1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat de rest gaar is
     
  2. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    haahah wat is er dan gaar 8)
    xbox ownt wist ik al vooor dat ik hem kocht (halo) _O_
     
  3. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    nee niet reden genoeg :+ :p

    je moet eerst halo 1 hebben voor je halo 2 koopt 8) punt. is gewoon zo vet spel :cool:
     
  4. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    heel verhaal

    mijn rede was omdat ik jarig was.
    ik was bijna jarig en had net mijn ps2 verkocht omdat ik het niks meer aan vond en ik wist niet wat ik niet keer wou totdat ik de krant zag
    ik was net uit school en ik ging terug naar met de bus ik lees altijd in de bus de spits.
    ik zat zo te kijken ik de krant zag ik opeens zo een advertentie waar als je een mobiel kocht dan dat je een xbox bij kreeg :9.
    ik dacht zo woow vett toen thuis kwan ging ik meteen op internet infomatie over de XBOX na week had ik het voor elkaar _O_ .
    want toen had ik de XBOX samen met halo,mm3.brute foce
    en ik meteen eerst halo spelen :D .
    Dat was mijn reden _0/
     
  5. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship en Perfect Dark Zero (ik hou van console shooters en haat pc shooters)

    Helaas komt PD zero niet meer op de xbox 1 (tja het blijft rare he :p) maarja van Unreal Championshop komt deel 2 _O_

    ohja en om mijn console collectie compleet te maken he :p (special edition transparante groene xbox, Zwarte _O_ gamecube _O_ en Aqua Blue ps2, cube blijft toch altijd nog de favo, vooral Metal Gear Solid The Twin Snakes.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  6. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ach ja... Nintendo hé ;)
     
  7. Darth Vader

    Darth Vader Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    nintendo heeft hippe exclusives maar xbox ook :D geef mij maar xbox ik heb ook bijna 40 games :D
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem eigelijk om splinter cell gekocht,omdat ik die bij een vriend had gezien!
     
  9. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, als je je xbox kocht toen al de huidige generatie consoles er allemaal waren, dan kan het vermogen van de xbox een bepalende keuzen zijn. maar toch denk ik dat er meer gamers kijken naar de spellen die ze willen spelen. want hoeveel beter de xbox ook mag zijn, spellen zoals gran turismo 3 a-spec, en de vervolgen komen niet op xbox. vandaar ook dat ik ze maar allemaal gekocht hebt. alleen de gamecube heb ik niet gekocht. ik wacht wel op de next gen voor ik weer een console koop.
     
  10. lord_raven

    lord_raven The darkside

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    halo+kotor+fable
     
  11. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Omdat ik alles al een keer gehad had daarom wou ik de xbox 'ns proberen.
     
  12. kevinvg

    kevinvg whane game :D

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat er meer spellen verkrijgbaar zijn en de ouwe snes en nitendo 64 enz enz. te saai worden met elke keer de zelfde spellen hellaas was de 3d daarvan 3 keer niks zelfde als de pys 1 geen goede 3d bij een andere had ik de xbox gezien die wel aan mijn eisen voldoen
     
  13. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n PS1 was inmiddels behoorlijk verouderd en aan vervanging toe. Dan koop je de beste console die er op dat moment te koop is.
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had behoefte aan goede nieuwe games met vette grafics, had een tijdje een psone(omgebouwd, ooewh wat ben ik stout *) ) Mijn neef die hier een eindje vandaan woont kwam bij ons en had net een xbox gekocht samen met zijn kamergenoten (studenten). Toen heb ik wat geinformeerd en heb in november 2002 de knoop doorgehakt en mijn psone met games verkocht en wat geld daarbij gedaan en een xbox gekocht. Ik was verkocht aan de games vooral sega gt 2002. Nu bijna 2 jaar later ben ik freak en heb ik aardig wat games in mijn collectie en heb ik mijn leven verbeterd en heb ik respect voor gamemakers en betaal ik gewoon geld voor games, ben live-gamer en ben hier vaak te vinden. Xbox is mijn leven en ben een gamer geworden, spendeer veel uren achter mijn box en ben van plan dit nog lang te doen. :D

    greetz wooly (fanboy :+ )

    Hulde aan microsoft _O_
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Ps2 is bejaard, Gamecube is Kiddy....

    VIVA LA XBOX
     
  16. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook gekocht om mijn collectie compleet te maken en de games die beschikbaar zijn. Alle drie de consoles hebben voor en nadelen. Ik kan geen favoriet kiezen...de Cube heeft Metroid Prime (binnenkort 2), RE serie, Zelda... PS2 Final Fantasy, Winning Eleven, Kingdom Hearts en natuurlijk de GTA serie. Xbox natuurlijk KOTOR (+ 2), Halo, Ninja Gaiden...
     
  17. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Min redenen waren:
    Halo
    Fable
    Harddisk
    en de mogelijkheid om je eigen muziek erop te zetten en te luisteren tijdens het spelen.
     
  18. UberNoob

    UberNoob Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...Ik had echt een totaal andere reden. Ik hield al redelijk veel van gamen, helaas kon mijn pc (lees: vaders pc) het niet meer zo goed aan. Ik kon 'm echter er niet van overtuigen dat er een nieuwe moest komen (hij vond het wel best zo) en zelf vind ik 1200 euro een beetje veel (dat is wat een redelijke game pc tegenwoordig toch al gauw kost). Rond diezelfde periode had ik ook bij een vriend een hele middag lang Halo gespeeld op de Xbox (Co-op, meteen uitgespeeld) en leek mij de Xbox wel erg interessant. Gelukkig was ik net jarig geweest en had ik nog wat geld te goed van mijn ouders (wist niks te vragen...) en natuurlijk nog wat geld gekregen van de visite. Toen was er meteen een mooie aanbieding met Halo en Midtown Madness 3 etc. Die heb ik toen maar genomen. En tot op de dag van vandaag heb ik er geen spijt van gehad. Volgens mij is dit mijn beste aankoop ooit. Zeker nu Halo 2 binnenkort verschijnt. Wat verlang ik naar die dag zeg. Alleen nu nog even snel nieuwe TV aanschaffen samen met de Logitech Z-5500 om het feest helemaal compleet te maken. Let's kick some Covenant ass!!! }:]
     
  19. DVDKing

    DVDKing New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk om Halo en ook omdat hij DVD's kon spelen
     
  20. Sjemboll

    Sjemboll Idiot

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo, geen twijfel mogelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina