1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat was jou reden om een Xbox te kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door martines, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem in mei gekocht*) en heb hem gekocht omdat mij het online spelen zo cool leek en dat is het ook_O_

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mijn interesse werd gewekt door Halo dat overal werd geroemd als een van de beste games ooit op een console, maar aangezien de prijs van de Xbox nog wat te hoog was hield ik het alleen nog maar bij de PS2. Toen ik echter wat later bij de V&D zag dat de Xbox en GameCube lekker goedkoop waren bij een speciale actie, heb ik ze gelijk maar allebei gehaald. :cool: En ik moet zeggen dat ik al heel wat speelplezier heb beleefd met m'n Xboxje.

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  3. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht hem voor:
    de ooo zo mooie grapchics.
    halo, de game blink puur uit in grapchics en gameplay.
    en dat ik wist dat microsoft hun eerste console niet gingen laten stikken;) .

4. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een paar redens:

*Mijn pc werd te oud voor goeie games
    *Mijn pc werd te sloom en moest vaak opnieuw geladen worden
    *Mijn pc had om de haverklap een virus

...Genoeg over mijn pc:p

*De Gamecube vondt ik te kinderachtig en de ps2 te lelijk, dus werd het maar de xbox..
    *Toen ik de xbox zag bij een vriend, was ik gvd verkocht!

Oja en nog een reden..
    *Knights of the old rebublic kwam ook voor de xbox (is er nu) en mijn pc kan dat dus weer niet aan..
    (En nu is Kotor uit en heb ik geen geld:mad:)

GENOEG redenen dus:)

5. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vette Grafics gewoon....
    Ik zag hem bij de E-plaza en ik zei tegen die verkoper...doet mij maar zoon XBox.......

Sorry dan moet ik je telleurstellen zei hij.....de Xbox word pas op 14 maart verkocht....

Shit...!!!8)

6. Scorpy

Scorpy XBox360 n00b

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vette pc dus daar speelde ik normaal op.
    Nu nog steeds maar voornamelijk shooterlike games.
    GhostRecon, BlackHawkDawn, Battlefield1942 en America's Army.

Maar ... ik ben een echte racer ... en racegames op de pc met je toetsenbord is erg lastig ....

Een vriend van me heeft een PS2 en een XBox ....
    Hij vertelde dat hij de XBox beter vindt ... maar de PS2 heeft GranTurismo ....

Uiteindelijk kwam de doorslag doordat een vriend van me een XBox heeft gewonnen met het live pakket en er al 1 had.
    Dus heb ik hem van hem overgekocht voor een prikkie ...
    Ik ben nog steeds erg tevreden ...

Ik speel hoofdzakelijk Racespellen ... en ik heb SplinterCell geruild maar daar moet ik echt een hele avond voor gaan zitten ...

MotoGP 2 is nu wat ik het meest speel ... maar ik heb net IndyCarRacing binnen die zag er ook lekker uit .....
    Maar eerst wat meer verdiepen in MotoGP 2 ...

RacingGames is dus de reden :D

7. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    qua prestaties is het gewoon de beste console en de games zijn top denk aan halo aan PGR dat waren een paar van de games bij het uitkomen van de Xbox en dat waren absoluut niet de eerste de beste

8. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik was voorheen altijd een ninty-fan heb ook de gamecube gekocht.
    op een gegeven moment was ik die vrolijke kleurtjes na weetikveel hoeveel jaar helemaal zat.
    Ik wou al een xbox maar het werd steeds erger ik moest halo hebben ! en splintercell pgr rsc sega gt en nog veel meer van die toppers, ik vond eigenlijk dta d egamecube te weinig topgames had en de xbox meer ,waar het vele niet mee eens zijn, dus kocht ik er een xbox bij en heb er geen spijt van.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik had een DVD speler nodig

10. DeltaOne

DeltaOne Guest

haha..

mij leek het gewoon de beste console..om om al die ps2 fanboys om me heen dwasrs te zitten..

11. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    was me ps2 zat en me rekening stond te vol...

12. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Reden voor mij was omdat het weer de volgende stap was in gamen. Door die harde schijf in de Xbox is het mogelijk om dat te maken van een game wat voorheen niet mogelijk was.

En natuurlijk Halo en Max Payne he? Mijn eerste twee aankopen_O_

13. rickpatat

rickpatat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg hem gratis bij een GSM abbo een tijdje terug. En ja, geef maar hier dat ding :D

14. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De reden tot aanschaf van XBOX

_O_ HALO_O_

en Project Gotham Racing.

En omdat ik de xbox voor de volle mep kocht, kreeg ik een xtra controller en doa3 en amped van MS. *)

Ik heb zelfs al een sticker van GTA Vice City op mijn XBOX geplakt, ondanks dat GTA nog niet uit is op XBOX.

Secret Weapons over Normandy van LucasArts _O_
    HALO 2 _O_
    BC _O_

en nog meer spellen, maar teveel om hier allemaal op te noemen!

15. Veggie

Veggie Guest

K wist toen nog helemaal nix van de gamesindustrie af, k was nog gewoon 100% mainstream met mn omge****** PSX. :)

K was de naam Playstation eigelijk wel zat, k wist niet dat er naast Nintendo en SEGA nog andere console developers waren.
    N64 was voor mij gewoon een teleurstelling, maar goed.
    Daarna las ik ergens dat Microsoft een console aan et maken was, ik dacht "wow dit KAN niet fout gaan".
    K las verder nog allerlei geruchten dat het echt snel was enzo..
    Toen zag ik ergens op RTL5 een docu waar ik de allereerste beelden van Halo zag (toen wist ik nog niet hoe et spel heette), en k was echt zo van WOW ...

Paar jaar later, zag k dat de Xbox eindelijk uitkwam.... reclames en stuff .. en k zat nog met mn PSX want de PS2 was veels te duur :mad:
    Dus ik zocht wat info over de Xdoos ... en toen werd ik betoverd :)

16. vassilli

vassilli Guest

Mijn redenen om de xbox te kopen:

Ik wou een console halen en had 3 keuzes, ik voelde me gelijk aangetrokken tot de xbox omdat deze nieuw was, en veel verwachtingen had: Xbox live, top games enzvoorts. Dus heb ik in juli 2002 mijn xbox aangeschaft, van mijn eigen gespaarde centjes.:)

17. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou gewoon een spel computer kopen en een PS2 vond ik maar niks. En de NGC was toen nog niet uit en ik vind die spellen ook niet leuk.(Die mario en zelda spellen.) Dus koos ik voor de xbox en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.

18. Rentaur

Rentaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive 3.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 had iedereen al,dus ik dacht ik neem een andere.
    De Gamecube had toen nog maar 6 spellen ofzo ( was in mei) en de Xbox had al wat spellen die me cool leken :cool:

20. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een nieuwe 'gadget and stuff' freak!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina