1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dus als jouw vrienden een een Mercedes rijden dan koop jij een Ferrari om te laten zien dat ..... :+
     
  2. Middelkoop

    Middelkoop Bleh

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker bij games die op alle 3 de consoles uitkomen, is het te merken. Als ze zijn geoptimaliseerd zien die van de XBox en GC er een stuk beter uit. Als ze niet zijn geoptimaliseerd zijn ze just fine voor de PS2 maar onder de maat voor de Xbox en GC.

    De PS2 ligt zo ongeveer een halve generatie achter zou ik zeggen. Wat ook klopt als je kijkt naar hoe oud hij is.

    MGS3 zal best mooi zijn, toekomstige games voor de Xbox zijn echter weer nog mooier.
     
  3. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    de reden waarom ik een x-bos heb gekocht is simpel weg, omdat de X-box de beste graphics...

    De enige reden waarom ik een ps2 zou aanschaffen, is voor pro evolution soccer 3...


    Maar na een maandje in het bezit te zijn van een x-box, ben ik een beteje verdrietig. De spelen zijn zeer oke (pgr2 met name, splinter cell), maar ik heb hem al een keer opgestuurd en vandaag kreeg ik weer twee vastlopers (met een nieuwe x-bos, die ik net weer van Microsfot heb gekregen) zodat de spelvreugde wel afneemt...

    helaas, want in theorie is het een fantsische spelcomputer...
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwste serie heeft duidelijk de meeste porblemen. Ik vind het ook echt jammer dat m'n oude kapot is gegaan (dat kwam door een glas bier erover op een verjaardag)

    Ik heb m'n nieuwe ook al moeten opsturen en hij maakt meer geluid. Slechte serie dit :mad:
     
  5. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    iK heb de Xbox alleen al gekocht voor halo en de Graphics. Maar nu er meer spellen zijn en ik nu Live boeit de Zwarte doos me nog steeds_O_XBOX_O_
     
  6. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de xbox gekocht vanwege een paar games:
    shenmue2
    doax
    en Fable
    De eerste twee heb ik uitgespeeld en weer weg geruild, waarna een grote leegte ontstond. Die is gelukkig opgevuld door PGR2.
     
  7. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Sega GT 2002 er zo vet uit zien 8)
     
  8. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Mijn reden was dat ik een ngc had, maar ik hield niet van die spellen. Een paar vrienden van mij hadden halo en ik vond dat geweldig. Heb toen van mijn zuurverdiende centen een xbox gekocht voor het spel halo en later die kubus aan een vriend doorverkocht. Ben nu een tevreden mens :D
     
  9. bachus

    bachus Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn x-box aangeschaft vanwege een paar spellen en de _O_ graphics._O_ De spellen zijn project gotham racing 2, splinter cell en rainbow six 3 en halo.

    Ik kende al mensen die een x-box hadden met deze spellen en ik was er zo enthousiast over dat ik er zelf ook maar eentje heb aangeschaft.

    Gelukkig heb ik nog geen problemen gehad met vastlopers. even afkloppen
     
  10. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n Xbox gekocht vanwege Halo. Toen ik hoorde dat je het online kon spelen via XBConnect heb ik gelijk een Xbox gehaald :)

    Nooit spijt van gehad, alleen erg jammer dat EA live niet ondersteund want ik wil SSX3 ook weleens online spelen en ik vind het een beetje zonde om daarvoor een ps2 aan te schaffen :mad:
     
  11. XB0X

    XB0X *]No XbOx LiVe[*

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO :) DVD :)

    das et enigste, + vette spellen die ik nu heb :)
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speelde nog met m'n N64 en zag in de eerste week een demo-unit met DOA3. Ik vond het zo bruut, zo mooi, ik heb toen meteen een Xbox gehaald! Toen was die nog best wel duur, maar het is m'n geld drie dubbel en dwars waard geweest.
     
  13. Risingstar

    Risingstar Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn x-box gekocht omdat ik ziek werd en veel thuis zou zitten. Ik had nog geen dvd speler dus dat was ook meegenomen.
    Heb veel plezier van mijn X-box _O_
     
  14. Radical

    Radical Forza!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn reden was:

    -Ik wou een dvd speler : dus PS2 of Xbox,

    En ik koos voor Xbox omdat die een hardeschijf heeft en dus geen memory card nodig had (die ik nogal duur vond)

    En er was een pakket die mij aansprak : Splinter Cell en Project Gotham Racing
     
  15. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige reden is Xbox Live.
     
  16. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou een nieuwe console ps2 trok me niet echt omdat ie toch al wat jaartjes uit was en gamecube tsja heb mijn nes en snes en dat is genoeg nintendo voor mij.

    enne Xbox was gewoon weg de betere console voor mij needs, alle beat em ups kwamen op de xbox ook uit en de graphics het beste, de s controller was perfect dus
     
  17. Melkor

    Melkor Wallet Inspector

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar hier zit toch geen logica in ? Als je een Xbox kiest met de bedoeling om DVDs af te spelen, moet je toch een DVD playback kit kopen, die even duur (of was het nou duurder) is als een memory card ??
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    maar soms moet je meerdere memorycards kopen, wil je alle savegames kwijt. je hebt maar 1 dvd kit nodig
     
  19. Loserkid

    Loserkid Game freak

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reden was dat ie gewoon het krachtigst was, daarnaast had ik altijd al 'iets' tegen de ps2, weet niet maar k zag liever achter de pc. met de xbox verandere dat, zit nu bijna nooit meer achter de pc, k kocht hem btw met de 1e prijsverlaging(het 1e jaar dat ie hier uitwas, nog voor j er voor het 1st spellen bij kreeg), en k kocht toen gelijk HALO erbij, want dat spel moest ik hebben ;)
     
  20. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wilde een dvd speler, nou dan maar eentje waar je spelletjes op kan spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina