Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Middelkoop

    Middelkoop Bleh

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de xbox gekozen omdat hij de beste controller had van alle consoles voor FPS. Tevens zijn er veel first person shooters voor uit, wat natuurlijk ook helpt :-D.
     
  2. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik helemaal genoeg had van m'n gamecube! :mad: Klote ding met klotespellen.
     
  3. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekozen voor de grafische kwaliteit, Xbox Live en voor de goede games die er voor uitkwamen en de Super aanbiedeing met het eerste Massive Pack (Halo, Jet Set Radio en SegaGT 2002) :)

    Ook had ik al jaren Nintendo's en wilde nu naast m'n Gamecube wel eens iets anders. Playstation 2 viel af, want grafisch echt het minste van alle drie en veel te duur voor wat er geleverd wordt. Sony verkoopt het meeste, maar ze blijven de prijs arrogant als ze zijn, hoog houden.

    Ik kan dan ook zeggen dat ik super tevreden ben met m'n Xbox, vooral met Xbox Live!! _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  4. Melkor

    Melkor Wallet Inspector

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht net da de GameCube grafisch het minst aankon :confused:
     
  5. Middelkoop

    Middelkoop Bleh

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de PS2 is ver achter, de Xbox ligt iets voor op de GC.
     
  6. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was meteen verliefd op het uiterlijk van xbox :eek:
    Heb mijn xbox nu een 1 jaar + 3 dagen.

    En de grafische kwaliteit, heb geen moment ged8 om een PS2 en gamecube te kopen ipv xbox.

    Maar nu heeft mijn ene broertje een PS2 en mijn andere broertje een Gamecube, dus ik kan van alle consoles genieten _O_
     
  7. RandyGq

    RandyGq Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo.

    En Ninja Gaiden, Kameo en Fable natuurlijk _O_
     
  8. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reden was vooral omdat het van Microsoft kwam, ik ben nooit een fan geweest van de Playstation of de nintendo console's, reden was simpel van m'n ouders kwam er gewoon geen spelconsole in huis. Ik was dus onbekend met die wereld en MS kende ik maar al te goed van de PC, weetende dat er veel poen in Redmond is was ik er redelijk van overtuigt dat de Xbox wel zijn sporen zou verdienen en ik heb mij nog geen seconde beklaagd dat ik hem gekocht heb!
     
  9. Logistic

    Logistic Guest

    Mijn reden: Al mn matties hadden een xbox en het xbox-live idee sprak me ook wel aan.. Vooral toen ik de uitgebreide spellenkeuze zag en de topgames voor de xbox ging ik overstag.
    Ik moest een xbox hebben en wel zo snel mogelijk MET Halo.
    Hopend op een vervolg en ook een vervolg krijgens speel ik dat spel nog steeds helemaal plat met lan-partys en co-operation mode.
    En het is gewoon een mooi ding, een xbox is helemaal niet lomp en groot.
    Hij is alleen wat groter dan een andere consol maar zowieso kleiner dan een normale computer dus..
    Ook de kwaliteit van Microsoft trok mij overstag..
    En natuurlijk de super-graphics...
    Er moest gewoon een spel computer komen en die spel computer was een xbox...
     
  10. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gamecube is grafisch beter, zoals ook Middelkoop terecht aangeeft. Meer wil ik er niet over kwijt, want het is offtopic en het zal me verder een worst wezen ;)
     
  11. Frenzy

    Frenzy Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn boksje net een maand of twee.

    De belangrijkste reden (als Sega fan): een goede Sega support.
    Ik was trouwens ook gobsmacked door Panzer Dragoon Orta, en onlangs heb ik Project Gotham Racing 2 aangeschaft.

    ...oh ja, en ik vind de harde schijf ook wel prettig.
     
  12. Gennip

    Gennip Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de X-box meteen bij de release gehaald en mijn reden hiervoor was de harde schijf. Ik vind de memorycards veel te duur voor zo weinig ruimte. Dat geld kun je beter uitgeven aan games.
     
  13. mrjig

    mrjig Guest

    xbox=beste consol
    xboxlive (maar wel weer met een creditcard:'-( )
    beste spellen aanbod
     
  14. Melkor

    Melkor Wallet Inspector

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je ooit een dvd playback kit wil kopen, is het geld voor een memorycard toch weer meteen weg ?

    Sorry, maar ik vind dit nogal een twijfelachtige reden.
     
  15. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha....das echt pure onzin!
     
  16. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat bij de release van de Xbox sterk te twijfelen tussen Xbox en Gamecube. Het enige maar in mijn ogen ook supergrote nadeel van de Xbox was dat ie zo vies duur was. Toen ie in prijs verlaagd werd was de keuze dus snel gemaakt. Game die mij erg trok in het begin was Jet Set Radio Future, en Halo omdat daar zo enthousiast over geschreven en gesproken werd.
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    NOT de ps2 is niet ver achter man!
    Kijk naar MGS 3!
    Wel achter maar niet ver achter!
    En de xbox is het kragtigste van alle drie!
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan zeg ik; Kijk naar Halo 2 :cool:
    Ik heb trouwens een Xbox gekocht vanwege de harde schijf(nooit meer dat geklooi met volle memorycards, halelujah _O_), DVD-speler & de beste graphics, processor enz :) Best on hardware _O_
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gekocht wegens de racegames die erop uit zouden komen met in het begin pgr1.
    Ik moest toen kiezen tussen ps2 met grand turismo of xbox, toen ik hoorde dat xbox de beste hardware had heb die maar gekozen omdat hij dus de mooiste grafix in me racegame kon toveren nog nooit spijt van gehad en met de racegames in het vooruitzicht zit het wel snor en ben ik niet eens meer jaloers op ps2 die ik overgens ook nu heb wegens gt3 en socom
     
  20. Xbox_lover#1

    Xbox_lover#1 pc addicted

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik ff aan m'n vrienden wou laten zien dat hun ps2 cker niet de beste console is...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina