1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Xbox Gamer

    The Xbox Gamer Xbox Gamer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al een PS2 en Gamecube maar de gamecube vond ik kinderachtig en heb ik verkocht, ze zeggen altijd bij gammo de XBOX versie is het mooist is, dus ik was gelijk verkocht en heb er een gehaald ( Een Xbox ).
     
  2. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn reden? ik zag halo en was verkocht. had overigens nog geen PS2. Nu worden games steeds beter en beter, dus ik ben een happy owner of xbox!:9
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Gammo zegt zoveel, maar hun moet je niet echt serieus nemen.
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Heeft nintendo toch een beetje gefaald met het idee dat een spelcomputer een spelcomputer moet blijven. Ik zie namelijk dat veel kopers van een xbox of ps2 toch ook voor de dvd speler gaan terwijl er in het begin gezegd werd dat het alleen maar een extraatje zou zijn. Helpt dus weldegelijk bij de aanschaf van een console zo'n dvd speler :). Ik geef toe dat het ook voor mij 1 van de redenen was om een xbox te kopen.
     
  5. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wilde al een tijdje een console, omdat ik er echt ziek van werd dat m'n PC zo slecht was dat geen enkel spel werkte en alles steed crashste.
    Ik tweifelde tussen een PS2 en een Xbox. Eerst wilde ik een PS2, maaar toen ik alleen al het intro scherm zag bij een neefje, wist ik dat ik een Xbox wilde. Om de graphics....En Halo. En Splinter Cell.
     
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de xbox gekocht, omdat ie volgens zeggen Tostie's maakt al geen ander. Tevens is het een perfecte boekensteun :)
     
  7. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had anderhalf jaar geleden geld om een console te kopen. Ik dacht dat de gamecube het leukste zou zijn , maar toen kwam mij broer aan met een actie van de free record shop. Die actie hield in dat een xbox met controller en 2 spellen nog maar 150 pleuries kostte. Toen hebben we hem met zijn twee-en betaald, maar hij zit er nooit meer achter...:9
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wij hadden al een playstation 2 maar die was van mijn broertje en en mij maar die stondt altijd in de huiskamer dus dat vondt ik K*T

    Toen wou ik zelf console kopen. Ik wou eerst gaycube halen maar toen ik hoorde van een kameraad dat xbox nog maar 299 koste ging ik naar winkel en wou xbox halen.

    Maar toen ik in de winkel was twijfelde ik toch nog. Die gamecube was wel 100 euro goedkoper maar had geen leuke spellen.

    De Xbox had wel erg donker beeld en de controller was erg groot.

    Maar na 1 uur in de winkel te hebben rondgelopen heb ik toch de xbox gehaald met PGR en dat was een zeer goede keus.

    Ik ben blij dat ik de xbox heb gehaald want daar speel ik tenminste op omdat er vette spelletjes voor zijn maar voor de gamecube is nog niet 1 leuk spel.

    Dit was zo`n beetje mijn reden om een xbox te kopen.
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    FANBOYYYYYYY ALERTTTTT
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    O sorry hoor dat ik het 1 keer zo noemde ( ben ik gewent )
     
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook een beetje overdreven wat je allemaal zegt hoor. Woorden als Gaycube en Gaystation is echt zo kinderachtig...
    En GC & PS2 hebben genoeg leuke games hoor (meeste games komen zelfs op alle 3 de consoles uit), dus das ook al niet zo'n denderent argument...

    Het grote voordeel van de Xbox is gewoon: HALO, bij mij gaat het iig nooit vervelen, zeker online is het echt super!
    ;)
     
  12. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een duidelijke fanboy, geen twijfel mogelijk.
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Nee ik zei alleen 1x gaycube en geen gaystation maar gewoon Playstation en Xbox :p
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Respecteer andere consoles ok?

    :{
     
  15. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om 1 woord maar om het hele stukje, waaruit lijkt dat je een fanboy bent en andere consoles haat.
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou nou, jullie overdrijven het hele zaakje wel enorm hoor :{
    Als het je niet aanstaat, negeer het dan gewoon, komt er ook niet zo'n zinloze discussie :)
    Maargoed, ik heb m'n Xbox gekocht samen met Halo en 't segapack, maar vooral omdat ik 'n baggerbeest heb, en morrowind dus niet fatsoenlijk kon draaien. Dus had ik 'm voor m'n Xbox gekocht, en god, ik ben err tot op de dag van vandaag aan verslaafd, en wacht GOTY rustig af.. :)
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34

    Uit het hele stukje??????????????|:- |:- |:- :confused: :confused: :confused:

    Ik zeg toch ook negatieve dingen over de xbox of niet dan
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja ik werkte een jaar had veel geld en toen ie goedkoper was liep ik op een mooie dag in de stad en toen dacht ik ach waarom niet heeft wel alle coole microsoft games zometeen zoals mafia en star wars jedi knigth enzo (me computer zuigt)

    dus tja
     
  19. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    eigenlijk drie redenen:

    - DOA X Volleyball
    - DOA3
    - Buffy :)

    (maar ik had ook al een PS2 en GC)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  20. wodan

    wodan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vroeger gamede ik enkel op pc, maar aangezien het nogal redelijk duur uitvalt om steeds de beste grafische kaarten te kopen, schakelde ik over op console... en de reden waarom het xbox werd was omdat xbox eenvoudigweg tot de beste prestaties in staat is, in vergelijking met andere consoles.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina