1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Käysor

    Käysor Behind blue eyes

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Massive Entertainment Pack

    Met Halo, Brute Force, en Midtown Madness 3 + 2 s-controllers voor 228,-
     
  2. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn rede: Omdat ik gewoon van gamen hield en mijn oog toen der tijd op deze site viel.....ik ging geld sparen had alleen nog maar PSOne en haalde toen deze maar...
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gekocht omdat ik het hele mooie spellen vind.
    had hem nog nooit gezien maar heb hem toch gekocht.
    en ik ben er erg blij mee dat ik het heb gedaan
     
  4. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging bij mijn buurjonge langs en die had een mooie Box dus ging ik met hem Halo'en en PGR1 spelen en toen moest ik dat dingetje hebbe , heb een nu 1 jaar !!!
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    well, het is de beste console, een vriend van me had al een ps 2 en een cube, ik had halo s gespeeld, ik hou van shooters, halo, dus ik heb een xbox gekocht, en daarbij direct halo, en pgr 1 (long time ago) *)
     
  6. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    IK was jarig, ik wilde een PS2, ik naar de dixons toe, ik zag een PS2, ik keek verder, ik zag een xbox, ik vond de xbox mooier, ik keek naar de spellen, ik vond de xbox spellen leuker, ik pakte mijn geld, ik zei: ik wil een xbox, ik kocht de xbox, ik ben nog steeds heel blij
     
  7. Acai

    Acai ««°Ã$¯©ØLÐ_ª§¯!©€°»»

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een dvd speler nodig maar wilde eigenlijk ook wel een console (is altijd chill vanuit je bed gamen). Iedereen is meestal anti microsoft en sh*t maar bij mij staat de naam nog altijd hoog in het vaandel... Zag de goede systeem specs vergeleken bij de andere, hoorde van games als fable (toen al) en besloot een brief aan de kerstman te sturen :D
     
  8. BRAD PAIN

    BRAD PAIN Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO......................
     
  9. GhostRider

    GhostRider Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Mr.S.Fisher

    De grootste reden voor aanschaf van de xbox,was de release van splinter cell,een van de beste games ooit(samen met Rainbow 6 III)
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    PGR2... En die heb ik nog niet eens.. Maar Voodoo Vince en Amped 2 zijn top..
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjah waarom heb ik hem gekocht..omdat ik op 1 of andere manier gewoon wist dat dit gewoon een goede aankoop werd en omdat de ps2 al verouderd was en dit tog weer iets nieuws was...dus dat is mijn reden!!
     
  12. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Hadden ze ook de PS2 kunnen nemen immers daar hoef je geen afstandsbediening voor aan te schaffen... Maar okee..., slim gedaan!8)

    Oja als ik me niet vergis dan staat in de allereerste XBM een artiekel over 50 redenen om een Xbox aan te schaffen!
     
  13. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn redenen waren:

    -De graphics
    -Meeste specs van de 3
    -De games
    -Live
    -Harde schijf
     
  14. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor ps2 moet je wel een afstanbediening hebben. Soms doen ze er eentje bij of je hebt zo'n speciale controller nodig. En Ps2 draait voornamelijk alleen dvd's van columbia tristar. De xbox draat bijna alles.
     
  15. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij reden waren:
    - De graphics
    - de hardeschijf
    - de spellen
    - de controllers (Van de PS2 zijn lastig te bedienen en van de GC zijn LELIJK)
    - De verschillende mogelijkheden met je hardeschijf; zoals muziek opslaan e.d.
     
  16. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Even wat dingetjes corrigeren.

    Voor de PS2 hoef je helemaal geen afstandsbediening te hebben aangezien je ook gewoon je normale controller kunt gebruiken en dat werkt gewoon prima. De afstandsbediening blijft natuurlijk wel handiger.

    En wat je zegt over die dvd's is al helemaal complete bullshit. Ik kan op zowel mijn Xbox als PS2 dvd's bekijken en dat gaat op beiden even goed. Ongeacht van welke filmmaatschappij de films zijn. Er zijn echter wel een paar films bekend die problemen kunnen geven, maar wat jij beweerd klopt iig niet.

    Dus niet meer zo liegen he. :eek: :)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  17. Melkor

    Melkor Wallet Inspector

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mijn PS2 voortdurend problemen opleverde, en de garantie zo kort is, heb ik maar een Xbox gekocht :)

    Owja, ook omwille van de killer-graphics en het vooruizicht op het arsenaal spellen die in de maak zijn.
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik als pc een pentium 2 met 350 Mhz zonder 3d kaart heb, en toch ook graag wilde gamen :D En aangezien m'n psone beetje achterliep ging ik over naar de next-gen consoles, waarbij de xbox de beste papieren had _O_ Heb inmiddels btw ook een cube :cool:
     
  19. X-noize

    X-noize Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    de reden om een x-box te kopen...
    naja, ik kocht hem niet zo heel lang geleden, en ik had
    qua prijsklasse de keuze tussen een ps2 en een xbox.
    een gamecube wou ik niet, omdat er volgens mij geen toekomst
    in zit. nintendo heeft het zwaar te verduren.
    een psx had ik al.de ps2 was al wat langer op de markt, en
    die gaat ook niet zo heel lang meer mee. de x-box leek mij uitdagender, vanwege de pentium chip, de harde schijf en
    gewoonweg omdat niet iedereen zo'n ding heeft. de meeste kopen toch gewoon een ps2 omdat andere dat ook hebben.
    ik wilde niet mainstream zijn, en daarom kocht ik een x-box.
    mijn laatste game dat ik heb aangeschaft is NFS underground, en
    ik ben er al vet verslaafd aan!! ik hoop dat er nog meer betere games uitkomen in 2004. ik vind dat de x-box grafisch wel meer
    aankan, dan dat nu in de games te zien is.
    we shall see!!
     
  20. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kocht de personeelsaanbieding voor winkelpersoneel dat Xboxen verkoopt vorig jaar. 150 euro was ie toen en dat was dus bijzonder goedkoop. Heb er geen spijt van gehad. En mijn tweede omdat ik R63 en XIII wilde hebben en dan de xbox nog maar 100 euro kost en ik dus kan System linken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina