1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gekocht om Splintercell, Fable en Ninja Gaiden te kunnen spelen. En toen kwam ik er achter dat er mee goede games kwamen. Maar ik kocht hem omdat ik perse die 3 wilde spelen.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    de aanbieding: Halo+Midtown3+controller+xbox+DVDset+DVD Xmen2 voor 209€ heeft mij over de streep getrokken, had al veel gehoord en gelezen erover en heb ook gekocht voor de spellen gotham en andere race hits
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het speciaal voor xbox live gekocht en helaas heb ik het tot de dag vandaag nog steeds geen live
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Lol, dat is minder man.
    Maar Singeplayer heeft de Xbox ook sterke games hoor.
     
  5. X-TIM-X

    X-TIM-X Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geen xbox live, is het zo sterk de moeite dan? :confused:
     
  6. dannymeijer

    dannymeijer Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reden voor een XBOX.. ik ben een echte die hard ps2 fan, maar spellen kopen werd me een beetje te duur, en met superbreedband is downen dus geen probleem. Dus XBOX aangeschaft, 2 a 3 spellen gekocht, HDD mod gedaan en nu dus gratis gamen.. verder blijf ik de PS2 controller lekkerder spelen voor een hoop soorten spellen en ik wenstte wel dat ze die grote controllers nog verkoopten. Verder is PGR2 een heel goed spel, en Psi-Ops mag er ook heel zeker zijn.. (online met XBOX is ook ZOOOO leuk ;))
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    de reden dat ik een xbox kocht was dat mijn pc niet meer echt up-to-date was/is en ik geen zin had om voor honderden euros mijn pc`s te vernieuwen.In die tijd mas er net het pack met halo+mm3 en die heb ik toen maar gekocht
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    redenen: Xbox Live, Dead or Alive 3, Halo that's it
     
  9. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoofdreden: Zagende vriend. Andere redenen: Ik wilde toch een console en mede omdat mijn vriend al een Xbox had (en die gewoon het beste is) ben ik ook tot aanschaf over gegaan (nou ja, sinterklaascadaeu van mn moeder). Maar als ik had geweten dat Cobker was gekomen had ik em darom gekocht!!!
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet precies, maar ik wou in ieder geval een console aanschaffen. De PS2 en GC trokken me niet zo aan, en op een of andere manier had de xbox aantrekkingskracht. Daarnaast is het een nieuwe console en de 1e van MS. En ja Bill beschikt over veel centjes, dus ik dacht met die games komt het wel goed ;) . Daarnaast is de xbox de krachtigste console. En met xbox live in het verschiet stond de weg open voor aanschaf.

    Ik moet zeggen dat op het begin het een beetje tegenviel, halo was geweldig. Maar daarna bleef het lange tijd stil. De goede games bleven uit en ik twijfelde om tot verkoop over te gaan. Dit heb ik uiteindelijk toch niet gedaan en goed ook maar met aankomende games zoals: Halo 2, fable, doom 3, half-life 2, Forza Motorsports en ga zo maar door.
     
  11. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn vriend had hem gekocht en net als bij veelen speelden ik halo en ik was verkocht
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zag voor het eerst een filmpje op internet van ralli sport challenge,en toen stond er op 14 maart een xbox op mijn kamer
     
  13. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    LIVE LIVE LIVE LIVE LIVELIVE
    zegt dat genoeg? :p
    heb hem nu ong 2 weken
     
  14. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zult het vast niet geloven, maar ik heb een xbox gekocht omdat een playstation2 net iets duurder was omdat ik daarbij memory cards moest kopen |:- :eek: . Gelukkig weet ik nu, 2 jaar later, dat ik de goede keuze heb gemaakt :p .
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat met de memory cards was ook een van de keuzes waarom ik geen ps2 gekocht heb
     
  16. twentysomething

    twentysomething Trainspotter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen als reden HALO? ik ook. ow ik heb mn dagelijkse shot HALO nodig en kan niet wachten op 2...._0_
     
  17. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reden was dat ik naar de winkel ging en 12,5 tekort had voor een ps2 en heb dan maar een xbox gekocht en ik heb hem nu al zo'n 2 jaar en heb er nog geen spijt van gehad
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit speelde bij mij ook mee. De ingebouwde harde schijf. Dan heb je tenminste niet die problemen met memory cards.
     
  19. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
  20. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo idd ja
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina