1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    en precies dit speelde ook een rol :+
     
  2. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn pc is te sloom voor spellen, en ik gebruik hem verder alleen voor internet en word. een xbox is goedkoper dan mijn pc speller laten maken.
    en het is veel fijner als je niet je hele pc moet opstarten om een game te spelen. Verder game ik liever op mijn bed dan op een bureaustoel
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn reden was... Ik wilde een goede console met breed spelaanbod.. fine controller.. en die harde schijf is ook super handig:D en later was ik nogal blij met het bericht van live:p
     
  4. AvengerGuard

    AvengerGuard Jajaja, Leuk

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox gekocht omdat ik niet wou wachten op de Gamecube, en blij toe dat ik niet gewacht heb op de Gamecube
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    nadat ik van april tot september bij een buurjongen vrijwel 4 dagen per week Halo'de en ondertussen echt verslaafd was geworden, besloot ik toch zelf een te kopen zodat ik 7/7 per week kon halo'en:D Ik wist dus al dat de Xbox ownde, en toen ik het geld eenmal had heb ik hem meteen gekocht. voor de rest alleen de AAAspellen gekocht: Mechassault, SC. (en THPS:3..dat BBB is. voor de zusjes..)
     
  6. IWasCaughtSIT

    IWasCaughtSIT Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zocht al lange tijd een vrouw die niet zeurde en niks terug zei als ik eraan zou zitten..
















    dus ik heb een xbox gekocht
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    als 1e wou ik een GC maar toch box gehaald om de graphix,sounds,dvd,(volwassen)games
     
  8. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn rede was omdat hij het krichtigste is, de games zien er goed uit, leuke spellen HALO! en het is niet kiddy, plus het aankomende LIVE! en weet ik allemaal oja.. de controller die andere zijn zo klein... :)
     
  9. karin1981

    karin1981 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor ik een xbox heb gekocht is omdat ik net mijn studie heb afgerond en ik verveelde me enorm. Op 1 september begin ik met een nieuwe studie en tot die tijd moet ik mezelf zien te vermaken. Ik keek mijn dvd's via mijn computer op mijn breedbeeld tv, maar dat was ik zat. Dus ik wilde een spel computer hebben waar ik ook dvd's op kon kijken. Uiteindelijk besloot ik de ps2 te kopen tot mijn vriend zei dat ik beter een xbox kon kopen. Hij adviseerde me om bij een goede vriend van hem langs te gaan om de xbox uit te testen. Ik was opslag verliefd :) De volgende dag kwam mijn zus langs om te spelen. Zij heeft er een paar dagen later ook 1 gekocht.
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik kocht mijn xbox omdat ik fftjes geld te veel had en ik toch wel eens af wilde zijn van dat gekloot met een spel op de computer, waarbij ik elke keer weer dit moest dll om het te laten doen of dat moest veranderen. Ik washet helemaal zat en dus besloot ik maar om aan de console te gaan.

    + mijn kleine broetje haf een playstation 1 en ik moest natuurlijk wel ff laten zien dat ik veel gavere dingen heb :) :)
     
  11. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat de games roeleren...?

    :)

    DVD, specs en 5.1 was mooi mee genomen.
     
  12. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij was de xbox mijn eerste console, ik heb gekocht om het eiegnlijk eens te ervaren en de xbox live functie, niet echt specifiek voor een bepaalde game. ik was wel geintereseerd in extreme sport games... die eiegnlijk zeer weining op de pc verschijnen en ook beter te spelen zijn op een gameconsole.
     
  13. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee redenen voor mij: grafisch de beste van de beschikbare consoles + de racing games die hiervoor beschikbaar zijn of beschikbaar worden.
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    was fucked omdat Sony mijn favoriete DC van de markt had gedrukt. Dus besloot ik de concurrentie te steunen!!
     
  15. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Dvd is de doorslag geweest voor mijn ouders
    Voor mij halo en het is van M$ die mijn vader aanbid :confused:raar maar waar :) (ook handig)
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb een XboX gehaald tegen de dagelijkse frustraties. Ik heb als afreageermiddel enkel mijn motor. Dus in de winter heb ik het zwaar. Met de XboX denk ik echt nergens aan en in veel spellen kan ik alle frustraties kwijt :).

    XboX rulez
     
  17. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou gewoon de nieuwste hebben :)

    even serieus:
    - veelbelovende specs
    - stoere games
    - dvd speler
    - 5.1 dolby digital
    - xbox live

    enz.
     
  18. Tiny

    Tiny Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste console die nu op de markt is.

    De ingebouwde harddisk, vond ik toch ook wel 1 van de beste kwaliteiten van xbox. Gewoon, als het kan of als je er zin in hebt, je eigen muziek als background music horen tijdens het spelen.
     
  19. ikah

    ikah Guest

    ja vind ik ook bij de GC en PS2 zit je nog steeds opgezadeld met die ouderwetse memorycards die nogal snel vol zijn.
     
  20. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    1. mooi (stevig) ding je ziet hem niet over het hoofd:+
    2. Hard Disk
    3. Leuke spellen
    4. Me vader betaalde eraan mee:+ :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina