1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst een PS2 en die was ik echt zat. Toen bij ik gewoon gaan kijken naar de console met de beste games en met een mooie aanbieding.
     
  2. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    K was bij een vriend die zich de xbox had aan geschaft.. we zouden een nieuwe game gaan kopen die dag, maar toen belde een vriend van me op (the matrix) en zei "koop je halo" tja wij dus halo kopen.. in die box er mee en es zien wat dat ding kon............ uren gingen in luttelen seconden voorbij DIE GAME WAS DOPE!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ toen k thuis was bleef k er maar aan denken .. iedere dag ging k naar mn vriend toe om te gamen op die box.

    toen k naderhand bij mn ouders ben gaan staan zeiken voor een eigen xbox duurde eht niet langmeer, in de zomer vakantie direct naar duitsland gegaan (mediamarkt) en me er daar een aangeschaft (toen nog 299,00 !!!!!) met halo en spiderman . de rede was: goh k zeik al jaren voor een console en de xbox is technisch gezien de sterkste !! maar diep van binne wist ik dat eht hier om ging : HALO!!! ............ nu ga ik voor alle spellen en staat er op mn lijstje nog genoeg andere dingen waar ik graa nog een 2e (!) box voor zou kopen (om eerlijk te zijn heb k da ook gedaan: cristal limited version!! :p ) FABLE,KOTOR 2,HALO 2,DOOM 3 (ook al heb k die al op de pc uitgespeeld) en STAR WARS REPUBLIC COMMANDO _O_

    lif is going to become sweet O-)
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  3. Phobos

    Phobos Secret lurker

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox heeft met de meeste multiplatform games de betere graphics, daarnaast heb je een hdd zodat je niet meer met memorycard hoeft te werken. Controller vind ik ook het prettigst (Controller S). Dat zijn voor mij de voornaamste redenen geweest om een Xbox aan te schaffen. Bij de launch had ik er ook een gehaald maar die was binnen 2 weken alweer verkocht. Te weinig leuke games & die controller kreeg ik pijn aan m'n vingers van (en ik heb grote handen). Gamecube (leuke games & uiteraard Resident Evil!) vind ik daarnaast het leukste, PS2 vind ik 3x niks.

    Had begin dit jaar het Rosso Pack gekocht, heb nu iets van 22 games geloof ik.
     
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik heb eigenlijk de xbox gekocht voor de grafishe kracht, en het feit dat er een hard disk in zit. op de playstation 2 zoek ik telkens weer naar mijn gamesaves. die ramp is met de xbox voorgoed over. ook de mogenlijkheid om muziek op je hd te zetten en dan af te kunnen spelen (lekker geen cd's meer wisselen op een verjaardag) en die muziek dan ook doodleuk in veel games als vervangende muziek gebruiken. lekker voor als de muziek in een spel niet echt jouw smaak is.

    de volgende games rulen op de xbox (en moeten nog gaan rulen op de xbox)

    > halo - moet ik nog uitleggen waarom deze game zo vet is ? nee toch zeker ?
    > project gotham racing 2 - dit is gewoon een superstrakke game die ook nog eens stuurt als een scheermes. lekker veel banen, lekker veel wagens, je bent echt wel een tijdje bezig met de game.
    > burnout 2 - crashes, snelheid, en overbevolkte wegen. wat een adrenaline verhoogende game is dit.
    > (nog niet uit) burnout 3 - idem als BO2, maar dan met de mogenlijkheid om tegenstanders uit te schakelen, en de crashes zijn zoooo veel mooier ! er kan echt veel meer stuk.
    > (nog niet uit) outrun 2 - ik heb outrun (arcade versie en sega saturn versie) echt helemaal grijs gespeeld. het is echt zo'n feel good game. en sega heeft het voor elkaar gekregen om dat feel good gevoel te behouden, en het spel toch zo te vernieuwen dat het vandaag aan de dag nog steeds voldoende diepgang (nou ja, diepgang, voor een arcade racer dan) en een supersnelle snelheid heeft. de extra's zoals mission mode en 2 verborgen geheimen houden je langer aan je xbox gekluisterd. er gaan geruchten rond dat in de extra's mode velden zitten van scud race (ook een sega arcade kast) en van daytona usa 2 (ook een sega arcade kast). de oude liedjes (magical sound shower, passing breeze, splash wave, last wave) zitten er ook nog in, naast nieuwe muziek natuurlijk.
    > emu scene - ok, het is niet duidelijk of het nou wel of niet verboden is om emu's te draaien, maar technies gezien sta ik er echt van te kijken wat die thuis programeurs kunnen met zo'n xbox.

    ik ben zelf ook zo'n technieshe freak. alles wat maar met techniek te maken heeft vind ik interesant. dus tsja, de xbox is momenteel de interesantste console van alle consoles. maar dat houd niet in dat ik niet reikhalzend uitkijk naar gran turismo 4 :)
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijn reden om Xbox te kopen was enkel en alleen om PES 4 LIVE te spelen en dat gaat gelukkig gebeuren (Zie het Pro Evolution 4 topic) :)
     
  6. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gekocht omdat ik het gezeik met mijn PC zat was. Dan ga je keuzes maken, Nintendo is mooi, maar wel wat kinderachtig, PS2 is gewoon een mindere machine, maar wel meer spellen. Toch een XBOX geworden en heb er geen spijt van.
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik comsoles verzamel ,en ik hou van games en alles wat daarbij te maken heeft.
     
  8. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was het upgraden van me pc zat. En toen las ik over halo in de PU. en toen wilde ik een xbox.
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Sinds ik de xbox heb speel ik nog nauwelijks spellen op de pc. Alleen nog rts- en af en toe een rpg-spel. Halo was voor mij de 2e reden. Het feit dat de xbox de krachtigste console was v/d 3 was voor mij de 3e reden.
     
  10. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een gekocht omdat er voor de pc alleen maar shooters of sims uitkomen en ik wilde wat anders. Dus lekkere arcade racers, vechtspellen etc.
    Het is een Xbox geworden omdat ik deze grafisch het mooist vond.
    M'n pc gebruik ik nog wel het meest maar de Xbox was een goede aanschaf, gewoon aanzetten en gamen :D
     
  11. Xbox Only

    Xbox Only Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfelde tussen de PS2 Xbox en de Cube

    ik de doos gepakt om de volgende redenen:

    • De harde Schijf
    • De grafische pracht
    • De geweldige games
    • Xbox Live

    wat wil je nog meer? :9
     
  12. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    k had niks te doen en toen kocht ik een xbox omdat hij goedkoper was dan de playstation en k ben nog nooit echt fan geweeest van de gamecube en de spelle he k vin persoonlijk dat ze er mooier uitzien maarja k zal er maar meej ophouwe want anders komt die discusie weer
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was/(ben) een echte die-hard pc gamer :), maar ik was het upgraden en de constante patches etc strontzat...

    ik heb nes/snes/n64 en en ps 1 gehad en besloot daarnaa geen 1 console meer te kopen... en je raad het al, ik kon de verleiding niet weerstaan :9

    + het feit dat een xbox spel altijd werkt en er geen installatie vooraf hoeft te gaan.
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    een ingebouwde koelkast, met airco kon nog wel handig zijn ;) , nu moet ik steeds naar de koelkast loopen om een biertje tepakken onder het gamen :p
     
  15. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jebus zeg, het niveau daalt hier wel erg snel....
     
  17. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon het wel waarderen...^^
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    of de humor daalt erg snel...

    maar ik heb mun xbox gekocht onderandere voor de graphics, mijn eerste spel was ook DOA3, de ps2 vond ik zo outdated. dus werd het de doos en heb er zeker geen spijt van dat ik de doos heb gepakt *)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    sony moet maar eens van die monopoly positie worden geschopt :9

    ik zie het zo:
    alles wat met computers te maken heeft heb ik van mickeysoft...
     
  20. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat die cristal xbox zo geil eruit ziet
    en omdat xbox live gewoon goed werkt en niet zo
    crapy is als ps2 online helaas.

    maar ik hou van beiden consolles
    even veel kwa offline gamen. waarschijnlijk net iets meer van de ps2 kwa offline
    maar toch heb ik ze bijden in het hart gesloten _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina