1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar hoe kun je nou gtaSA spelen als je je ps2 verkocht heb?
     
  2. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Had em al uitgespeeld toen ik em verkocht. Ik bedoel dat PES en GTA de enigste games zijn die ik speel, der rest boeit niet zo
     
  3. Eerke

    Eerke Fantasy realm

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    -De geweldige spellen die er voor uit "zouden" komen deels in mijn optiek waar gemaakt: UC,Morrowind,Rallisport Challenge maar voor groot deel ook niet...Fable :'-(
    -Dan tenslotte gewoon de brute kracht van het zwarte bakbeest..dat toch wel meedeelt in de gehele belevenis van "gamen" _O_
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon vanwege de harde schijf en de lekkere controlers en de 1000 andere voordelen van een ixbox tegenover de P*2. Dat vond ik gewoon troep (nog steeds trouwens)
     
  5. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Set moest gewoon compleet zijn, nintendo was trouwens kapot.
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht mijn Xbox in de zomer. Dat was toch wel vanwege de aankomende stroom van toppers en de games die er toen al waren die mij aanspraken. verder leek online gamen op een console me zeer leuk en dat gaat dan binnekort dan ook echt gebeuren. Verder wilde ik ook de toffe thirdparty games spelen want helaas worden die op de gamecube te vaak overgeslagen. Geheel onterecht overigens. Ik heb nu geen spijt van mijn Xbox hoewel ik toch moet zeggen dat niet alle games mij de voldoening hebben gegeven waar ik op zat te wachten. Fable was het net niet, mede doordat je je game verpestte door hem uit te spelen. Burnout 3 had de valse AI die soms echt frustererende gameplay met zich meebracht. Zo had ik nog een paar mindere ervaringen maar hier stonden games als Star Wars Kotor, TopSpin, Ninja Gaiden en Halo tegenover.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik was eerlijk gezegd eerst van plan om een PS2 te kopen, SORRY
    maar toen zag ik de XBOX staan.

    en die heb ik dus gewoon gekocht aangezien je geen
    memory-cards nodig hebt
     
  8. jurjen1

    jurjen1 Exit Light

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het eigenlijk om 2 redenen gekocht

    1. De games liggen mij veel beter ( minder vecht games etc.)
    2. en zoals Willen Fable al zegt, je hebt geen memory kaarten nodig oid.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanwege de interne harde schijf en het mooie aanbod aan spellen.
     
  10. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had al een ps2 en gamecube en wou ook eens de xbox uitproberen.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, bij de p*2 moet je de hele tijd memory cards bijkopen die zo vol zitten ter waarde van een controler ! Dat vind ik echt geld weg gooien. Dan is het echt zo van: O, effe saven en dan: o shit m'n memory card zit vol, moet ik weet om een nieuwe...ppffff.
    En die controlers vind ik ook Sh*t man. Tsja... een speelstation.
     
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    wel het zelfde als andere mensen maar.

    1: ik vind het perfect die harde schijf in de xbox!
    bij gamecube en ps2 haat ik dat zo, zelf heb ik ook een psx waar ik 48 spellen mee heb.
    en heb maar 1 memorycard. ;)
    2: de spellen vind ik veel leuker dan ps2 en al helemaal van gamecube!
    ps2 spellen gaat nog wel, zou best wel 1 willen hebben, dan zou ik me ook zeker mee vermaken.
    met gamecube denk ik nie, de spellen zijn zo kiddy en saai.
     
  13. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik heb niks tegen de playstation 2 hoor, ook al zijn jullie opeens negatief over dat ding.

    dat met die memorry cards was voor mij ook een reden om een xbox te kopen zodat alle cross platform releases bij mij dus op de xbox terecht komen. maar om dan de ps2 te dissen gaat mij weer te ver. het blijft gewoon een coole console, en je hoeft niet te betalen voor online spelen. ps2 bezitters doen gratis burnout 3 online, en de xbox versie heeft geeneens system link ondersteuning, dus via kai of xbconnect kunnen we wel vergeten. 'k ga echt geen credit card kopen voor live, dus ik zal wel live loos blijven :mad: .

    wel is het zo dat je met die memory cards telkens moet gaan zoeken waar je gamesave staat. heel vervelend.

    ach, iedere console heeft zo zijn plus en min punten. ik ben fan van gamen, niet van een bepaald merk. wel speel ik het meest op de xbox, tsja, ik houd ook wel van mooiere graphics en geen gezoek naar mijn gamesaves. (hopelijk leert sony hiervan, en krijgt de ps3 een hard disk.)
     
  14. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u zeer voor deze zeer nutteloze en niet-onderbouwde flame |:-

    Of ben jij zon onzekere tiener die maar stoer moet zijn bij zijn vriendjes door veel lekker bloederige spellen te spelen om zo heel volwassen te lijken _O_


    edit: aan het profiel te zien wel dus
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, maar ik haat mario enzo.
    en ik hoef nie per se bloederige spellen te hebben ofzo........
    maar gamecube is gewoon niet mijn smaak.
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube is cool man :cool:
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    De gamecube wordt best wel overschat vind ik. Toegegeven, de third party support is gaar en hij is minder vet dan de n64 maar er zijn nog best goede games op te krijgen. Vooral de Nintendo Franchises zijn weer in orde en dan doel ik voornamelijk op Metroid prime 1 en 2, F-Zero GX en SSBM. Misschien is de cube jouw console gewoon niet maar hij is niet kut.
     
  18. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    GTA IV
    maar toen keek ik nog niet naar wat de ps3 en xbox konden.
    Ik kocht de xbox omdat die geodkoper was maar nu ik het zie ben ik blij dat ik het gedaan.

    Muziek onder het gamen heerlijk gewoon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina