er ook nog spellen als fable en bc aangekondigt werden besloot ik maar om een xbox te kopen, ook omdat er een dvd-speler op zit die ik nog niet had
    @billbox, laat jij je door een winkelier adviseren? ik weet het, het is e-plaza maar toch
     
  6. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze games:

    PGR / PGR2
    Halo

    verder niets :)
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    mijn reden was dat ik er 3 games bij kreeg voor 10 euro ( DOA 3, Amped en rallisport challenge) en dat er PGR en HALO op zaten
     
  8. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol idd.. winkeliers snappen er zo de ballen van.. Ik heb bij Bart Smit gewerkt en ik moest mijn collega's ook altijd verbeteren.
     
  9. sneaky

    sneaky Guest

    ik heb een xbox gekocht omdat de maan rond is
     
  10. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik omdat ik te veel appels eet en de xbox is een goede afleiding..
     
  11. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat het de Number One Console is :9
     
  12. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdreden : Halo.
    Mooie bijkomstigheid : Wilde een dvd-speler hebben. ;)

    Microsoft bood uitkomst. _O_
     
  13. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook omdat er een dvd inzit en vooral omdat je er echt mooi beeld kan uithale en zeker met die live functie dat ik voor kerstmis gaan krijge!!!!!!!!!
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    De enige console die bulletproof is :cool:, moest ik hebben
     
  15. gandalf007

    gandalf007 Of niet dan!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    De Graphic vond ik zeer mooi, dus dacht ik koopuh
     
  16. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een NGC en was al dat kiddy spul een beetje zat was wel super blij met de Windwaker maja na het uitspelen daarvan was ik hem zat....
    Xbox heeft treft toch wat de oudere gamer vind ik zelf en heeft toch wat betere spelle (HALO, MotoGP2)
    daarom een _O_xbox_O_
     
  17. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem gekregen omdat ik over was gegaan op school (had er ook nog nooit om gevraagd ofzo) dus uhmm tja ik heb hem gekregen dus:p
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn neef kwam een keer logeren en nam zijn gamecube mee. Ik vond het erg leuk dus uiteindelijk ben ik is gaan kijken een gamecube of een xbox? Ps2 had ik bij voorbaat al afgeschreven want ik vind die controllers gewoon niet lekker. Maar ik was dus een beetje de Xbox en de Gamecube aan het vergelijken enzo op xbox.com de specs bekijken etc en dan zie ik staan mogelijk dvd's af te spelen 3 meter controller draad. Daardoor ging mijn keus eigenlijk gelijk naar de xbox uit. Dus heb ik uiteindelijk anderhalf jaar geleden een Xbox gekocht, en het was geen miskoop!!!
     
  19. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had nog nooit een console gehad, en ik moest ook mij ouders overtuigen dus daarom...
    Xbox is mijn 1e console ....
     
  20. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn rede, een Pc van 75 MHZ en 4 ram videokaart. Ik kon er niks op spelen. Mijn broer en ik maakte altijd ruzie over wie er op de ps 2 mocht. ( ps 2 is van mijn broer ) Toen kwam ik met een dom excuus bij me moeder van ja als ik een xbox koop dan maken we geen ruzie meer want dan hebben we allebei een eigen console. Heb ik dat ding gekocht gaat me broer bij mij liggen zeiken omdat hij splinter cell wil spelen. En nu heel de tijd Halo co - op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina